| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | <?php function cobanify($string){ $coban = array(); $coban[0] = 'Kijk ik ben gewoon de beste', $coban[1] = 'Ik ben zo erg de beste', $coban[2] = 'Iedereen aanbidt mij.', $coban[3] = 'Oh MK wij zijn BFFs! O+ ', $coban[4] = 'Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.', $coban[5] = 'OOoeh tasjes tasjes! :D', $coban[6] = 'Coban is geweldig.', $coban[7] = 'Ik hou van coban.', $coban[8] = 'Ik ben écht geweldig.', $coban[9] = 'OEEEEH O+ SCHOENEN O+', $coban[10] = 'Ik ben gewoon veel cooler :{w' // cobanmode $string = str_replace('[cobanmode]', $coban[rand(0,9)], $string); return $string; } ?> |
Turkije en Nederland samengesmolten, ze hebben Turkije aan Nederland vastgemaakt.quote:
Gewoon de school en naam invoeren in de zoekbalk toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
EWA I KBEN FB NOOB DUS HELP
Hoe zoek ik mensen op school?
dus dat ik ergens de school enzo en naam kan invoeren
Nee, niet en niemand van hier heeft me op fbquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mja mereltje, is je fb openbaar? Misschien daarvan.
kusjes terug lieve tsjobanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:04 schreef coban het volgende:
Ik ga slapen kusje op jullie vorhoofddss
Stijf en jeukt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:10 schreef 92Merel het volgende:
Slaap lekker Coban
Mijn gezicht is stijf en jeukt
Ik rook helemaal niet, vooral geen marihuana.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Rezania rookt alleen maar gruis, weet niet eens wat kush is.
Oh.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik rook helemaal niet, vooral geen marihuana.
Kleimaskertje, daardoor is het stijf en jeukt doordat het allemaal aan het opdrogen is.quote:
"stijf en jeukt".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |