SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:23 schreef snellejelle21 het volgende:
Dit zou de foto na gevangenname moeten zijn...Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zou de foto na gevangenname moeten zijn...Hij lijkt wel dood daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Republiek
NRCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Frutsel op 20-10-2011 14:25:56 ]
Dit zou de foto na gevangenname moeten zijn...Telegraaf had hem ook, maar volgens mij inmiddels weer verwijderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:ajboekestijn twitterde op donderdag 20-10-2011 om 14:22:41Ik zou er toch even op willen wijzen dat elke kogel die in de lucht wordt geschoten ooit weer naar beneden komt. Dus helmpjes op jongens! reageer retweet
Dit zou de foto na gevangenname moeten zijn...Wow, die is goed kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg echter een dreigtweet van Piraniaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:22 schreef timmmmm het volgende:
Ik vond de neptweet trouwens wel geestig
Arend Jan is nooit grappig geweest. Met zijn zuchtende intonatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajboekestijn twitterde op donderdag 20-10-2011 om 14:22:41Ik zou er toch even op willen wijzen dat elke kogel die in de lucht wordt geschoten ooit weer naar beneden komt. Dus helmpjes op jongens! reageer retweet
En het dan zelf niet in een spoiler zettenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:24 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.nrc.nl/
NRC doet niet aan NSFW/NSFL
[ afbeelding ]
Is hij toch ook..quote:
Leg eens uit? Waarom? Het nut ervan? Hebben de VS zijn lijk in handen? Heeft de VS er uberhaupt wat mee van doen? Oh ja, nee, lastige vragen natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:26 schreef Infection het volgende:
Het zou me niks verbazen als dit weer zo gaat als met Osama Bin-Laden, geen bewijs en geen lijk.
Laten ze het eerst maar even officieel bevestigenquote:
Moet dat dan? Als je naar nrc.nl gaat krijg je gelijk die schermvullende foto. Weinig schokkends aan die foto eerlijk gezegd, het zou zo een tomatengevecht in Valencia kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En het dan zelf niet in een spoiler zetten
Obama zal wel met een preek komen om 15:00 want het is pas net ochtend in Amerikaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Laten ze het eerst maar even officieel bevestigen
Alsof de VS de enige is die dingen doet puur uit eigenbelang of om lastige vragen te vermijden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leg eens uit? Waarom? Het nut ervan? Hebben de VS zijn lijk in handen? Heeft de VS er uberhaupt wat mee van doen? Oh ja, nee, lastige vragen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |