Toespraak van Kaddafi plus dit:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:16 schreef Frutsel het volgende:
Straks is het een HOAXtwitter:AP twitterde op donderdag 20-10-2011 om 14:13:33Libya officials and NATO say they can't confirm reports that ousted leader Gadhafi was captured or killed: http://t.co/qxIkjy4G -EC reageer retweet
Telegraaf heeft even gebeld denk ikquote:Khadaffi dood - Schotwonden hoofd en benen
De verdreven Libische leider Muammar Kaddafi is in de buurt van Sirte gevangengenomen. Volgens de Nationale Overgangsraad had hij onder meer schotwonden in zijn hoofd en benen. Hij was met kritieke toestand met een ambulance afgevoerd.
Kaddafi zou in een konvooi Sirte hebben proberen te ontvluchten. De stad viel donderdag in handen van de nieuwe machthebbers. De Navo zou Kaddafi's konvooi hebben beschoten. De gevangneming van de oud-dictator is bevestigd door de militaire topfunctionaris Abdel Majid van de Nationale Overgangsraad NTC, die de leiding van Libië heeft overgenomen, donderdag.
Niet schieten!
Een soldaat van de Overgangsraad, die getuige was van de gevangneming van Kaddafi, zei dat hij zich had verborgen in een ondergrondse schuilplaats en schreeuwde: "Niet schieten, niet schieten!"
Kaddafi had Libië circa 42 jaar geregeerd. Hij heeft steeds gezegd niet levend in handen te willen vallen van de nieuwe machthebbers. Kaddafi wordt gezocht door het Internationaal Strafhof in Den Haag.
Feest
In Tripoli zijn de mensen massaal de straat opgegaan om de gevangneming van de verdreven Libische leider te vieren.
Wilma Nanninga zal nog wel sappige roddels hebben over het leven van Kadhaffiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Telegraaf heeft even gebeld denk ik
Thalita van Zon zal ook al wel gebeld zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wilma Nanninga zal nog wel sappige roddels hebben over het leven van Kadhaffi
Ik vind het echt niet leuk dat er zulke dingen over Muammar worden gezegdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Thalita van Zon zal ook al wel gebeld zijn
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Thalita van Zon zal ook al wel gebeld zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:23 schreef snellejelle21 het volgende:
Dit zou de foto na gevangenname moeten zijn...Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zou de foto na gevangenname moeten zijn...Hij lijkt wel dood daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Republiek
NRCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Frutsel op 20-10-2011 14:25:56 ]
Dit zou de foto na gevangenname moeten zijn...Telegraaf had hem ook, maar volgens mij inmiddels weer verwijderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:ajboekestijn twitterde op donderdag 20-10-2011 om 14:22:41Ik zou er toch even op willen wijzen dat elke kogel die in de lucht wordt geschoten ooit weer naar beneden komt. Dus helmpjes op jongens! reageer retweet
Dit zou de foto na gevangenname moeten zijn...Wow, die is goed kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg echter een dreigtweet van Piraniaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:22 schreef timmmmm het volgende:
Ik vond de neptweet trouwens wel geestig
Arend Jan is nooit grappig geweest. Met zijn zuchtende intonatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajboekestijn twitterde op donderdag 20-10-2011 om 14:22:41Ik zou er toch even op willen wijzen dat elke kogel die in de lucht wordt geschoten ooit weer naar beneden komt. Dus helmpjes op jongens! reageer retweet
En het dan zelf niet in een spoiler zettenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:24 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.nrc.nl/
NRC doet niet aan NSFW/NSFL
[ afbeelding ]
Is hij toch ook..quote:
Leg eens uit? Waarom? Het nut ervan? Hebben de VS zijn lijk in handen? Heeft de VS er uberhaupt wat mee van doen? Oh ja, nee, lastige vragen natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:26 schreef Infection het volgende:
Het zou me niks verbazen als dit weer zo gaat als met Osama Bin-Laden, geen bewijs en geen lijk.
Laten ze het eerst maar even officieel bevestigenquote:
Moet dat dan? Als je naar nrc.nl gaat krijg je gelijk die schermvullende foto. Weinig schokkends aan die foto eerlijk gezegd, het zou zo een tomatengevecht in Valencia kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En het dan zelf niet in een spoiler zetten
Obama zal wel met een preek komen om 15:00 want het is pas net ochtend in Amerikaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Laten ze het eerst maar even officieel bevestigen
Alsof de VS de enige is die dingen doet puur uit eigenbelang of om lastige vragen te vermijden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leg eens uit? Waarom? Het nut ervan? Hebben de VS zijn lijk in handen? Heeft de VS er uberhaupt wat mee van doen? Oh ja, nee, lastige vragen natuurlijk
Hoezo kom je met de VSquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leg eens uit? Waarom? Het nut ervan? Hebben de VS zijn lijk in handen? Heeft de VS er uberhaupt wat mee van doen? Oh ja, nee, lastige vragen natuurlijk
Obama gaat echt niet als eerste die persco geven. Lees je even inquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Obama zal wel met een preek komen om 15:00 want het is pas net ochtend in Amerika
HAP HAP...quote:
Laat die domme opmerkingen anders even achterwegen. Praktiseer wat je preekt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, als je een paralel trekt naar Osama met "verdachte verdwijning" dan doel je doorgaans wel op de VS.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof de VS de enige is die dingen doet puur uit eigenbelang of om lastige vragen te vermijden.
Ik zie niet in waarom het handiger is als het lijk verdwenen is. De uitleg is heel simpel: ja, de rebellen hebben geschoten en een afgeketste kogel heeft 'm geraakt.quote:Voor de overgangsraad is het beter als hij dood is, als hij dood is in hechtenis, is het handig als het lijk verdwijnt, voor je aan de VN uit moet gaan leggen waarom hij niet in den haag staat, omdat je hem liever dood wil hebben.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:24 schreef Drifter__ het volgende:
Krijg je hé, als je de Rothschild familie wilt negeren....
Ik was juist sarcastisch. Ik word namelijk moei van het VS geroep hier en zie mijn post hierboven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:28 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hoezo kom je met de VS. Hij maakt een vergelijking.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:24 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.nrc.nl/
NRC doet niet aan NSFW/NSFLZo, die is inderdaad goed gewond --> doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was juist sarcastisch. Ik wordt namelijk moei van het VS geroep hier en zie mijn post hierboven.
Ach gossie possie wossie..een typefoutje. Nu is mijn hele post niets meer waardquote:
Ik ook niet eerlijk gezegd, afwachten nog.quote:
Leg het maar eens haarfijn uit dan, want wat vooral duidelijk wordt hier is dat jij er niets van begrijpt en vooral niet na wilt denken. Leg maar uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt het duidelijk niet begrepen.
Waar begrijp ik niets van? Alle voorbarige conclusies die worden getrokken mbt politieke spelletjes en domme theorien?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Leg het maar eens haarfijn uit dan, want wat vooral duidelijk wordt hier is dat jij er niets van begrijpt en vooral niet na wilt denken. Leg maar uit.
Lampje weer in de nikszeggende bocht?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:36 schreef Doodloper het volgende:
"PvdA-Kamerlid Diederik Samsom gaat er vanuit dat Kaddafi dood is. "Libiërs en vele anderen hebben goede redenen daar niet rouwig over te zijn. Maar het is tragisch voor de rechtsgang.""
Samsom
twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 20-10-2011 om 14:36:02Geweldig: einde aan Khadaffi tijdperk. Geen tranen voor die dictator. En nu maar hopen dat nieuwe regime niet nog repressiever wordt. reageer retweet
watquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lampje weer in de nikszeggende bocht?
En nu naar:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:38 schreef RacerDKB het volgende:
Al-Jazeera is van ''Muammar Gaddafi ''killed'' in gun battle '' naar ''Muammar Gaddafi killed in gun battle'' gegaan.
Het is dus niet meer een quote, ze spreken van bevestiging.
Geert Wilders zal speciaal meegaan feesten in zijn libierspakjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 20-10-2011 om 14:36:02Geweldig: einde aan Khadaffi tijdperk. Geen tranen voor die dictator. En nu maar hopen dat nieuwe regime niet nog repressiever wordt. reageer retweet
Kutwilders. Beetje formeler kan het ook wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
Hopen, daar ga je dus al. Er is geen enkele zekerheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
google.....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:41 schreef Doodloper het volgende:
alsof zijn aanhang uberhaupt weet wat repressief is
c'est la guerrequote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:36 schreef Doodloper het volgende:
"PvdA-Kamerlid Diederik Samsom gaat er vanuit dat Kaddafi dood is. "Libiërs en vele anderen hebben goede redenen daar niet rouwig over te zijn. Maar het is tragisch voor de rechtsgang.""
Samsom
Zeg het ze Geert.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
Nu geloof ik het pas écht.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ach, Hitler hebben ze er ook nooit gevondenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:44 schreef napoleonfour het volgende:
nu maar niet hopen dat ook deze man opeens opduikt in Argentinië
Het zou een grotere grap zijn als hij opeens in Italië opduikt en vice van Berlusconi wordtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:44 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zie Berlusconi er nog voor aan ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zou een grotere grap zijn als hij opeens in Italië opduikt en vice van Berlusconi wordt
Altijd tochquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:46 schreef De_Nuance het volgende:
ze arresteren iedereen die zwart is?
Eeeh...wie is er daar dan wel opgedoken volgens jou?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:44 schreef napoleonfour het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |