De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit joh, ik begrijp ze. Vroeger haatte ik ook op bazen omdat ik jelly was, nu ben ik zelf een baas.quote:
Sterkte in deze zware tijden, man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn laatste biertje gaat open
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sterkte in deze zware tijden, man.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, ik begrijp ze. Vroeger haatte ik ook op bazen omdat ik jelly was, nu ben ik zelf een baas.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
Morgen ofso maar weer eens een kratje halen
ow sry verkeerde usernamequote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Merel zegt dat ik pics van haar naar jou heb gestuurd
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | <?php function cobanify($string){ $coban = array(); $coban[0] = 'Kijk ik ben gewoon de beste', $coban[1] = 'Ik ben zo erg de beste', $coban[2] = 'Iedereen aanbidt mij.', $coban[3] = 'Oh MK wij zijn BFFs! O+ ', $coban[4] = 'Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.', $coban[5] = 'OOoeh tasjes tasjes! :D', $coban[6] = 'Coban is geweldig.', $coban[7] = 'Ik hou van coban.', $coban[8] = 'Ik ben écht geweldig.', $coban[9] = 'OEEEEH O+ SCHOENEN O+', $coban[10] = 'Ik ben gewoon veel cooler :{w' // cobanmode $string = str_replace('[cobanmode]', $coban[rand(0,9)], $string); return $string; } ?> |
Turkije en Nederland samengesmolten, ze hebben Turkije aan Nederland vastgemaakt.quote:
Gewoon de school en naam invoeren in de zoekbalk toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
EWA I KBEN FB NOOB DUS HELP
Hoe zoek ik mensen op school?
dus dat ik ergens de school enzo en naam kan invoeren
Nee, niet en niemand van hier heeft me op fbquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mja mereltje, is je fb openbaar? Misschien daarvan.
kusjes terug lieve tsjobanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:04 schreef coban het volgende:
Ik ga slapen kusje op jullie vorhoofddss
Stijf en jeukt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:10 schreef 92Merel het volgende:
Slaap lekker Coban
Mijn gezicht is stijf en jeukt
Ik rook helemaal niet, vooral geen marihuana.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Rezania rookt alleen maar gruis, weet niet eens wat kush is.
Oh.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik rook helemaal niet, vooral geen marihuana.
Kleimaskertje, daardoor is het stijf en jeukt doordat het allemaal aan het opdrogen is.quote:
"stijf en jeukt".quote:
Gast.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb ook een stijve, alleen hij jeukt niet.
ooooooohquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kleimaskertje, daardoor is het stijf en jeukt doordat het allemaal aan het opdrogen is.
Maar zo wel een heerlijk zacht gezichtje
Ja dus? Dat bedoelde ik niet dubbelquote:
Dankjequote:
Jeuk is wegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oooooooh
[..]
Ja dus? Dat bedoelde ik niet dubbel
[..]
Dankje
ons baasgehalte is zo hoogquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:16 schreef Rezania het volgende:
Wij zijn geloof ik de enige SC met een eigen site.Moet natuurlijk wel even in de OP worden gezet.
Ja, echt wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ons baasgehalte is zo hoog
No problemoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
bedankt alle lieve mensen dalando bbq patje intronic ensow voor de site
1/2 zit op de chat ook hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:21 schreef Rezania het volgende:
Wel stil hier.Zeker voor tijdens de vakantie.
Wie weet lurkt er wel iemand.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
De shoutbox, dat zijn alleen jij en ik.
Nee./quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:32 schreef SurinaamseKip het volgende:
Heeft sk nog een ban gekregen?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
WAYOW ZIEN JULLIE DIT HAHAAA DI KRIJGEN JULLIE NOOIT VAN REZ WANT REZ EN IK MATTIES FOR LIFE JWZZZZ
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Rez en ik hebben een haat-liefdesverhouding.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zal binnenkort eens een pic in mn fobo zetten.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:15 schreef coban het volgende:
[..]
Rezania is KAOLAOALOKAOALOAKOLOLEKKER
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:32 schreef coban het volgende:
Omggg rezania hier?
Heyy rezzz leukste jongen van fokkkk![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:35 schreef BBQSausage het volgende:
Rezania, gisteren was heerlijk, kom je morgenavond weer een lekker "kopje koffie drinken"?![]()
Groetjes Ria.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:36 schreef coban het volgende:
Hey rez! Zullen we zondag weer daten dan? Was echt leuk vorige keer
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Rezania is echt een chiboyAls ik homo zou zijn he, bohhh
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:38 schreef coban het volgende:
[..]
Blijf van rezania af! Hij is van mij.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:39 schreef coban het volgende:
[..]
Jaa hijs echt cuute en superlief
De meeste users zijn eikels weetje maar rez is echt bazig
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:43 schreef coban het volgende:
[..]
Haha oke maar rezania is echt een goed persoon zou bijna verliefd worden
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:28 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Kusjes voor Rezania!
(kan dan ook in het archief!)
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:12 schreef coban het volgende:
Hey even serieus he![]()
Soms heb ik best lullige of eigendunkerige opmerkingen enzo maar ik meen het allemaal niet he![]()
Nee rez dit gaat niet in het archief
Ik was even naar de wc, kan je even herhalen wat je wilde zeggen?quote:
A MILLI A MILLI VER WEG!quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:49 schreef Strani het volgende:
Ik heb zojuist de Twitterpagina van TS gezien en kan 1 ding concluderen: TS is géén meisje.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:54 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
hep je de picks nie gesien dhan?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Bedoel je de pics? Zo ja, nee. Welke?
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:48 schreef TWP het volgende:
a zemmel a
[..]
Goede grammatica wel op udowu.nl.
De taalnazi functie is nog vrijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:48 schreef TWP het volgende:
a zemmel a
[..]
Goede grammatica wel op udowu.nl.
Minder erg dan het gevoel dat het wel een productieve dag gaat worden die dan vervolgens juist helemaal niet productief blijkt te zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:02 schreef TWP het volgende:
Soms heb je dat, het gevoel dat het geen productieve dag gaat worden.
Helemaal waar inderdaad. En dan aan het einde van de dag de hele tijd van die lijstjes in je hoofd die je wel had moeten doen, maar niet gedaan hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minder erg dan het gevoel dat het wel een productieve dag gaat worden die dan vervolgens juist helemaal niet productief blijkt te zijn
Vaak omdat een collega juist had besloten geen productieve dag te hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:10 schreef TWP het volgende:
[..]
Helemaal waar inderdaad. En dan aan het einde van de dag de hele tijd van die lijstjes in je hoofd die je wel had moeten doen, maar niet gedaan hebt.
RT!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:18 schreef LompeHork het volgende:
Wat is mobiel FOK!ken eigenlijk irritant zeg.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:32 schreef LompeHork het volgende:
Ahhhh, maar daar heb je Ez toch voor
HTC Wildfire >> K9-mail en de mailaccount is dus huppelmuts@Ezechielk.nl (maar dan onze echte namen.)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Maar vertel, wat voor telefoon en wat voor e-mailaccount?
Ah kut, dat is wel balen jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HTC Wildfire >> K9-mail en de mailaccount is dus huppelmuts@Ezechielk.nl (maar dan onze echte namen.)
Dus ik heb hem nog echt nodig ook
Mjah en vorige keer, voor de beroemde huppelfooncrash, lukte het me ook al nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |