Blijkbaar de Nederlandse versie van Genante Lijven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee bedoelde het nieuwe programma "Dit is mijn lijf", begint volgende week. Ze lieten een voorstukje zien van een vrouw met hangende lellen uit haar doos
Lolquote:
Ja dus datquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:31 schreef Amsel het volgende:
[..]
Blijkbaar de Nederlandse versie van Genante Lijven.
quote:
Ik zie het ook niet staan op de site, alles gaat bijna over de metamorfoses zelf. Misschien doen ze expres de steden aan met veel verzoekjes, en zetten ze daarom niks neer. Al zal het gebruikelijk A'dam/Utrecht/R'dam/Eindhoven er wel bij zitten, als ik een gok moet doen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:13 schreef Karina het volgende:
Wie durft zich op te gevenOp tv werd gezegd dat je op de website kunt zien in welke steden ze langskomen, maar ik zal wel met mijn neus kijken, ik kan het niet zo snel vinden...
Mannen hijsen ze niet aan tieten volgens mijquote:
De 26e begint Sing/song writer alquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de reclame nog niet gezien, ik zal ook eens extra opletten!
Even tussendoor, wanneer krijgen we weer een TAL programma?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
De 26e begint Sing/song writer alIets anders dan Voice en zo, maar denk wel dat het leuk wordt.
Echt? Ohhh leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Alvast een kickje, komende woensdag weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |