quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe nu lees ik weer Khedaffi, geniaal die naam
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja die foto ben ik nu al 20 keer tegengekomen, is het niet bijna Halloween ook?
Ik probeer telkens m'n frietmomenten op te krikken en elke keer sta ik voor een dichte toko tijdens de lunch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik weet het nog niet wat ik vanavond eet eigenlijk.
In elk geval even iets heel gezonds, in mn frietweek
Haha die is nieuwquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Gedhuffy, t boelt me allemaal weinig.
Net gebruik gemaakt van de 3 kratten halen, 2 betalen actie bij de C1000. Party morgen!
Deze welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag gisteren weer zo een logge joekel van een mini, ik kon het niet laten om foto's te maken, ik weet dat je die nieuwe niet zo leuk vindt maar toch![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En terwijl ik ze maakte parkeerde de kleine versie aan de overkant![]()
[ afbeelding ]
Die gelequote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ik je een paar weken geleden nog heb getwitterd, heb je die nog gezien Miniem?
Ik zie hem, mooie winkel! Had ze op FB ook aangeklikt en zag toen al een deeltje binnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag gisteren weer zo een logge joekel van een mini, ik kon het niet laten om foto's te maken, ik weet dat je die nieuwe niet zo leuk vindt maar toch![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En terwijl ik ze maakte parkeerde de kleine versie aan de overkant![]()
[ afbeelding ]
Aw Lutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:38 schreef Lutte het volgende:
Over openen die handtas gesproken, met Rome werd mijn handbagage helemaal doorgespit want ze vonden het vreemd dat iemand van zestien twee knuffels bij zich had.![]()
Leg dat maar eens in het Duits uit hahaha
Zo leuk van binnen, ze hebben achter de toonbank drie van die grote gouden lijsten hangen, in de middelste zit een flatscreen waar de aanbiedingen op komen, in de andere twee zitten de menu'squote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie hem, mooie winkel! Had ze op FB ook aangeklikt en zag toen al een deeltje binnen.
Is het officieel een snackbar of een soort cafetaria? Tof zo, zag dat scherm volgens mij op die foto ook meteen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo leuk van binnen, ze hebben achter de toonbank drie van die grote gouden lijsten hangen, in de middelste zit een flatscreen waar de aanbiedingen op komen, in de andere twee zitten de menu'sEn een Mariabeeld in de hoek ook, en hele leuke Maastrichtste woorden op de muren geschilderd, en die zakjes
![]()
![]()
Puntje voor Lut!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wie weet is jouw post de uitzondering die de regel bevestigt!
Een lollifant en een Ernie-met-sok-over-hoofd omdat hij uit elkaar valt. Nou dat vertrouwden ze dus niksquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw Lut![]()
Wat voor knuffels zijn het? Nog bepaalde dieren of figuurtjes?
Nee echt een snackbar ( friture heet dat hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het officieel een snackbar of een soort cafetaria? Tof zo, zag dat scherm volgens mij op die foto ook meteen!
Ik vertrouw het ook voor geen meterquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een lollifant en een Ernie-met-sok-over-hoofd omdat hij uit elkaar valt. Nou dat vertrouwden ze dus niks
Die tas met sterren is wel het tofste tasje dat ik bij zo'n snackerette heb gezien. Friture klinkt tofquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee echt een snackbar ( friture heet dat hier) , je kan binnen niet zitten ook, er is alleen een klein statafeltje, tis echt om af te halen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die tas met sterren is wel het tofste tasje dat ik bij zo'n snackerette heb gezien. Friture klinkt tof
Ik zag het op hun FB ja, zo leerzaam!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Die sterren die horen bij Maastricht he
Nee das niks voor mij hahaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Lutje, ik las bij je tweet: nu even aan de gewichten.Zal ik je niet aandoen, ook niet in m'n denken.
Jup, maar ook gewoon hier dan omdat ik wss thuis moet blijven wonenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef Bos81 het volgende:
En Lutte, kun je misschien volgend jaar ergens anders een EHBO-cursus volgen in de stad waar je dan studeert? Mocht je geen geneeskunde gaan doen. dan he
tsjj, Dat meen je nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, maar ook gewoon hier dan omdat ik wss thuis moet blijven wonenMaar het gaat me er meer om dat ik het zo stom vind om nu af te zeggen
Duits ging trouwens redelijk, een zeven, dus sowieso één voldoende deze week
Niet van mijn ouders hoor, maar gezond verstand. Op kamers is zo duur, en ik ben na een gewone dag al zo kapot omdat ik echt niks bij te zetten hebben, als ik dan ook nog moet leren en een huishouden moet draaien dan blijft er weinig tijd/energie voor werk over en ik ben dan ook pas net zeventien enzo..quote:
Ja, dat is ook weer zo. Dat heb ik zelf wel ervaren toen ik net onder begeleiding kwam te wonen. Toen werkte ik gewoon van 8.30 tot 17.00 uur. Hoewel het wel giswerk is of ik daardoor die klap kreeg, kwam grootendeels doordat ik me dingen op het werk te vaak persoonlijk aantrok, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet van mijn ouders hoor, maar gezond verstand. Op kamers is zo duur, en ik ben na een gewone dag al zo kapot omdat ik echt niks bij te zetten hebben, als ik dan ook nog moet leren en een huishouden moet draaien dan blijft er weinig tijd/energie voor werk over en ik ben dan ook pas net zeventien enzo..
Ja,. dan smaakt warme choco nog beter dan normaalquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Ja die warme choco drink ik maar niet meer![]()
Ik heb nog bijna een vol pak in de kast staan
Prima,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Wil je die?
Als ik er aan denk doe ik m in zo een ziplockbag van de week en stuur ik m op
Ahhquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:59 schreef Lutte het volgende:
Wintertijd
Voel me sowieso helemaal, was super gestrest gisteren, en nou was een vriend van me vandaag eerder naar school gekomen om me gerust te stellen voor Duits (wist ik niet, was dus een verrassing) en net ook nog een smsje hoe het was gegaan. Liev
Dat is een goede ruil, die hoereJumbo heeft m nog steeds niet hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prima,
Als je trouwens wat herfstthee wil, kan ik die ook wel opsturen hoor.. Die heb ik nog wel wat hier liggen.
Al aangevraagd enzo? Als ze hem dan na een tijdje nog niet hebben krijg je er vaak een bos bloemen bijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is een goede ruil, die hoereJumbo heeft m nog steeds niet hoor
Ik heb die van de Xenos hier. Heb eigenlijk bij de Plus niet echt gekeken. Gezien mijn huidige theevoorraad kan ik er beter langs af rennen dan er een blik op werpenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe, ik hou niet van bloemen, maar ik zal er idd maar es naar vragen volgende keer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Al aangevraagd enzo? Als ze hem dan na een tijdje nog niet hebben krijg je er vaak een bos bloemen bij
Done!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:13 schreef Pheno het volgende:
Hoi, jullie willen onderstaand evast ook even doen. Omdat het kan.
De eindsprint is ingezet. Nog precies een week te gaan waarin gestemd kan worden op FOK.nl voor de Website van het Jaar. Stemmen kan nog tot 10:00 uur op 28 oktober!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
Yes! Ben je er ook bij?quote:
Tofquote:
Ik ookquote:
Dat betekent automagisch dat je vanavond verplicht aanwezig bent, maar dat was je al zeker?quote:
Ik word nu in de winter trouwens toch echt wel fijner wakker met dat wake up light merk ik nu al, want het is echt nog donker als ik eruit moet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Enige minpunt aan vroeg donker opstaan is voor mij dat ik zo'n schele ben en dat het donkerderder minder praktisch is, das het enige.
Uh, denk het.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat betekent automagisch dat je vanavond verplicht aanwezig bent, maar dat was je al zeker?
Ik heb geen moeite met wakker worden, ben geen ochtendmens, winter of zomer maakt niets uit, die felle zomerzon in je bakkes ben ik ook geen fan vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik word nu in de winter trouwens toch echt wel fijner wakker met dat wake up light merk ik nu al, want het is echt nog donker als ik eruit moet!
Op m'n werk van die tl-buizen en slagerslampen, hell dan zie je ik er uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh kijk, daarom doe ik geen make up en niks aan mn haar, wassen handdoekdroog maken, borstelen, nog es met de handdoek, bietje R&B dr in en gaan
![]()
Ik zie toch ook geen flikker
Ja vandaag!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:51 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Zeg, verging de wereld nou vandaag? Of was dat gisteren en heb ik dat gemist???
Moet even kijken, wil eigenlijk de vakantie in gaan wijden (weiden?) maar zoek nog slachtoffersquote:
Misschien kunnen we het met zijn allen belevenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh gelukkig, dan heb ik het ieg niet gemist!!
O, daar doe ik niet aan. Ellendige stemprocedure.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:13 schreef Pheno het volgende:
Hoi, jullie willen onderstaand evast ook even doen. Omdat het kan.
De eindsprint is ingezet. Nog precies een week te gaan waarin gestemd kan worden op FOK.nl voor de Website van het Jaar. Stemmen kan nog tot 10:00 uur op 28 oktober!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
Zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En Lutte is een slet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
De HoereJumbo met van die hoerewerknemers!
Ik kan moeilijk werken als de toko gesloten isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Jeeeeeee had jij nu gewoon wéér vakantie?
Ik had niet eens gezien dat het om de Frontpage ging, snel even geklikt, ik dacht gewoon Fokquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik stem ook niet want ik check amper de frontpage, ik vind Fok! verre van de beste nieuwssite
Whehehehe daboedoelik!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had niet eens gezien dat het om de Frontpage ging, snel even geklikt, ik dacht gewoon FokFP lees ik ook nooit, tenzij iemand hier met een link strooit.
Oh kak, nee, dat wordt ook nog herhaald toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh heb jij Diva's draaien door nog gezien gister, met Dierenthuis?
Herhaling op Zaterdag- of Zondagavond, maar ik twijfel of het op beide dagen is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kak, nee, dat wordt ook nog herhaald toch?
Wastwat?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:26 schreef Lutte het volgende:
Dierenthuis, is dat een asielachtig iets dat de afgelopen paar jaar heel vaak heeft moeten verhuizen enzo?
Dan komt Missy daarvandaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
En vakantie, heerlijk!Zijn anubiskaartjes voor een plak/spaaralbum?
In the pocket! Wahoee!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:46 schreef Lutte het volgende:
Whoah kan wel janken van blijdschap, 6,1 voor natuurkunde, zeven voor Nederlands! Wie weet valt het allemaal mee
Maar dat Nederlands goed was wist ik wel, en natuurkunde was ook niet mijn grootste vrees, maar toch, even blij zijn!
Op zich is Wie is de Mol wel leuk. Alleen zitten er sommige mensen in, die dit puur doen om populair te worden..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Dat vind ik dan wel geniaal, VI dat wint van al die popi-jopi-programma's en presentatoren
Nee hoor Bos, dat is geen arrogantie, ik denk dat je die mooie/bijzondere/knappe dingen gewoon nog niet ziet bij jezelf. Omdat je misschien gewend bent om er nooit over na te denkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind alles gewoon normaal wat ik doe.. Is dat dan een vorm van arrogantie
Ik heb Wie is de Mol nog nooit gezien op een zapmoment na, maar je voelde de teleurstelling bij een hoop daar, dat vond ik dan wel weer grappig, tussen al die tv-pipooos.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op zich is Wie is de Mol wel leuk. Alleen zitten er sommige mensen in, die dit puur doen om populair te worden..
Geldropse Art was vorig jaar wel leuk overigens
Ja, dat wel. Maar ik KAN dat gewoon niet. Ja ik heb vandaag dit en dit gedaan, maar moet ik me daarvoor nu op de borst gaan kloppen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor Bos, dat is geen arrogantie, ik denk dat je die mooie/bijzondere/knappe dingen gewoon nog niet ziet bij jezelf. Omdat je misschien gewend bent om er nooit over na te denken
Maar wel een goeie opdracht trouwens! Kan in de kleinste dingen zitten op een dag
Ja okee.Maar Wie is de Mol is al weet ik niet hoe vaak al genomineerd en nog nooit gewonnen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Wie is de Mol nog nooit gezien op een zapmoment na, maar je voelde de teleurstelling bij een hoop daar, dat vond ik dan wel weer grappig, tussen al die tv-pipooos.
Dat hoeft ook niet heel groots, je kunt het ook wat luchtiger zien. "Ik heb vandaag de moeite genomen om toch die drukke winkel in te gaan en alle spullen te halen om lekker voor mezelf te koken". Of "Ik was best moe, en toch heb ik lekker gekookt".quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik KAN dat gewoon niet. Ja ik heb vandaag dit en dit gedaan, maar moet ik me daarvoor nu op de borst gaan kloppen..
Tja, lag het maar zo simpel. Gelukkig komen we er maandag op terug...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet heel groots, je kunt het ook wat luchtiger zien. "Ik heb vandaag de moeite genomen om toch die drukke winkel in te gaan en alle spullen te halen om lekker voor mezelf te koken". Of "Ik was best moe, en toch heb ik lekker gekookt".
"Iedereen vond het leuk tijdens het uitje dat ik zo goed in de spelletjes was". "Pap was blij dat ik goed voor Sjefke gezorgd heb".
Borst kloppen, noem het anders gewoon 'goeie momentjes'
Nee?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:41 schreef Lutte het volgende:
Toch een positief puntje op de vroege ochtend!
Heb je het al gelezen van die man in E-town?
Neergestoken, in/voor een discotheek.quote:
Ik moet 3 keer lezen wat je nu zegt, Lutquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:45 schreef Lutte het volgende:
en dat dat vroeger niet was al gehouden hoor
Heb je haar al gezegd dat de meeste criminaliteit rond en in huis plaats vind?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neergestoken, in/voor een discotheek.
Muttie heeft haar preek dat je ook nergens meer veilig bent en dat dat vroeger niet was al gehouden hoor, dat wordt niet naar Stratum
Ja er klopte sowieso niks van die zin haha, er stond eerst ook 'is' in plaats van 'heeft'. Even wakker wordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet 3 keer lezen wat je nu zegt, Lut
een komma had inderdaad niet misstaan..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet 3 keer lezen wat je nu zegt, Lut
Jup, en ze zegt zelf altijd dat als het je tijd is het toch wel gebeurd (ook als je bijvoorbeeld iets breekt ofzo), maar ja, bezorgdheid blijftquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je haar al gezegd dat de meeste criminaliteit rond en in huis plaats vind?
En tja vroeger was dat ook al hoor, Neem haar maar mee naar de Bende van Os. Maar goed dat krijg je bij je moeder er niet in..
Griepje heerst, balen manquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:49 schreef sararaats het volgende:
Het is wat met die moorden![]()
Ik heb de griep![]()
![]()
Oh ik dacht niet aan een typo, maar aan dialectquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja er klopte sowieso niks van die zin haha, er stond eerst ook 'is' in plaats van 'heeft'. Even wakker worden
quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:57 schreef Lutte het volgende:
Heeeee
ZitSpangas
te kijken
Maar ben best
nu want die ouders zijn precies die van mij
Niet zo gek als er gemiddeld 5 mensen per dag zijn, hierquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben lekker aan het fröbelen, breien en broodklei bakken
Oh wat leuk Pisc!quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben lekker aan het fröbelen, breien en broodklei bakken
Yahtzee!quote:
Oh ja, nee ik bedoelde gewoon dat ze kon gaan yahtzeeën met haar dobbelsquote:
quote:
Welterusten voor straks Bosquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:26 schreef Bos81 het volgende:
Slapen, nou ja eerst even in een "t Hart beginnen en dan echt![]()
Sterkte Lut. Misschien kan ze iets leuks voor je kopen wat je daar ziet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:58 schreef Lutte het volgende:
Nou Bep heeft vakantie hoor, op winkelsleeptouw mit Muttie durch Veghel. Do. Not. Want.
Ik ben nu met een vestje bezig, maar ik zit weer eens 10 dingen tegelijk te doen. Broodklei, pompons, vestje breien. En m'n handen zitten weer zo onder het eczeem, het is net als m'n ogen, dikke drama. Ik zit te denken om die hooikoorts-allergie-meuk gewoon het hele jaar door te blijven nemenquote:
Dat kwam helemaal goed!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sterkte Lut. Misschien kan ze iets leuks voor je kopen wat je daar ziet?
Wat leuk en lief!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:00 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag kwam in de trainingsgroep een van de trainers voor het eerst na haar zwangerschapsverlof, had een medecursiste een Nijntje gebreid/gehaakt of welke techniek dan ook met katoen![]()
![]()
Nice, leuke aankopen zo aan het begin van de week vakantiequote:Op maandag 24 oktober 2011 16:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kwam helemaal goed!Twee paar laarzen, zwarte met een vrolijk gekleurd randje en grijze met veters. Moest er even aan wennen maar blijkbaar erg hip enzo.
En de Action leeggekocht haha!
Net gekookt, een pan aardappelen schillen als je bedenkt hoeveel Ron en papa eten is niet leuk
Leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:00 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag kwam in de trainingsgroep een van de trainers voor het eerst na haar zwangerschapsverlof, had een medecursiste een Nijntje gebreid/gehaakt of welke techniek dan ook met katoen![]()
![]()
Aardappelvreters.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:01 schreef Lutte het volgende:
Net gekookt, een pan aardappelen schillen als je bedenkt hoeveel Ron en papa eten is niet leuk
Hèhèquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hèhè
Was nog best een gezellige middag, mama echt zo: moet je ook op je Twitter zetten, dat je gekookt hebt, vinden jongens leuk. Denk dat dat bij papa de helft van de keus bepaald heeft.
Je moeder geeft gemixte signalen Lutquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef Lutte het volgende:
dat je gekookt hebt, vinden jongens leuk.
Ze vindt de hypothese dat ik een vriendje heb en erover praten erg leuk, maar in het echt liever niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moeder geeft gemixte signalen Lut
Ja maar het woord slet gebruiken en dan tóch dit soort dingen aanmoedigenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze vindt de hypothese dat ik een vriendje heb en erover praten erg leuk, maar in het echt liever niet.
Haha ja er klopt eigenlijk niks vanquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar het woord slet gebruiken en dan tóch dit soort dingen aanmoedigen
quote:
quote:
Neequote:Op maandag 24 oktober 2011 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Lutje, kijk je ook naar So you think you can dance?
Ik heb m'n bordje pap bijna op het scherm zittenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad! Ga ik ter plekke wel even vieren door de nieuwe Linda te kopen, ofzoiets.
quote:De bestelling worden automatisch verpakt in kartonnen doosen.
Hoe zag hij er ook alweer uit? Als het niks is moet je dat idd wel even rechtzettenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:15 schreef Lutte het volgende:
Piscie! Was net aan het hopen dat je er nog was
De jongen metzondermetvriendin die ik uit ging horen, het is uit, en omdat ik hem dus uithoorde dacht hij dat ik hem leuk vond en nu word ik dus bestookt met de meest slechte versiertrucs OOIT.
Het is best vermakelijk, maar heb gezamenlijke homo-BFF er toch maar op uit gestuurd om het recht te zetten
Volgens mij ies die vrouwe Roesies, ik zing er meteen een extra oostblok-klank bij. Kartonnen dooesiequote:
Nog niet eens zo lelijk, maar zo enorm arrogant. En hij zit nogal diep in de kak van Veghel nou daar kan ik niks meequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe zag hij er ook alweer uit? Als het niks is moet je dat idd wel even rechtzetten
Zo'n lekkere Poolse tongval.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij ies die vrouwe Roesies, ik zing er meteen een extra oostblok-klank bij. Kartonnen dooesie
Geef je morgen even een update? Of vannacht om vier uur, weten we ook genoegquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
De warme chocomelk was op, heb nu om 21:00 koffie staan leuten, ben heeeeeel benieuwd of mien nog kan slapen vannacht
Als ik vannacht 40 figuurtjes van broodklei ga maken, dan geef ik een update.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geef je morgen even een update? Of vannacht om vier uur, weten we ook genoeg
Ah nee, die moeten we niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog niet eens zo lelijk, maar zo enorm arrogant. En hij zit nogal diep in de kak van Veghel nou daar kan ik niks mee
Het heeft wel iets jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik vannacht 40 figuurtjes van broodklei ga maken, dan geef ik een update.
Dat is wel lekker trouwens, als de hele wereld stil is, dan zelf bezig zijn
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Poolse Zuurkool. Die slierten kun je zo mooi om je tanden slingeren.
MOet je een keer van pindakaas soep makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:28 schreef Lutte het volgende:
Tot een week geleden lustte ik geen pindakaas en nu ben ik een cracker ermee gaan smeren, het was gewoon sterker dan mezelf
Gewoon lekker smeren, Lut! Of ben je allergisch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:28 schreef Lutte het volgende:
Tot een week geleden lustte ik geen pindakaas en nu ben ik een cracker ermee gaan smeren, het was gewoon sterker dan mezelf
Ik smeer lekker door!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon lekker smeren, Lut! Of ben je allergisch?
Dan is het eigenlijk gewoon pindasoep. Ik heb een keer een pinda-soeprecept gevonden (en klaargemaakt) en daar moest pindakaas in. Toevallig hadden ze vandaag in de bedrijfskantine pindasoep en ik krijg nu weer zin om dat binnenkort te maken..quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik smeer lekker door!Dat gaat allemaal prima
Pindakaassoep klinktBos!
quote:Jongens en meisjes zijn zoals schaken en dammen: we spelen beiden op hetzelfde bord, maar een ander spel.
Ik teer 2 jaar op zulke boeren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef Bos81 het volgende:
Laat ik een boer, krijg ik zuurkoolsmaak in mijn mond. Ik heb volgens mij al 2 jaar geen zuurkool meer gehad
Zeker bedacht door een blondje?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef Lutte het volgende:
Yeah gevonden. Deze wilde ik jullie niet onthouden!
[..]
Dat is idd een goeie vraag Bos! Denk niet of weinig.quote:
Geen idee, maar jongen metzondermetinmiddelszonder-vriendin kwam ermee aan.quote:
Zo zie je maar weer, deze SC mag dan wel een klein groepje zijn, maar het ontbreekt nergens aanquote:
Laat hem maar in de waanquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, maar jongen metzondermetinmiddelszonder-vriendin kwam ermee aan.
Zit nog steeds te twijfelen of ik hem in de waan moet laten of voorzichtig moet wijzen op de faal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laat hem maar in de waanIk heb op een blauwe maandag op schaakles gezeten, vandaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik laat hem wel in de waan ja, misschien beter![]()
Al een idee?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
Oh is het alweer bijna tijd om een nieuwe agenda uit te zoeken
Ik heb de mijne voor 2012 alquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
Oh is het alweer bijna tijd om een nieuwe agenda uit te zoeken
Dat geeft toch niet? Wat voor eentje?quote:
Nee ben nog aan het kieken, meestal zie ik een buitenkant die ik meteen wil hebben en dan is het van binnen ellende of hysterisch. Het is elk jaar weer 1000 rondjes draaien bij de Bruna en V&D om de agenda-tafelquote:
Ik zie me al gaan met een kalender elke dag in m'n tasquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:54 schreef Miniem het volgende:
Agenda's zijn zo bijna 2011![]()
Ik doe alleen aan kalenders
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie me al gaan met een kalender elke dag in m'n tas![]()
schaken heerst best wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb op een blauwe maandag op schaakles gezeten, vandaar
En ik laat hem wel in de waan ja, misschien beter
vrouwen hequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ben nog aan het kieken, meestal zie ik een buitenkant die ik meteen wil hebben en dan is het van binnen ellende of hysterisch. Het is elk jaar weer 1000 rondjes draaien bij de Bruna en V&D om de agenda-tafel
Ik hang mijn agenda dan ook niet aan de muur.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:55 schreef Miniem het volgende:
[..]dat bedoelde ik niet
![]()
Voor aan de muur
een grijs-zilveren bloemetjes agenda met harde kaft van de Hemaquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet? Wat voor eentje?
Ik had een paar jaar terug een basic agenda van V&D met een voorkant als hout, was ook stevig, ik klopte er soms opquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
vrouwen he
ik heb elk jaar gewoon een zelfde soort. zwart, niet te dik en gewoon de basics
Leuk Bos, Hema heeft vaak mooiequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een grijs-zilveren bloemetjes agenda met harde kaft van de Hema
Ik heb haat aan agenda'squote:Op maandag 24 oktober 2011 23:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hang mijn agenda dan ook niet aan de muur.
Ja maar heb je dan nooit dat je op je werk/school zit en denkt 'ik moet iets op die dag noteren, maar ik ben vergeten of ik dan niet al dat en dat heb staan'? Of krabbel je dan thuis gewoon op je kalenderquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:55 schreef Miniem het volgende:
[..]dat bedoelde ik niet
![]()
Voor aan de muur
lol, als de voorkant zo overtuigend was dat je er soms op klopte, moet t een goede zijn geweestquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar terug een basic agenda van V&D met een voorkant als hout, was ook stevig, ik klopte er soms op![]()
Past bij jequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik neig altijd naar een agenda die klasse uitstraalt.
Waarom?quote:
Uhhuhquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:03 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, als de voorkant zo overtuigend was dat je er soms op klopte, moet t een goede zijn geweest
op mo had ik tig agenda's en uiteindelijk krabbelde ik de huiswerkopdrachten gewoon op de kaft van mijn boekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar heb je dan nooit dat je op je werk/school zit en denkt 'ik moet iets op die dag noteren, maar ik ben vergeten of ik dan niet al dat en dat heb staan'? Of krabbel je dan thuis gewoon op je kalender
dan haal die dus gewoon die agenda die ik net beschreef hequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Nice!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:05 schreef Bos81 het volgende:
Deze VIsje
http://www.hema.nl/winkel(...)genda-%2814690903%29
Rommelkontjequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
op mo had ik tig agenda's en uiteindelijk krabbelde ik de huiswerkopdrachten gewoon op de kaft van mijn boeken
yeah best wel. en meestal maakte ik mijn huiswerk ook gewoon nietquote:
ik vind t ook altijd wel lekker om er 1 op zak te hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Ik zou niet zonder agenda kunnen. Veel mensen zeggen wel, zet die afspraken in je telefoon. Maar ja de meeste afspraken maak ik met mijn mobiel, dus hoe kan ik die dan in mijn mobiel zetten als ik door de mobiele telefoon aan het praten ben?
En dan gaat er iets mis met je telefoon en is alles weg, werkt voor mij ook niet, ik wil gewoon op tafel de agenda kunnen trekken om te rommelen en plannenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Ik zou niet zonder agenda kunnen. Veel mensen zeggen wel, zet die afspraken in je telefoon. Maar ja de meeste afspraken maak ik met mijn mobiel, dus hoe kan ik die dan in mijn mobiel zetten als ik door de mobiele telefoon aan het praten ben?
Ik zie nu een zakelijke ringband voor me, met zo'n vulling die je elk jaar kan kopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
nah dat soort dingen zijn te. ik heb er altijd 1 die in mijn binnenzak meekan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu een zakelijke ringband voor me, met zo'n vulling die je elk jaar kan kopen.
Oh die tabbladen, daar komt de kantoorliefhebber weer in me naar boven
Ook dat jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan gaat er iets mis met je telefoon en is alles weg, werkt voor mij ook niet, ik wil gewoon op tafel de agenda kunnen trekken om te rommelen en plannen
Alles moet tegenwoordig met/op/in je mobiel, ik vind het wel welletjes
Daar moet je ook eigenlijk een tasdrager voor zijn, voor zo'n ding met tabsquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:11 schreef gomi het volgende:
[..]
nah dat soort dingen zijn te. ik heb er altijd 1 die in mijn binnenzak meekan.
Slaap lekker Bos!quote:
idd. en ik draag geen tasquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar moet je ook eigenlijk een tasdrager voor zijn, voor zo'n ding met tabs
yeah of zo een tasje waar die christiano ronaldo mee rondloopt zeker?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind jou wel een type voor een rugzak gomi
Haha nee, niet zo'n toilettas, gewoon een versleten rugzakquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:16 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah of zo een tasje waar die christiano ronaldo mee rondloopt zeker?
hmmm weet niet welke van die 2 ik eigenlijk erger zou vinden hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha nee, niet zo'n toilettas, gewoon een versleten rugzak
trustenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
Oke geen tas voor gomi dus
Ik ga richting het mandje, trusten alvast!
Succes hèquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
Oke geen tas voor gomi dus
Ik ga richting het mandje, trusten alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |