SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
SAYWHAAAAATquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
René doe even andere afbeelding in OP
HIJ ZEI BEURTquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo... afwas gedaan.. op naar de grote beurt voor mijn lichaam
Je bent opeens minder tof.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:18 schreef Monopoly het volgende:
Toffe mensjens hier.
Ik ga even tabbaca's scoren!
Dat overleeft niemand.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ontgroening door JanPiraat en HappyBob.
Dat wordt weer ouderwets vleesknuppelenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee iets meer naar boven aan de binnenkant zegmaar, snap je?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef Monopoly het volgende:
probeer je ellenboog te likken, dat helpt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat wordt weer ouderwets vleesknuppelen
Omdat jij hier post.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:20 schreef Furdinand het volgende:
Waarom is Ren&Stimpy niet meer op tv?
Door middel van de helft van z'n schoenencollectie toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
'Reeeeen, can you tell me a bedtime story?'quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:20 schreef Furdinand het volgende:
Waarom is Ren&Stimpy niet meer op tv?
Dit heeft niks meer met pijn te maken maar met ultiem genot dat geen mens aankan zonder de broek te bevuilen met nierinhoudquote:
Dat is jouw deel inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Door middel van de helft van z'n schoenencollectie toch?
Hoe weet je af van mijn schoenencollectie? @@quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Door middel van de helft van z'n schoenencollectie toch?
ik heb me al ingeschreven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie dit?
Ja, zo geniaal!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie dit?
Ik zie geen link tussen deze afbeelding en piraten, wat is dit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie dit?
Houd jij ook van piraten?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zie geen link tussen deze afbeelding en piraten, wat is dit.
quote:
Oh snap. Bustedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe weet je af van mijn schoenencollectie? @@
IK KAN VERDOMME NIET KLIKKEN!! Fix itquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie dit?
Jeetje je kan er alleen op klikken als je al abo bent danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
IK KAN VERDOMME NIET KLIKKEN!! Fix it
Niet?quote:
Alleen van Sparrowquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Houd jij ook van piraten?
[..]
[..]
quote:
Gezelligquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Morgenavond naar Frans Bauer toch liefjeeee![]()
de t-shirts zijn binnen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
Wort leuk schat!!!
Jammer wel. Er wordt mij niet eens meer wat liefde gegund.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje je kan er alleen op klikken als je al abo bent dansry
Ik gun je alle liefde van de wereld.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer wel. Er wordt mij niet eens meer wat liefde gegund.
Heb ik toch niet verzonnen Bobje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jammer wel. Er wordt mij niet eens meer wat liefde gegund.
Heb jij een link voor me dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik gun je alle liefde van de wereld.
Verschuil je maar achter de regeltjes. Ik weet precies hoe het daar gaat, Klinky.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ik toch niet verzonnen Bobje.
http://www.piratendating.nl/Dating/Dating.aspxquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Verschuil je maar achter de regeltjes. Ik weet precies hoe het daar gaat, Klinky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |