quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, je hebt postduif op je balkon staan met een liefdesbrief.
Dat ben je toch altijd?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was vanavond scooterjeugd!!
Echt heel schokkend en koud en levensgevaarlijk!!
Heel grappigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef coban het volgende:
WIE WIL MIJN 06?
HAHHAHA 1!1!1!!1 IK HEB GENEENES SMOBIELL HAHAHAH 1!!1!1
Doet 't nietquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef coban het volgende:
[..]
Hahha als het mogelijk is lukt het mij wel
Heul niet!!quote:
Ik dacht dat DM ping gelijk stond aan fokforumpingquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doet 't nietWaarom mij zo aan het lijntje houden dan?
Newbiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik dacht dat DM ping gelijk stond aan fokforumping
ff checken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik weet niet eens hoe udowu.nl er nu mobiel uitziet, straks is hij kapotlelijk
Hehe, idem, trouwens ook nooit een scooter of rijbewijs daarvoor gehadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet!!
Jaren niet op scooter gezeten. Net moest even.
Geef mij maar een auto
Weenie ik vind wel meevallen ga kijken danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik weet niet eens hoe udowu.nl er nu mobiel uitziet, straks is hij kapotlelijk
Ik mocht altijd als enige de scooter van mn beste vriend lenenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ff checken.
[..]
Hehe, idem, trouwens ook nooit een scooter of rijbewijs daarvoor gehad
Mensen zullen je niet zien staan. Ga mee met de hype man!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ga niet mee met dat pingen.
Sorry leg ff uit danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen zullen je niet zien staan. Ga mee met de hype man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |