Die mensen zijn te populistisch, alles klink goed en leuk tijdens verkiezingen, maar dan zijn ze tijdje aan de macht en dan gaat het jeuken bij de machthebbersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk je dat die gemeenschap dat (weer) toelaat?
Tuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens onbevestigde bronnen op RTLZ(?):
De NAVO had een konvooi aangevallen en daar zat Kadaffi in. Uiteindelijk is 'ie gevonden in een gat in de grond en riep "don't shoot, don't shoot"
Een gat in de grond... Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens onbevestigde bronnen op RTLZ(?):
De NAVO had een konvooi aangevallen en daar zat Kadaffi in. Uiteindelijk is 'ie gevonden in een gat in de grond en riep "don't shoot, don't shoot"
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:40 schreef Killaht het volgende:
[..]
+ Als propaganda stunt van de VS
twitter:Reuters twitterde op donderdag 20-10-2011 om 13:37:10FLASH: Libyan govt fighter says Gaddafi was hiding in a hole in Sirte, shouting "don't shoot, don't shoot" reageer retweet
twitter:Reuters twitterde op donderdag 20-10-2011 om 13:38:10FLASH: NTC official says head of Gaddafi's armed forces Abu Bakr Younus Jabr killed during capture of Libyan ex-leader reageer retweet
Yup.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een gat in de grond... Waar heb ik dat eerder gehoord?
In een gatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vaag, gewond aan beide benen, alsof ie ergens vanaf gesprongen is wat te hoog was oid.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup.
Maar nu niet doen alsof dat niet voor de hand ligt
Je zit veiliger in een gat in de grond dan op zolder van een gebouw.
quote:
Kloptquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:47 schreef YazooW het volgende:
Zo werd Saddam toch ook gevonden trouwens? Ergens verstopt in een gat in de grond?
Gastquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:47 schreef YazooW het volgende:
Zo werd Saddam toch ook gevonden trouwens? Ergens verstopt in een gat in de grond?
quote:Hoessein werd aangetroffen in een onderaardse ruimte bij een boerderij in het dorp Adwar,
Dat bandje hadden ze al liggen natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:47 schreef iBenny het volgende:
BBC2 en CNN laten juichende mensen zien
AlJazeera ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:47 schreef iBenny het volgende:
BBC2 en CNN laten juichende mensen zien
en de navo schoot onder de deur door?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:48 schreef Drassss het volgende:
Hij zat gewoon rustig zijn behoefte te doen
Thanks. Zocht de link alquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:50 schreef Type-R het volgende:
Hijs dood
http://english.aljazeera.net/watch_now/
How convenientquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
AlJazeera zegt dat Khadaffi overleden is.
Want? Waar geschoten wordt daar vallen geen doden?quote:
twitter:HaraldDoornbos twitterde op donderdag 20-10-2011 om 13:50:13Stand van zaken: Khadaffi dood, K gewond, K gearresteerd, niet K maar neef gepakt, K gezond in Z-Libie. Juist ja,ik ga nog een blokje om... reageer retweet
Ik denk vanwege een gerucht dat door iemand is opgepakt en verder is verspreid.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kijk AlJazeera, BBC. Hoezo zouden de bewoners in sirte anders joelen en juichen?
Juistquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:53 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Ik denk vanwege een gerucht dat door iemand is opgepakt en verder is verspreid.
Nee, maar wel lekker makkelijk allemaal toch? Beter werd ie berecht.quote:
twitter:ReutersIndia twitterde op donderdag 20-10-2011 om 13:53:50FLASH: Libya's Gaddafi dies of wounds suffered in capture near Sirte -- senior NTC military official reageer retweet
Ja, alhoewel ik me goed voor kan stellen dat je als rebellengroep denkt: fuck it, knallen die hap.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, maar wel lekker makkelijk allemaal toch? Beter werd ie berecht.
Ja er zullen wel aardig wat mensen omgelegd zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen ook wel aanhangers gedood zijn. kan niet anders,
Tuurlijk. Die man zal wel een menselijk schild om zich heen hebben gehad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, dat hele land wordt een schuilplaats voor moslimterroristen en de 'leiders' beschermen hen dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:53 schreef raptorix het volgende:
Nou wat een feest, Ghadaffi viel tenminste nog mee te praten als westen, met die kamelenneukers die er nu zitten zal het wel het zelfde worden als de huidige troep in Afghanistan.
als alleen kadhaffi dood was. dan hebben ze wel heeeeel gericht hebben geschotenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die man zal wel een menselijk schild om zich heen hebben gehad.
Balen. Komt ie er goed vanaf.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
AlJazeera zegt dat Khadaffi overleden is.
Nog geen nieuws over zijn zoon?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |