SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
SAYWHAAAAATquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
René doe even andere afbeelding in OP
HIJ ZEI BEURTquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo... afwas gedaan.. op naar de grote beurt voor mijn lichaam
Je bent opeens minder tof.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:18 schreef Monopoly het volgende:
Toffe mensjens hier.
Ik ga even tabbaca's scoren!
Dat overleeft niemand.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ontgroening door JanPiraat en HappyBob.
Dat wordt weer ouderwets vleesknuppelenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee iets meer naar boven aan de binnenkant zegmaar, snap je?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef Monopoly het volgende:
probeer je ellenboog te likken, dat helpt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat wordt weer ouderwets vleesknuppelen
Omdat jij hier post.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:20 schreef Furdinand het volgende:
Waarom is Ren&Stimpy niet meer op tv?
Door middel van de helft van z'n schoenencollectie toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
'Reeeeen, can you tell me a bedtime story?'quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:20 schreef Furdinand het volgende:
Waarom is Ren&Stimpy niet meer op tv?
Dit heeft niks meer met pijn te maken maar met ultiem genot dat geen mens aankan zonder de broek te bevuilen met nierinhoudquote:
Dat is jouw deel inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Door middel van de helft van z'n schoenencollectie toch?
Hoe weet je af van mijn schoenencollectie? @@quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Door middel van de helft van z'n schoenencollectie toch?
ik heb me al ingeschreven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie dit?
Ja, zo geniaal!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie dit?
Ik zie geen link tussen deze afbeelding en piraten, wat is dit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie dit?
Houd jij ook van piraten?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zie geen link tussen deze afbeelding en piraten, wat is dit.
quote:
Oh snap. Bustedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe weet je af van mijn schoenencollectie? @@
IK KAN VERDOMME NIET KLIKKEN!! Fix itquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie dit?
Jeetje je kan er alleen op klikken als je al abo bent danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
IK KAN VERDOMME NIET KLIKKEN!! Fix it
Niet?quote:
Alleen van Sparrowquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Houd jij ook van piraten?
[..]
[..]
quote:
Gezelligquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Morgenavond naar Frans Bauer toch liefjeeee![]()
de t-shirts zijn binnen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
Wort leuk schat!!!
Jammer wel. Er wordt mij niet eens meer wat liefde gegund.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje je kan er alleen op klikken als je al abo bent dansry
Ik gun je alle liefde van de wereld.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer wel. Er wordt mij niet eens meer wat liefde gegund.
Heb ik toch niet verzonnen Bobje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer wel. Er wordt mij niet eens meer wat liefde gegund.
Heb jij een link voor me dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik gun je alle liefde van de wereld.
Verschuil je maar achter de regeltjes. Ik weet precies hoe het daar gaat, Klinky.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ik toch niet verzonnen Bobje.
http://www.piratendating.nl/Dating/Dating.aspxquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Verschuil je maar achter de regeltjes. Ik weet precies hoe het daar gaat, Klinky.
Gek dat het nu opeens wel allemaal kan. Ik vertrouw het niet meer, mijn virusscanner begint te flippen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.piratendating.nl/Dating/Dating.aspx
Hier
quote:Succesverhalen
Ik heb een hele leuke vrouw via deze site ontmoet. Wij gaan inmiddels ongeveer 2 maanden met elkaar om en er is een hele leuke klik. We doen het wel rustig aan. Eerst elkaar eens leren kennen, dat is het beste.
Wim & Mavis
Ik weet niet wie je precies met 'je' bedoelt, maar ik ben het niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:30 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik schrijf het zoals je het zegt.
Ja tuurlijkquote:
JAquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:32 schreef Furdinand het volgende:
gaan jullie serieus naar frans bauer?
Fijn zo'n knuffel, maar dat is allemaal tijdelijk. Ik zoek een vrouw waarmee ik 's nachts lekker kan lepelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik wil je heus wel even knuffelen hoor.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:32 schreef Furdinand het volgende:
gaan jullie serieus naar frans bauer?
Oh, grutjes. Daar kan ik je dan niet mee helpen, ben ik bang. Je komt vast wel een tof iemand tegen!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Fijn zo'n knuffel, maar dat is allemaal tijdelijk. Ik zoek een vrouw waarmee ik 's nachts lekker kan lepelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee laat maar..
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:34 schreef Sinji het volgende:
Anders sluip ik er stiekum in..hahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee laat maar..![]()
Ik ga elk Mega Piraten Festijn af.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, grutjes. Daar kan ik je dan niet mee helpen, ben ik bang. Je komt vast wel een tof iemand tegen!
Hey yo captain jaaackquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:37 schreef Sinji het volgende:
Wat is een piratennummer dat je 'echt moet kennen?
Dan zit dat wel snor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga elk Mega Piraten Festijn af.
Sowieso:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:37 schreef Sinji het volgende:
Wat is een piratennummer dat je 'echt moet kennen?
Ik laat m'n snor wel weer staan dan.quote:
Ik snap er ook niks van maar dat plaatje vond ik grappigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap hem niet leg uit Janneman.
gvd dat duurt bij mij een half jaar!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso:
[..]
Ik laat m'n snor wel weer staan dan.
Ik laat de mijne groeien, scheer 'm af en stuur 'm naar je op in een envelop. En anders gewoon je schaamhaar boven je lipjes plakken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
gvd dat duurt bij mij een half jaar!
Waar trim je precies?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:43 schreef Sinji het volgende:
Dat laatste is geen optie. Ik trim altijd, dus de kwantiteit is een beetje schaars
Stop met trimmen en laat de natuur z'n gang gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:43 schreef Sinji het volgende:
Dat laatste is geen optie. Ik trim altijd, dus de kwantiteit is een beetje schaars
If there's grass on the infield, play ball!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:44 schreef Sinji het volgende:
Nee man, jungle wordt vaak niet zo gewaardeerd. Het is eerder een goede grasveld yo
Ik moet nog een wetsuit voor de winter hebben, en dit bevalt me wel. Tevens wil ik ooit ook nog eens kitesurfen. Doe het nu alleen zonder kite. Surfen ftw!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:45 schreef Sinji het volgende:
Die heb ik! van O'neill. Kitesurfen ftw
Ik schrok.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:44 schreef HappyBob het volgende:
Do want:
[ afbeelding ]
Droog in 15 minuten
Met kite is geniaal! Dees is van mij (eigenlijk van mijn broer, maar hoe cares)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet nog een wetsuit voor de winter hebben, en dit bevalt me wel. Tevens wil ik ooit ook nog eens kitesurfen. Doe het nu alleen zonder kite. Surfen ftw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Met kite is geniaal! Dees is van mij (eigenlijk van mijn broer, maar hoe cares)Volgend jaar in de zomer misschien maar eens een les proberen. Maar of het mijn liefde voor surfen gaat vervangen betwijfel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Mijn strakke ronde billen zullen mooi geaccentueerd wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik moest even denken aan een mummie.
Sorry, Bobo! Staat je vast goed!
picsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn strakke ronde billen zullen mooi geaccentueerd worden
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg het warm.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:56 schreef Sinji het volgende:
[..]Die heb ik al van je gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en volgens mij nog in dit topic ook
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die heb ik al van je gezienen volgens mij nog in dit topic ook
Kan zo even geen foto voor je vindenquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:56 schreef Sinji het volgende:
[..]Stiekem hoopte je op foto's..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je met een lekkere warme kop thee?quote:Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar niet gedaan![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:59 schreef Sinji het volgende:
Ik kon ook deze gebruikenIk wil niet wat die goorlap doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar niet gedaan![]()
Gezellig, toedeloe eetsmakelijk!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:03 schreef Sinji het volgende:
Leuk hier. denk dat ik voortaan vaker kom. Adioss
Geniet van je chicken wings.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:03 schreef Sinji het volgende:
Leuk hier. denk dat ik voortaan vaker kom. Adioss
Hetgeen de NS ook last van heeft, blaadjes op de weg/rails.quote:
Niet verklappen, ik kijk straks rtlgemistquote:
wat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:10 schreef Renesite het volgende:
DUDE Die gast van Obese. Hangtittttteeeeeh
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:21 schreef Sinji het volgende:
Dit is zo kinderachtig, maar ik ga stuk
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:29 schreef HappyBob het volgende:
Om een beetje op hetzelfde niveau door te gaan..
[ afbeelding ]
Klinkt weer als een nieuwe tv-topper.quote:Trouwprogramma
Vrouwen die het zat zijn om te wachten tot hun vriend hen eindelijk ten huwelijk vraagt worden geholpen. Deze toekomstige bruiden nemen het heft in eigen handen en overvallen hun prins op het witte paard met de vraag: moet je me niet wat vragen?
Sure. Komquote:
Zit hier te kotsen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Klinkt weer als een nieuwe tv-topper.
Geheimquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
rene rene rene wie verwijderde net posts van ons in de SES SC? of is dat geheim?
Zulks een rekel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
glowmouse heeft zelf al toegegeven
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef HappyBob het volgende:
Wie trouwt mijn zoon. Zoenende mannen. Klachtenbrief onderweg.
![]()
Teken de petitie en strijd tegen het kwade!quote:
Minstens net zo ergquote:
gatver tongquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:04 schreef Renesite het volgende:
Zoenende hetero's. Zo met tong en dit dat
maar het is niet verwarrend het is heel leuk :$quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik kan het niet ik raak helemaal verward vraag het maar aan jan
Dit vind ik erg fijn om te weten!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:09 schreef HappyBob het volgende:
Ik neuk het liefst zonder te zoenen.
Ik zoen het liefst zonder te ruiken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:09 schreef HappyBob het volgende:
Ik neuk het liefst zonder te zoenen.
ben ik op tv?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:13 schreef HappyBob het volgende:
Zou die ongemakkelijke kerel bij 'Wie trouwt mijn zoon?' ook op Fok zitten?
rare editquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zoen het liefst zonder te ruiken.
In ieder geval niet bij dit programma.quote:
Ik ruik het liefst zonder te kijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zoen het liefst zonder te ruiken.
Ik hoor het liefst zonder te ruiken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ruik het liefst zonder te kijken.
Nu heb je het een beetje verpestquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoor het liefst zonder te ruiken.
Game over!quote:Ik hoor het liefst zonder te kijken.
Nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu heb je het een beetje verpest
Het had moeten zijn
[..]
Game over!
Jawel. Nu moet ik je opgeven voor het nieuwe seizoen van 'Wie trouwt mijn zoon?'.quote:
Mag ik mij opgeven als kandidaat? Heb ik ook weer een beetje Media-aandacht!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jawel. Nu moet ik je opgeven voor het nieuwe seizoen van 'Wie trouwt mijn zoon?'.
Ik heb al iemand die...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jawel. Nu moet ik je opgeven voor het nieuwe seizoen van 'Wie trouwt mijn zoon?'.
En zo krijg je een gratis reis. Hmm.. misschien moet ik mijzelf ook maar gewoon opgeven. Dan laat ik mijn moeder wel een tijdje bij mij wonen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik mij opgeven als kandidaat? Heb ik ook weer een beetje Media-aandacht!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En zo krijg je een gratis reis. Hmm.. misschien moet ik mijzelf ook maar gewoon opgeven. Dan laat ik mijn moeder wel een tijdje bij mij wonen.
Nee. Want dan woont je moeder bij JOU en moet zij weg gaan. Dan is het: wie trouwt mijn moeder?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En zo krijg je een gratis reis. Hmm.. misschien moet ik mijzelf ook maar gewoon opgeven. Dan laat ik mijn moeder wel een tijdje bij mij wonen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:36 schreef JanPiraat het volgende:
Oh, darling, when we are together, I kiss you te pletter
How long heb ik jou niet meer gezien?
Ik word hier nog knetter, oh, please make it better
I wait here al haast een jaar of tien
I have a car (I have a car)
I have a farm (I have a farm)
I have a house (Oooh)
Mmm, that's lekker warm
Oh, sweetheart, oh, darling, I love you
Hij was nog jong toen hij z'n land verliet
Zij bleef alleen, dat deed haar veel verdriet
Zijn liefde was voor haar toch niet te blussen
Maar die grote zee die zat ertussen
En op een dag kreeg zij van hem een brief
"I miss you, I come back, ik heb je lief"
I have a house (Oooh)
Mmm, that's lekker warm
Zij pakte snel de trein naar Rotterdam
En zwaaide naar hem toen de boot aankwam
Hij had geschreven: "Schat, waar je opletten moet
Een man met een gitaar en een grote cowboyhoed"
Opeens zag hij een lachend ogenpaar
Vanaf de railing zong hij toen voor haar
I have a house (Oooh)
Mmm, that's lekker warm
We wonen bij elkaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Want dan woont je moeder bij JOU en moet zij weg gaan. Dan is het: wie trouwt mijn moeder?
Ik ga er nog even over nadenken hoe ik dit het best kan doen.quote:
Come wiv some solution!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga er nog even over nadenken hoe ik dit het best kan doen.
Ja. Nou. Ik werkte in een gebouw, en ik zat boven op 2 afdelingen in m'n uppie een paar uur. En je kunt alleen van de afdeling af (en dus naar de andere afdeling) met een sleutel. En ik heb zelf geen sleutel, want oproepkracht, dus ik had de sleutel van beneden. Komt een of andere takketrut naar boven: Ja, is hier de reservesleutel? 'Ja, die heb ik' Ohja, dus daarom heeft mijn uitzendkracht nu geen sleutel... 'ja, maar ik zit anders opgesloten'. Nou, kun je als je collega komt hem onmiddelijk hierheen brengen! 'okeee...quote:
Jeetje, raar verhaalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja. Nou. Ik werkte in een gebouw, en ik zat boven op 2 afdelingen in m'n uppie een paar uur. En je kunt alleen van de afdeling af (en dus naar de andere afdeling) met een sleutel. En ik heb zelf geen sleutel, want oproepkracht, dus ik had de sleutel van beneden. Komt een of andere takketrut naar boven: Ja, is hier de reservesleutel? 'Ja, die heb ik' Ohja, dus daarom heeft mijn uitzendkracht nu geen sleutel... 'ja, maar ik zit anders opgesloten'. Nou, kun je als je collega komt hem onmiddelijk hierheen brengen! 'okeee...Maar mag ik m dan om tien uur weer komen halen, want dan ben ik weer alleen en anders zit ik hier vast de hele nacht
'Ja, nee, dat kan niet, want anders zit de uitzendkracht opgesloten.
THE FUCK?! Ze stonden daar beneden met z'n tweeën?Dus dan kan die ene die ander er toch even uitlaten? Maar nee, dat was teveel moeite, dus hoe ik dan thuis moest komen, tsja, dat moest ik zelf maar uitzoeken
GRMBL
En er gingen 2 mensen kotsen en dat was vies en ik moest even mijn frustratie kwijt
Tsjaquote:
Klagen bij de baas dan !quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
TsjaDat ik al heel vaak bij hun gewerkt heb en daar als een gek m'n best gedaan heb, dat zijn ze even vergeten
. Sowieso idioot dat je daar 2 afdeling tegelijk moet runnen, omdat er iemand ziek is. Normaal word er dan een invaller aangevraagd, maar nu mochten wij het maar regelen
.
Collega is gebleven omdat het achterlijk druk was met al de kotsende mensen. Maar anders had ik het nooduitgangding in moeten drukken, dan gaan alle deuren open. Dus ook die van beneden, die niet open mogen. Maarja, dat was dan hun probleem geweestquote:
Ik ga morgen mailenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klagen bij de baas dan !![]()
dit kan natuurlijk niet
Laten we het daar maar op houden dan jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:30 schreef Furdinand het volgende:
ze dachten gewoon die is zoo goed die kan dat makkelijk aan.
Echt heel raarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef Bloempje. het volgende:
Echtik mag eigenlijk niet eens alleen staan op 1 afdeling, laat staan op twee
Maargoed, ik moest even stoom afblazen dusen morgen weer om half 8 's ochtends beginnen
Uhhh oke okquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:46 schreef Bloempje. het volgende:
Ja nouja, morgen op een afdeling waar je met z'n drieën staat. En waar iedereen om 9 uur op z'n werk moet zijn, dus daarna hoef je alleen nog maar koffie te drinken tot ze terug komen
De bewoners moeten om 9 uur op hun werk zijnquote:
Ohhh oke okequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
De bewoners moeten om 9 uur op hun werk zijnDus daarna kan ik koffie drinken en koekjes eten
Inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohhh oke okelekker geld verdienen dus.
Hmmmmmquote:Kosten van een retentiebeugel
Een retentieplaatje kost tussen de 100 en 200 euro. Een spalk dat achter de tanden wordt geplakt, kost ongeveer tussen de 15 en 40 euro. Het opnieuw vastzetten van een spalkje zit vaak als "garantie" erbij inbegrepen, maar het is ook mogelijk dat er aparte kosten voor komen. Veel zal dit niet zijn. Belangrijk is dat bij loslating of beken van een retentiebeugel, deze zo spoedig mogelijk vervangen wordt. Tanden en kiezen schuiven tamelijk snel weer terug naar de oude stand. Hoe meer er verschoven is, hoe sneller dit zal gaan.
Zo irritant datquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:27 schreef Renesite het volgende:
Meh. Hele weekend met een los spalkje. Great. Broer zijn verjaardag dit/dat en alles gaat eraan haken.
Nou, ik mag komen 14:15. #feest.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zo irritant datdie van mij knalt elk jaar wel een keer los
Mijn zit al jaren vastquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zo irritant datdie van mij knalt elk jaar wel een keer los
of beugelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ha. Ik heb heul geen spalkje nodig!
Dankje.quote:
Is dat een mannetje of een vrouwtje? Mijn radar is even stuk.quote:
Ja ik twijfel ook nog, ik denk een combi.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is dat een mannetje of een vrouwtje? Mijn radar is even stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |