quote:Trinny & Susannah zijn terug in Nederland! Woensdag 31 augustus is bij RTL 4 het tweede seizoen gestart van de succesvolle reeks Trinny & Susannah: Missie Holland.
Vorig jaar kon Nederland al kennismaken met het beroemde Britse stylistenduo Trinny Woodall en Susannah Constantine, die de Nederlandse vrouw (en een enkele man) op modegebied drastisch onder handen nam. In acht nieuwe afleveringen reizen Trinny en Susannah ook dit jaar af naar verschillende Nederlandse steden om daar negen kandidaten (acht vrouwen en één man) op straat te selecteren op hun modemissers.
Abo nemenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Krijg ik die irritante banner en kan ik geen topic openen
"deze professionele outfit"quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Haar haar en make-up is hardstikke leuk! De kleren zitten weer te strak.
nee bedoelde het nieuwe programma "Dit is mijn lijf", begint volgende week. Ze lieten een voorstukje zien van een vrouw met hangende lellen uit haar doosquote:
Hijsenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee bedoelde het nieuwe programma "Dit is mijn lijf", begint volgende week. Ze lieten een voorstukje zien van een vrouw met hangende lellen uit haar doos
Blijkbaar de Nederlandse versie van Genante Lijven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee bedoelde het nieuwe programma "Dit is mijn lijf", begint volgende week. Ze lieten een voorstukje zien van een vrouw met hangende lellen uit haar doos
Lolquote:
Ja dus datquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:31 schreef Amsel het volgende:
[..]
Blijkbaar de Nederlandse versie van Genante Lijven.
quote:
Ik zie het ook niet staan op de site, alles gaat bijna over de metamorfoses zelf. Misschien doen ze expres de steden aan met veel verzoekjes, en zetten ze daarom niks neer. Al zal het gebruikelijk A'dam/Utrecht/R'dam/Eindhoven er wel bij zitten, als ik een gok moet doen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:13 schreef Karina het volgende:
Wie durft zich op te gevenOp tv werd gezegd dat je op de website kunt zien in welke steden ze langskomen, maar ik zal wel met mijn neus kijken, ik kan het niet zo snel vinden...
Mannen hijsen ze niet aan tieten volgens mijquote:
De 26e begint Sing/song writer alquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de reclame nog niet gezien, ik zal ook eens extra opletten!
Even tussendoor, wanneer krijgen we weer een TAL programma?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
De 26e begint Sing/song writer alIets anders dan Voice en zo, maar denk wel dat het leuk wordt.
Echt? Ohhh leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Alvast een kickje, komende woensdag weer
Ja, nou, kun je alvast pre-hijsenquote:Op woensdag 19 september 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
Ik zapte maar zag nog steeds Robert ten Brink hoor.
ditquote:
bovenkant valt mee, maar die broek is geen porum vind ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
Wat deze vrouw nu aan heeft vind ik niet zo slecht.
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja we weten wel waarom jij kijkt
Da's hipquote:Op woensdag 19 september 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
Ze gaan er wel vanuit dat bij die date de kleren meteen uitgaan.
inderdaad, stelletje snollen!quote:Op woensdag 19 september 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
Ze gaan er wel vanuit dat bij die date de kleren meteen uitgaan.
Hij is gay, dan kan datquote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef June. het volgende:
Oja, ze doen ook al die mannen sjaaltjes aan
Heeft ie dat gezegd dan?quote:
dit!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Ik zou ook niet in mijn BH op tv willen.
Als je je voor dit programma opgeeft moet je dat toch kunnen verwachtenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Ik zou ook niet in mijn BH op tv willen.
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Als je je voor dit programma opgeeft moet je dat toch kunnen verwachten
eejjjjjjjjquote:Op woensdag 19 september 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in als ze samen in hun beha gaan lopen, leuk dat dat mens het stimuleert
Alles is al snel een verbetering hequote:Op woensdag 19 september 2012 22:08 schreef Disana het volgende:
Ben benieuwd wat ze van deze Renate kunnen maken.
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:09 schreef kwiwi het volgende:
hoi
door die met d'r fc twente shirt moest ik aan dit topic denken, moest namelijk ffdoen
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 19 september 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]Geen FC Twente fans hier geloof ik.
Nou ja ik eigenlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
In deze gedaante is niemand fan, gok ikquote:Op woensdag 19 september 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
Dat met die vieze kwaaltjes zo te zienquote:
aha een Belgische versie van Dit is mijn lijf. Nou ik ga slapen, dus zap ook wegquote:Op woensdag 19 september 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat met die vieze kwaaltjes zo te zienIk zap nog even naar voetballen, anders krijg ik nog nachtmerries.
misschien één van de mensen die het programma maakt ofzo die is overleden? Wel een jong iemand zag ik, geboren in 1971quote:Op woensdag 19 september 2012 22:32 schreef RaymanNL het volgende:
Wat was dat met die rouwadvertentie
Ik zag dat het een editor was, dus zou goed kunnen.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
misschien één van de mensen die het programma maakt ofzo die is overleden? Wel een jong iemand zag ik, geboren in 1971
Mwah, ergens misschien, maar aan de andere kant had ze een prima figuur (heb maar kort gekeken), wie weet helpt het haar wel over haar schaamte heen. Ze was haske slank!quote:
Aaahh, zou kunnen jaquote:Op woensdag 19 september 2012 22:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
misschien één van de mensen die het programma maakt ofzo die is overleden? Wel een jong iemand zag ik, geboren in 1971
En H&M, ik dacht dat er 1 sponsor was, die winkel waar ze weleens naar toe gaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:31 schreef Tinkepink het volgende:
Allemaal aan de Schoenenreusschoenen. Ik wist niet dat Schoenenreus een sponsor was.
Het was toch altijd Shoeby?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
En H&M, ik dacht dat er 1 sponsor was, die winkel waar ze weleens naar toe gaan.
Dat had ik vorige weekquote:Op woensdag 26 september 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat het om half 9 begon, zie ik opeens Robert ten Brink.
Eeeeeeeejquote:
Ah thanks!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Tweede, hiervoor waren moeder en dochter die van zwarte kleren houden.
ja whehehequote:Op woensdag 26 september 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Nou bij deze valt er wel wat te knijpen en voelen.
Zat ik ook al te denken, dat wordt nieuwe bh's passen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef MissJ het volgende:
D, uhh veel groter hoor!
Omvang ook vrij groot, ik gok 85, dus ze heeft zeker 85F ofzo hoor.
Ah dat had ik gemist.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door die beroerte.
Die vrouw die dat hier altijd doet, die pasmomentjes, die doet me denken aan die blondine van Help mijn man is... en Executie, zoals gister. Die met de Rrrrrrrrrrrrrrrrrr. Allebei irriteren ze flinkquote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken, dat wordt nieuwe bh's passen.
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik werd door @tettenvrouw op dit programma geattendeerd. Toch even kijken, slettebak dat ik ben.
Ze zijn bang dat ze net zo Engels gaan spreken als al die Nederlanders.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Maareh, whatsup met het feit dat er nu elke week eentje uit Engeland meedoet?
Ja toevalligquote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef D. het volgende:
Die liepen ze ook 'toevallig' tegen het lijf
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik werd door @tettenvrouw op dit programma geattendeerd. Toch even kijken, slettebak dat ik ben.
En dat voor iemand die modeadvies geeftquote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Dat lichtgevend geel, kan Susannah (Trinny) dat uitdoen?
Ja daarom ookquote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat voor iemand die modeadvies geeft
Ik zit duidelijk te ver van de tv, ik dacht dat het een blousje wasquote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Niet alleen die kleur, het zijn volgens mij ook van die plastic kraaltjes, echt een lelijk ding.
De winkels zijn open op zondag hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik was Zondag in A'dam, alle etalages lonkten, ik wil ook shoppen
Ja maar mijn portemonnee is dichtquote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
De winkels zijn open op zondag hoor
Ah vandaarquote:Op woensdag 26 september 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar mijn portemonnee is dicht
Volgens mij doet ze zoiets gewoon omdat je dan haar botten niet uit ziet steken want men wat is zij mager geworden! En gebotoxt!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
Niet alleen die kleur, het zijn volgens mij ook van die plastic kraaltjes, echt een lelijk ding.
Zij is van nature zo tenger al denk ik, maar dat strakke koppie en die lippenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze zoiets gewoon omdat je dan haar botten niet uit ziet steken want men wat is zij mager geworden! En gebotoxt!
Ik heb nu precies de goede maat gevonden bij een internetwinkel, past elke keer EN ze hebben van veel broeken lengtematen, dus geen hoog water.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik shop heel effectief en het liefst alleen, ik zie heel snel in de rekken of er iets bij zit.
Lang slenteren en kijken vind ik niks. En ook na 10 winkels terug naar winkel 1 doe ik niet aanBehalve bij jassen of broeken, dat vraagt wat meer werk.
Ze is idd lang en slank maar nu echt veel magerder dan ze was volgens mij.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij is van nature zo tenger al denk ik, maar dat strakke koppie en die lippen
Ok, ook al zit je in je jurk. Mag allemaal!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier gewoon als tv-kijker
Geld kan ook los in je zakkenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar mijn portemonnee is dicht
Gewoon een broek, bevalt primaquote:Op woensdag 26 september 2012 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ok, ook al zit je in je jurk. Mag allemaal!
Ik zou 'm ook kunnen kopen, maar dragen...nou...neequote:Op woensdag 26 september 2012 21:53 schreef MissJ het volgende:
Ik vind die ketting eigenlijk best cool![]()
hoewel ik zelf niet van de neonkleuren ben, in een andere kleur had ik 'm zo kunnen kopen denk ik
nee?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou 'm ook kunnen kopen, maar dragen...nou...nee
Ik noem dit echt geen slank meer, maar echt tenger, ze is zo petite!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ze is idd lang en slank maar nu echt veel magerder dan ze was volgens mij.
Wel de touwtjes op standje relax?quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel de touwtjes op standje relax?
Lekker hoorquote:
Nee! Die komt nog.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit die ene die zoveel is afgevallen?
Moet ik even weten welke. Ik let op.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef MissJ het volgende:
ziet er niet uit dit gestreepte setje. Niet sexy vind ik. Toch heren?
Nee, dat was die rode krullenbolquote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit die ene die zoveel is afgevallen?
Oh ik dacht even dat dat die met streep beha was, maar ze leek al zo strak voor iemand die zoveel gewicht kwijt is.quote:
Dat ligt vooral aan wat erin zitquote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef MissJ het volgende:
ziet er niet uit dit gestreepte setje. Niet sexy vind ik. Toch heren?
komt nie meer in beeld denk ikquote:Op woensdag 26 september 2012 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet ik even weten welke. Ik let op.
Hehequote:Op woensdag 26 september 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Oh wat toevallig, zij heeft ook een "verhaal".
daar zit wat inquote:
Zoveel zat er niet inquote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
daar zit wat inWhehe leuk woordgarpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |