Beste Draaijer,
Hoe goed je het misschien ook bedoeld, het komt verkeerd over.
Ik zal nog een keer proberen om de OORZAAK tot in detail voor te kauwen; Ik hoop dan wel dat je bij het beantwoorden over het onderwerp blijft praten en niet met slappe nietszeggende argumenten probeert om de discussie te frustreren.
Ruim 96 jaar geleden was er een groepje vriendjes die de mensen van deze planeet welvaart en voorspoed beloofden als we mee zouden doen met hun monetaire ideetjes. Woodrow Wilson was degene die verantwoordelijk was voor het "in de wet brengen" van de monetaire maatregelen. Nog geen drie jaar later had Wilson al in de gaten dat er alleen voorspoed en welzijn zou zijn voor een select groepje mensen en hij heeft ook in het openbaar gezegd dat hij een grote fout had begaan en de feitelijke macht (die bij een regering zou moeten liggen) heeft weggegeven aan een stelletje particulieren.
Deze particulieren schrokken er niet voor terug om mensen te vermoorden om hun monetaire systeem te beschermen.
Vandaar dat ik ze de Boeven noem.
We zijn nu 96 jaar, 2 wereldoorlogen en een hele grote hoop ellende later, en nog steeds wil niemand toegeven dat wat er in 1914 gebeurde een grote vergissing was die onmiddelijk moet worden teruggedraaid of ongedaan gemaakt moet worden. Helaas zijn die boeven ongelofelijk machtig; Dat kan als je met Miljoenen kan strooien en bereid bent mensen te vermoorden om die positie te kunnen blijven behouden. Dit is de oorzaak en zolang je hierover niets in de media leest betekent dat dat al die mediamensen doen wat die boeven zeggen. Dat ze hiermee landverraad plegen en op de brandstapel thuishoren willen ze niet begrijpen want ze genieten bescherming van de boeven.
Ik durf, als ik naar de huidige maatschappelijke situatie kijk, rustig te stellen dat de beloofde welvaart en voorspoed alleen voor een selecte groep mensen is en ten koste gaat van het gewone Volk. Dit zou besproken moeten worden in de media maar het stilzwijgen daarover spreekt voor mij boekdelen.
Over het Misdrijf: Als je van iemand alles afneemt wordt die persoon afhankelijk of horig; Op deze manier met mensen omgaan is volgens artikel 4 van de Universele rechten van de mens verboden. Verder is IEDEREEN die meedoet om alles van waarde naar die boeven toe te schuiven (ten koste van het Volk) schuldig aan landverraad. De Politie en Militairen zouden het voor Volk en Vaderland moeten doen, ze hebben er zelfs een eed op gezworen, helaas doen die mensen het niet voor het Volk maar voor een clubje vriendjes, ze zouden zich moeten schamen. Ik vind het heel erg jammer dat juist die mensen de verkeerde kant kiezen terwijl we als volk getraint worden juist die mensen te vertrouwen. Dit misbruik van vertrouwen is ook strafbaar. Een Volk voorliegen over iets wat democratie zou moeten heten terwijl er van Democratie niets maar dan ook niets waar is, is ook iets wat strafbaar is. Zo zijn er nog wel enige strafbare feiten te ontdekken maar het lijkt alsof niemand er iets aan wil doen. Als dit werkelijk serieus zou worden genomen zou er allang iets in de media hebben gestaan, helaas wordt er door de overgrote meerderheid alleen maar met stomme nietszeggende argumenten gereageerd om de chaos te vergroten en om mensen als ik monddood te maken.
Vandaar dat ik denk dat jij ook een van die boevenvriendjes bent. Misschien is dat helemaal niet zo maar waarom wil je dan niet over de werkelijke redenen van de crisis praten en probeer je steeds opnieuw de discussie te frustreren door andere onderwerpen aan te halen?
Ik wacht af.