quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe nu lees ik weer Khedaffi, geniaal die naam
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja die foto ben ik nu al 20 keer tegengekomen, is het niet bijna Halloween ook?
Ik probeer telkens m'n frietmomenten op te krikken en elke keer sta ik voor een dichte toko tijdens de lunch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik weet het nog niet wat ik vanavond eet eigenlijk.
In elk geval even iets heel gezonds, in mn frietweek
Haha die is nieuwquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Gedhuffy, t boelt me allemaal weinig.
Net gebruik gemaakt van de 3 kratten halen, 2 betalen actie bij de C1000. Party morgen!
Deze welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag gisteren weer zo een logge joekel van een mini, ik kon het niet laten om foto's te maken, ik weet dat je die nieuwe niet zo leuk vindt maar toch![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En terwijl ik ze maakte parkeerde de kleine versie aan de overkant![]()
[ afbeelding ]
Die gelequote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ik je een paar weken geleden nog heb getwitterd, heb je die nog gezien Miniem?
Ik zie hem, mooie winkel! Had ze op FB ook aangeklikt en zag toen al een deeltje binnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag gisteren weer zo een logge joekel van een mini, ik kon het niet laten om foto's te maken, ik weet dat je die nieuwe niet zo leuk vindt maar toch![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En terwijl ik ze maakte parkeerde de kleine versie aan de overkant![]()
[ afbeelding ]
Aw Lutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:38 schreef Lutte het volgende:
Over openen die handtas gesproken, met Rome werd mijn handbagage helemaal doorgespit want ze vonden het vreemd dat iemand van zestien twee knuffels bij zich had.![]()
Leg dat maar eens in het Duits uit hahaha
Zo leuk van binnen, ze hebben achter de toonbank drie van die grote gouden lijsten hangen, in de middelste zit een flatscreen waar de aanbiedingen op komen, in de andere twee zitten de menu'squote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie hem, mooie winkel! Had ze op FB ook aangeklikt en zag toen al een deeltje binnen.
Is het officieel een snackbar of een soort cafetaria? Tof zo, zag dat scherm volgens mij op die foto ook meteen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo leuk van binnen, ze hebben achter de toonbank drie van die grote gouden lijsten hangen, in de middelste zit een flatscreen waar de aanbiedingen op komen, in de andere twee zitten de menu'sEn een Mariabeeld in de hoek ook, en hele leuke Maastrichtste woorden op de muren geschilderd, en die zakjes
![]()
![]()
Puntje voor Lut!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wie weet is jouw post de uitzondering die de regel bevestigt!
Een lollifant en een Ernie-met-sok-over-hoofd omdat hij uit elkaar valt. Nou dat vertrouwden ze dus niksquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw Lut![]()
Wat voor knuffels zijn het? Nog bepaalde dieren of figuurtjes?
Nee echt een snackbar ( friture heet dat hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het officieel een snackbar of een soort cafetaria? Tof zo, zag dat scherm volgens mij op die foto ook meteen!
Ik vertrouw het ook voor geen meterquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een lollifant en een Ernie-met-sok-over-hoofd omdat hij uit elkaar valt. Nou dat vertrouwden ze dus niks
Die tas met sterren is wel het tofste tasje dat ik bij zo'n snackerette heb gezien. Friture klinkt tofquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee echt een snackbar ( friture heet dat hier) , je kan binnen niet zitten ook, er is alleen een klein statafeltje, tis echt om af te halen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die tas met sterren is wel het tofste tasje dat ik bij zo'n snackerette heb gezien. Friture klinkt tof
Ik zag het op hun FB ja, zo leerzaam!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Die sterren die horen bij Maastricht he
Nee das niks voor mij hahaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Lutje, ik las bij je tweet: nu even aan de gewichten.Zal ik je niet aandoen, ook niet in m'n denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |