abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103390602
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:55 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Ik reageer vooral op de columnisten, muv 'mijn' Groene Amsterdammer (pro). Livestreams heb ik echt geen zin in/tijd voor, maar misschien ga ik morgen even kijken hier in Den Haag, moet toch in de stad wezen. Zie liever met eigen ogen de mensen en sfeer dan op filmpjes.
Agree.
Succes
pi_103390634
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het image van het de beroepsdemonstrant houdt mij trouwens wel tegen naar A'dam te gaan. Stel je voor de een klant me daar ziet rondlopen :')
Werk je bij het RIAG? ;)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:03:23 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103390712
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:02 schreef draaijer het volgende:

[..]

Werk je bij het RIAG? ;)
Nee. In het bedrijfsleven. Ik zie nu trouwens dat ik een rare typefout heb gemaakt :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_103392273
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:52 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ook op de livestreams.

Ik ben absoluut van mening dat er zaken moeten veranderen, maar ik krijg echt enorme afkeer door de mensen die er nu staan te demonstreren. Ik doe het wel op mijn eigen manier
Op jouw manier????

Dat is dus het belachelijk maken van mensen die het wel wat kan schelen. Jij zou op jouw manier lekker ergens anders naartoe moeten gaan en je niet met grote mensenzaken bemoeien.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:30:09 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103392458
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:27 schreef GrapJ het volgende:

[..]

Op jouw manier????

Dat is dus het belachelijk maken van mensen die het wel wat kan schelen. Jij zou op jouw manier lekker ergens anders naartoe moeten gaan en je niet met grote mensenzaken bemoeien.
Deze redenatie kan ik niet volgen. Dat je je je niet kan vinden in een uitingsvorm, wil toch niet zeggen dat je het niets kan schelen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_103392492
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:27 schreef GrapJ het volgende:

[..]

Op jouw manier????

Waar lees je dat het mij niks kan schelen. Scroll is iets omhoog! :O

Rectificatie : je reageerde zelfs op die post... :)
pi_103395682
Beste Draaijer, zogauw jij iets durft te zeggen over de OORZAAK zal ik je serieus nemen maar alles wat je totnogtoe hebt bijgedragen aan de werkelijkheid is een grote hoeveelheid frustratie.
De boeven doen dit expres (een nietszeggende discussie starten om het gesprek over het hoofdonderwerp te saboteren) en jij doet er vrolijk aan mee. Me dan ook dwingen om te reageren op iets wat niets met het hoofdonderwerp te maken heeft is voor mij een overduidelijk teken aan de wand.
Heb je je ondertussen al verdiept in wat USURY nou precies is ????
Als die discussie echt op gang komt kunnen we er wel wat aan doen maar (en misschien bedoel je het goed) door mensen zoals jij wordt elke keer de aandacht afgeleid naar truttige bijzaken.
Probeer nou eerst eens goed na te denken voordat je weer reageert.
pi_103408255
Beste Draaijer,

Hoe goed je het misschien ook bedoeld, het komt verkeerd over.
Ik zal nog een keer proberen om de OORZAAK tot in detail voor te kauwen; Ik hoop dan wel dat je bij het beantwoorden over het onderwerp blijft praten en niet met slappe nietszeggende argumenten probeert om de discussie te frustreren.
Ruim 96 jaar geleden was er een groepje vriendjes die de mensen van deze planeet welvaart en voorspoed beloofden als we mee zouden doen met hun monetaire ideetjes. Woodrow Wilson was degene die verantwoordelijk was voor het "in de wet brengen" van de monetaire maatregelen. Nog geen drie jaar later had Wilson al in de gaten dat er alleen voorspoed en welzijn zou zijn voor een select groepje mensen en hij heeft ook in het openbaar gezegd dat hij een grote fout had begaan en de feitelijke macht (die bij een regering zou moeten liggen) heeft weggegeven aan een stelletje particulieren.
Deze particulieren schrokken er niet voor terug om mensen te vermoorden om hun monetaire systeem te beschermen.
Vandaar dat ik ze de Boeven noem.
We zijn nu 96 jaar, 2 wereldoorlogen en een hele grote hoop ellende later, en nog steeds wil niemand toegeven dat wat er in 1914 gebeurde een grote vergissing was die onmiddelijk moet worden teruggedraaid of ongedaan gemaakt moet worden. Helaas zijn die boeven ongelofelijk machtig; Dat kan als je met Miljoenen kan strooien en bereid bent mensen te vermoorden om die positie te kunnen blijven behouden. Dit is de oorzaak en zolang je hierover niets in de media leest betekent dat dat al die mediamensen doen wat die boeven zeggen. Dat ze hiermee landverraad plegen en op de brandstapel thuishoren willen ze niet begrijpen want ze genieten bescherming van de boeven.
Ik durf, als ik naar de huidige maatschappelijke situatie kijk, rustig te stellen dat de beloofde welvaart en voorspoed alleen voor een selecte groep mensen is en ten koste gaat van het gewone Volk. Dit zou besproken moeten worden in de media maar het stilzwijgen daarover spreekt voor mij boekdelen.
Over het Misdrijf: Als je van iemand alles afneemt wordt die persoon afhankelijk of horig; Op deze manier met mensen omgaan is volgens artikel 4 van de Universele rechten van de mens verboden. Verder is IEDEREEN die meedoet om alles van waarde naar die boeven toe te schuiven (ten koste van het Volk) schuldig aan landverraad. De Politie en Militairen zouden het voor Volk en Vaderland moeten doen, ze hebben er zelfs een eed op gezworen, helaas doen die mensen het niet voor het Volk maar voor een clubje vriendjes, ze zouden zich moeten schamen. Ik vind het heel erg jammer dat juist die mensen de verkeerde kant kiezen terwijl we als volk getraint worden juist die mensen te vertrouwen. Dit misbruik van vertrouwen is ook strafbaar. Een Volk voorliegen over iets wat democratie zou moeten heten terwijl er van Democratie niets maar dan ook niets waar is, is ook iets wat strafbaar is. Zo zijn er nog wel enige strafbare feiten te ontdekken maar het lijkt alsof niemand er iets aan wil doen. Als dit werkelijk serieus zou worden genomen zou er allang iets in de media hebben gestaan, helaas wordt er door de overgrote meerderheid alleen maar met stomme nietszeggende argumenten gereageerd om de chaos te vergroten en om mensen als ik monddood te maken.
Vandaar dat ik denk dat jij ook een van die boevenvriendjes bent. Misschien is dat helemaal niet zo maar waarom wil je dan niet over de werkelijke redenen van de crisis praten en probeer je steeds opnieuw de discussie te frustreren door andere onderwerpen aan te halen?
Ik wacht af.
pi_103408336
Ze hebben het nog steeds gezellig. :+
pi_103408499
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:52 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ook op de livestreams.

Ik ben absoluut van mening dat er zaken moeten veranderen, maar ik krijg echt enorme afkeer door de mensen die er nu staan te demonstreren. Ik doe het wel op mijn eigen manier
Ik steun de Occupy gedachte, maar ik kan me zeker vinden in jouw kritiek. Ik zou het bijzonder fijn vinden als de beweging met een aantal echte standpunten kwam, ipv dat iedereen er om zijn eigen reden gaat staan. Een massale beweging met alleen individuele motieven is per defenitie geen massale beweging natuurlijk. Wdb organiseren ze het beter in Amerika.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103408579
http://www.volkskrant.nl/(...)le-land-acties.dhtml

quote:
In heel Nederland gaan aanhangers van de beweging Occupy vandaag de straat op. Het is het begin van de tweede week van de protestbeweging in Nederland.
In Rotterdam begint rond het middaguur bij het WTC-gebouw aan de Coolsingel een protestmars. In Amsterdam is een mars gepland van het Beursplein naar De Nederlandsche Bank. Op het Malieveld in Den Haag begint om 12.00 uur een openbare manifestatie met debatten en workshops. De verschillende groepen proberen gezamenlijk een wereldwijde boodschap te formuleren om het huidige financiële systeem te verbeteren. Ook in Groningen, Winschoten en Nijmegen zijn bijeenkomsten gepland.

Sinds zaterdag 15 oktober staan in Amsterdam en Den Haag tentenkampen van Occupy. In de Amsterdamse gemeenteraad pleit de VVD voor spoedige sluiting van het actiekamp op het Beursplein. Op het Malieveld mogen de betogers voorlopig tot maandag 18.00 uur blijven. Maandag in de loop van de dag wordt opnieuw overlegd over mogelijke verlenging.
Het werd tijd, nu maar zien dat ze met eeen heldere en eensgezinde boodschap komen!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103408696
Mag ik alvast een voorzetje geven?

* Afslanken van individuele banken, waardoor er geen enkele bank "too big to fail" is en gewoon failliet kan gaan;
* Duidelijkere voorlichting over de haken en ogen van de diverse "financiëele producten";
* Aandelen weer op naam van de houder, waardoor deze aansprakelijk gesteld kan worden wanneer er (moedwillig) wanbeleid t.b.v. kortetermijnwinst gevoerd is;
* Inkrimpen van het vrije arbeidsverkeer binnen de EG; in mijn optiek mag de eigen arbeidsmarkt best beschermd worden om te voorkomen dat complete bevolkingsgroepen de bijstand in gedwongen worden omdat er bijv. geen laaggeschoold productiewerk meer in een land overblijft.

Er zijn vast en zeker nog heel wat zaken meer die verzonnen kunnen worden...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_103415619
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:24 schreef draaijer het volgende:
Wow, occupy is overal hetzelfde. Het ziet ernaar uit dat het inderdaad allemaal working class people zijn!!

http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=30791

Echt overal zie je de alternatieve lutsers. Get a life!

Het idee van occupy is in de basis ok. Maar de uitvoering en de details zuigen. Toch weer een hippie excuus om saamhorigheid te creëren
Selectief filmen ;)

_O- _O-
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:54:53 #164
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103418057
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Selectief filmen ;)

_O- _O-
"Can I occupy your pants" _O_ :P
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_103418454
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

"Can I occupy your pants" _O_ :P
Ik snap zijn vraag wel ;)
pi_103419175
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het image van het de beroepsdemonstrant houdt mij trouwens wel tegen naar A'dam te gaan. Stel je voor dat een klant me daar ziet rondlopen :')
Ik ben van de week een paar keer geweest na werktijd en ik ben inderdaad gespot door een verdachten en heb een waarschuwing aan mijn rok hangen, dat ik dit soort activiteiten niet mag doen zolang ik in dienst ben. Ik kan er dus niet meer heen
pi_103419203
dubbel
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:32:16 #168
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_103419375
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:26 schreef MaMaLief het volgende:

[..]

Ik ben van de week een paar keer geweest na werktijd en ik ben inderdaad gespot door een verdachten en heb een waarschuwing aan mijn rok hangen, dat ik dit soort activiteiten niet mag doen zolang ik in dienst ben. Ik kan er dus niet meer heen
???
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_103419494
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

???
Ik mag zolang ik in dienst ben bij mijn werkgever niet meer naar dit soort bijeenkomsten. Heb hiervoor dus ook een waarschuwing gekregen.
  FOK!fotograaf zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:06:53 #170
73911 ultra_ivo
pi_103420496
Je werkgever verbiedt je dus je democratische rechten uit te oefenen?
pi_103420788
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Het ligt iets gevoeliger dan zo zwart-wit.
pi_103420792
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zou niet willen werken voor zo'n kapitalist die je de wet voorschrijft in je vrije tijd ;)
pi_103421103
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik zou niet willen werken voor zo'n kapitalist die je de wet voorschrijft in je vrije tijd ;)
Tja daar is ook iets voor te zeggen. Mijn werkgever schrijft iedereen de wet voor, althans als men zich er niet aan houdt, kan ik in beeld komen. Je kunt post van mij krijgen of je mag op bezoek komen.;)
pi_103421638
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:24 schreef MaMaLief het volgende:

[..]

Tja daar is ook iets voor te zeggen. Mijn werkgever schrijft iedereen de wet voor, althans als men zich er niet aan houdt, kan ik in beeld komen. Je kunt post van mij krijgen of je mag op bezoek komen.;)
Leuk voor een bedrijf werken. Kun je proeven hoe het is om in een dictatuur te leven.
The view from nowhere.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:24:55 #175
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103422973
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:41 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Leuk voor een bedrijf werken. Kun je proeven hoe het is om in een dictatuur te leven.
Als mijn werkgever het gore lef zou hebben zich met mijn priveleven te gaan bemoeien dan gaat hem dat een hoop problemen opleveren :7
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')