ow sry verkeerde usernamequote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Merel zegt dat ik pics van haar naar jou heb gestuurd
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | <?php function cobanify($string){ $coban = array(); $coban[0] = 'Kijk ik ben gewoon de beste', $coban[1] = 'Ik ben zo erg de beste', $coban[2] = 'Iedereen aanbidt mij.', $coban[3] = 'Oh MK wij zijn BFFs! O+ ', $coban[4] = 'Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.', $coban[5] = 'OOoeh tasjes tasjes! :D', $coban[6] = 'Coban is geweldig.', $coban[7] = 'Ik hou van coban.', $coban[8] = 'Ik ben écht geweldig.', $coban[9] = 'OEEEEH O+ SCHOENEN O+', $coban[10] = 'Ik ben gewoon veel cooler :{w' // cobanmode $string = str_replace('[cobanmode]', $coban[rand(0,9)], $string); return $string; } ?> |
Turkije en Nederland samengesmolten, ze hebben Turkije aan Nederland vastgemaakt.quote:
Gewoon de school en naam invoeren in de zoekbalk toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
EWA I KBEN FB NOOB DUS HELP
Hoe zoek ik mensen op school?
dus dat ik ergens de school enzo en naam kan invoeren
Nee, niet en niemand van hier heeft me op fbquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mja mereltje, is je fb openbaar? Misschien daarvan.
kusjes terug lieve tsjobanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:04 schreef coban het volgende:
Ik ga slapen kusje op jullie vorhoofddss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |