quote:In ‘Wie Trouwt Mijn Zoon’ zijn vijf moeders op zoek naar een partner voor hun zoon, die nog steeds thuis woont. Een zoektocht naar ware liefde onder het toeziend oog van moeder. Die bemoeien zich echt overal mee! Zullen de moeders er in slagen om hun zoons het huis uit te werken? Welke vrouw zal hem het veilige nest zal doen verlaten? De zoektocht start in een bijzonder landhuis... Stampvol leuke meiden!
De zoons:quote:Vijf moeders nemen het heft in handen, ze zijn het zat dat hun zoon nog steeds thuis woont. Voor hun zonen zoeken ze de juiste vrouw én man.
Wie Trouwt Mijn Zoon is een 8-delige serie over vijf mannen, hun moeders en de ware liefde. De mannen staan er niet alleen voor in hun zoektocht naar de ware liefde. Hun moeders vervullen een belangrijke rol bij het selecteren van de juiste vrouw. De mannen worden aan tien potentiële schoondochters en -zonen voorgesteld, maar hij weet niet dat zijn moeder meekijkt en zo haar eigen voorkeuren heeft.
De moeders zijn op zoek naar een vrouw die voor hun zoon kan zorgen, de zonen zoeken een vrouw die de plek van hun moeder kan innemen. Maar zijn deze dames en heren wel goed genoeg? Legt de moeder zich neer bij de keuze van haar zoon of gaan ze er voor liggen?
Wie Trouwt Mijn Zoon gaat over de bijzondere band die moeder en zoon met elkaar hebben. Over hoe moeilijk het voor moeders kan zijn de navelstreng door te knippen. Maar ook voor de zoon is de onvoorwaardelijke liefde en de veilige thuishaven niet gemakkelijk op te geven.
Die roze zakdoek is ookquote:
Jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:38 schreef utrecht1970 het volgende:
welke vraag krijgen ze?
Kies je voor de liefde of voor je moeder?
quote:
ja geniaal lijkt me dat! En dan tegen mams zegt "lekker puhquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:38 schreef roos85 het volgende:
Ik hoop stiekem dat Elmer tijdens de ceremonie voor Danielle gaat kiezen
En dan een camera vol in het gezicht van Anneke. Dat wil ik zien!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:38 schreef roos85 het volgende:
Ik hoop stiekem dat Elmer tijdens de ceremonie voor Danielle gaat kiezen
Biertje?!quote:
Ik ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan een camera vol in het gezicht van Anneke. Dat wil ik zien!
dus datquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Tijdens die dates zag hij er niet bepaald uit alsof hij het "onwijs gaaf" vond.
Heel goed, ik drink ook niet door de week.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want doordeweeks
En dan zou ik mijn 'drink-ava' ingesteld hebben
HEUL NIETquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:46 schreef D. het volgende:
Ach, we weten natuurlijk allemaal dat het gescript is, maar toch
Aan het weer te zien zou je zeggen van wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou het hele programma (inclusief ring ceremonie) al zijn opgenomen voor de uitzending. Anders kan zo'n melanie ook aftaaien op reacties op dit soort fora.
Te zien aan het weer, is het allemaal van de zomer opgeomen,quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou het hele programma (inclusief ring ceremonie) al zijn opgenomen voor de uitzending. Anders kan zo'n melanie ook aftaaien op reacties op dit soort fora.
Da's meestal wel het geval bij dergelijke programma'squote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Ja hij ziet zichzelf natuurlijk als een lot uit de loterij!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:51 schreef Jay_Snake het volgende:
Haha, daar gaat Hilbert. Dit wordt zo mooie tv
Ja, daar komt t op neer :pquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:54 schreef Starlie het volgende:
Kan zij niet ondertiteld worden... versta er geen ruk van!
dit!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:54 schreef Naamah het volgende:
Ik snap haar verhaal niet zo goed. Zeg gewoon dat je 'm niet wil.
Op de nationale TV nog welquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:56 schreef MissJ het volgende:
aah Jeroen. Die gaat zometeen zijn moeder ten huwelijk vragen vrees ik.
Ja, maar wil je zo een man? Ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:57 schreef Naamah het volgende:
Ach, Jeroen, hij is wel schattig. En aardig, hoewel gewoon niet zo'n helder licht. En tenminste wel oprecht en eerlijk, volgens mij.
Daar zit ook wel wat in ja... Nooit bij stil gestaan eigenlijk!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:57 schreef Naamah het volgende:
Ach, Jeroen, hij is wel schattig. En aardig, hoewel gewoon niet zo'n helder licht. En tenminste wel oprecht en eerlijk, volgens mij.
Maar om er mee samen te leven? Nee, dank je wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:57 schreef Naamah het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik word elke keer weer helemaal ongemakkelijk van die knul.
Voor geen goud. Never. Maar ik gun het hem wel ontzettend.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, maar wil je zo een man? Ik niet in ieder geval.
Dat gevoel heb ik bij alle kandidatenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik word elke keer weer helemaal ongemakkelijk van die knul.
Dat wordt een knalfeest!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:01 schreef MilaNL het volgende:
Dat wordt nog wat op de huwelijksnacht.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Als je n**ken in een navel meerekent dan niet...
Dat minimaal, wie weet zelfs een kleine corrigerende tik ;-)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Of je mammieAls mijn moeder zoiets zou zeggen, zou ik zeggen: doe even normaal.
quote:
Ik ook... echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:04 schreef Starlie het volgende:
Anneke kan gewoon NIET echt zijn... Dat bestaat gewoon niet!!!! Die meiden zijn ook zooo ontzettend dom ik was al bij de eerste kennismaking weg gerent!
ja ja jaaaaaaaa!quote:
Ik zat ook net te denken, hij ziet er best wel gay uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:05 schreef Starlie het volgende:
Misschien komt ie wel uit de kast! "Ik kies voor Michel"!!!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:05 schreef Starlie het volgende:
Misschien komt ie wel uit de kast! "Ik kies voor Michel"!!!
Toen ik hem zag dansen toen wist ik het zeker hij is homo!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken, hij ziet er best wel gay uit.
maar dat mag niet van mammiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Toen ik hem zag dansen toen wist ik het zeker hij is homo!
Zei ik dat niet in aflevering 1 al?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken, hij ziet er best wel gay uit.
Hahahahaha!!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:10 schreef MissJ het volgende:
Lars voelt elk bloedvat kriebelen. Lars, dat betekent dat je snikkel hard aan het worden is
Alle mannen kijken ned. 3quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:11 schreef Paul het volgende:
Is dit een vrouwenprogramma? Ik zie keiveel vrouwen hier posten
Voetbalquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:19 schreef -Willempie- het volgende:
nu een flinke tongzoen om het te bezegelen
Hij is man he, dan mag datquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:22 schreef roos85 het volgende:
Of Lars geen spelletje met die meiden speelt
Ik verwacht nog een toverspreukquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:25 schreef Naamah het volgende:
Och Miranda, wat doet ze zichzelf aan.. En dat haar..
Is ze in de leer geweest bij Anneke?quote:
Moest van de regiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:27 schreef Naamah het volgende:
Ik snap écht niet waarom Miranda daar gaat zitten.
Alle andere vrouwen (en man) die als laatste over waren zitten er toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:27 schreef Naamah het volgende:
die hoopte natuurlijk dat Lars Elise alsnog zou dumpen en voor haar zou kiezenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:27 schreef Naamah het volgende:
Oh echt? Dat heb ik gemist. Maar dan alsnog had ik er in Miranda's geval vriendelijk voor bedankt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alle andere vrouwen (en man) die als laatste over waren zitten er toch?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
die hoopte natuurlijk dat Lars Elise alsnog zou dumpen en voor haar zou kiezen
twitter:mauricewijnen twitterde op woensdag 19-10-2011 om 21:06:48Denk dat Elmer er zo dadelijk met de bruidsjonker vandoor gaat...#WTMZ reageer retweet
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef MissJ het volgende:
twitter:mauricewijnen twitterde op woensdag 19-10-2011 om 21:06:48Denk dat Elmer er zo dadelijk met de bruidsjonker vandoor gaat...#WTMZ reageer retweet
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
En straks lekker samen in bad en naar bed.
Ik vond die Melanie nog het ergst. Triest wijfquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:45 schreef Sk00p het volgende:
Wat een verschrikkelijke resultaten! Vooral dat van Elmer had ik niet verwacht..
Dat ik dit heb gevolgd is eigenlijk erger
Ik vond het juist wel een leuke actie van Melanie. Die dates met Hilbert waren gewoon tenenkrommend saai. Die gast zei echt helemaal niks volgens mij. Alleen had ze het wel gewoon kunnen zeggen ipv zo'n lulverhaal op te hangen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vond die Melanie nog het ergst. Triest wijf
Ben ik met je eens. Maar ze leek zichzelf te goed te vinden voor hem ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:22 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel een leuke actie van Melanie. Die dates met Hilbert waren gewoon tenenkrommend saai. Die gast zei echt helemaal niks volgens mij. Alleen had ze het wel gewoon kunnen zeggen ipv zo'n lulverhaal op te hangen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:45 schreef Sk00p het volgende:
Wat een verschrikkelijke resultaten! Vooral dat van Elmer had ik niet verwacht..
Dat ik dit heb gevolgd is eigenlijk erger
Hij blijft iig een rukker na deze Tukker.quote:
Ik ken al die namen niet en moet nog langskomen. Maar die meiden zijn net zo lachwekkend als de schoonmoeders from hell.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:46 schreef tong80 het volgende:
Sorry dat ik in mijn eentje zit te lullen.
Heb nog iets in te halen voor dit briljante programma.
elmer: daar ben ik voor behandeltquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:23 schreef utrecht1970 het volgende:
Een reallife soap van Elmer en mama lijkt mij wel leuk: Iets in deze trant: Alhoewel dit mij eerder qua uiterlijk Jeroen en mama lijkt.
Ze houdt Hilbert onder de Duim.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:51 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Heerlijke finale, die Hilbert ook echt weer...:')
Dat zou dan diegene moeten zijn die in de zaal zat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:54 schreef Starlie het volgende:
Lars bedriegt oude liefde
Lars uit "Wie trouwt mijn zoon" liet zijn vriendin meedoen aan het programma. In de finale werd ze gedumpt..Dat blijkt uit een verhaal in weekblad Privé waarover verslaggever Jan Uriot spreekt.
-------------------------------------------------
Nou ben benieuwd wat het verhaal hierachter is, zal wel iets vaags zijn!
Elmer hangt nu bij zijn mammie aan de borst, na het boertje gaan ze samen lekker leppeltje leppeltje slapen!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:47 schreef JaneDoe het volgende:
ligt elmer nu samen met zn moeder onder een dekentje op de bank lui tv te kijken of zitten ze nog in bad... wat denken jullie?
Dat denk ik niet, maar het is geen gezonde relatie voor een kind/zoon. Hij moet weg van zijn moeder, hij is geen 4 jaar meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:15 schreef L3viathan het volgende:
Ik denk wel dat Elmer en Anneke zo af en toe van bil gaan samen.
En als Elmer ooit een kind bij iemand verwekt, dan dumpen ze de moeder en voedt hij het samen met Anneke op...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar het is geen gezonde relatie voor een kind/zoon. Hij moet weg van zijn moeder, hij is geen 4 jaar meer.
Bronquote:Geile Gerrit brengt T-shirtlijn op de markt
Gerrit Beljaard, die van RTL de bijnaam ‘Geile Gerrit’ heeft gekregen, brengt een eigen t-shirtlijn op de markt. Dat heeft Gerrit dinsdag laten weten. De lijn heet ‘Altijd hoeraggg’ en is een verwijzing naar zijn controversiële optredens in de tv-programma’s Wie Trouwt Mijn Zoon en X Cherso. “Het is lekker stout en fout. Als alles volgens planning verloopt is mijn t-shirtlijn vanaf eind november te koop“, zegt hij. “Op dit moment ben ik druk in bespreking en onderhandeling met een bekende winkelketen.“
Gerrit was in de race om de partner van Tim uit Wie Trouwt Mijn Zoon te worden, maar Tim stuurde hem naar huis toen hij beelden kreeg van Gerrits optreden in X Cherso, de zoektocht naar een nieuw castlid voor Oh Oh Cherso. Hierin zei Gerrit dat zijn lijfspreuk ‘altijd hoerig’ is en dat hij met meer dan 750 mannen naar bed is geweest.
Achteraf zei Gerrit dat zijn uitspraken in X Cherso een leugen waren. “Ik heb geen 750 bedpartners versleten. Neem niet alles wat je op tv ziet serieus. Ik heb zeker niet meer dan 50 bedpartners gehad en dat vind ik wel gezond.“
Dat dusquote:Op maandag 27 februari 2012 19:36 schreef Roze_spekkie het volgende:
Jeetje man, ik dacht er is nieuws, of een nieuw seizoen!
"volgens mij"
dat dacht ik ookquote:Op maandag 27 februari 2012 19:36 schreef Roze_spekkie het volgende:
Jeetje man, ik dacht er is nieuws, of een nieuw seizoen!
"volgens mij"
Amsterdam?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef Juicyhil het volgende:
Serieus, ik zag volgens mij dat blonde wijf van de finale net in de Albert Heijn. Dat zeikwijf die die gozer uit Twente gewoon dumpte op het einde.
http://zappen.blog.nl/sbs(...)wie-trouwt-mijn-zoonquote:SBS 6 aan de haal met RTL’s Wie Trouwt Mijn Zoon?
Het AD kan vandaag wederom een tv-transfer melden. Dit keer is het geen presentator maar een format dat van RTL 4 naar SBS 6 gaat. Wie Trouwt Mijn Zoon is in het nieuwe seizoen bij SBS 6 te zien, zoals deze blog dat gerucht vorige week al meldde. “RTL maakte geen gebruik van hun eerste recht op een nieuwe reeks. Gelukkig had SBS 6 interesse”, laat Eyeworks in de krant weten.
In Wie Trouwt Mijn Zoon? gaan vrijgezelle thuiswonende jongens op zoek naar een partner, terwijl moeder zich flink aanbemoeit tegen het dating-avontuur. De reeks, toen gepresenteerd door Robert ten Brink, trok vorig jaar wekelijks een slordige miljoen kijkers op de woensdagavond van RTL 4.
De transfer is toch opmerkelijk te noemen. SBS-topvrouw Georgette Schlick heeft niet eens zo heel lang geleden gezegd vooral een eigen gezicht aan SBS 6 te willen geven en niet te veel de concurrentie na te willen doen. Maar de aankoop van Wie Trouwt Mijn Zoon? spreekt dat tegen. Net zoals de makeover aan SBS Shownieuws (dat gaat een heel eind richting RTL Boulevard) of de comeback van Prijzenslag niet origineel lijken.
Wie Wie Trouwt Mijn Zoon? voor SBS gaat presenteren, is nog niet bekend. Tooske Ragas wellicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |