haha, ik heb er stierlijk om moeten lachen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Nederland houdt van Simpel!
[ afbeelding ]
Ja... edwin en ron waren echt na elkaar hun regeltjes aan het oplezenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
van wie?
vind je Ron ook zo bagger?
mwa.. vond Edwin deze ronde redelijk goed uit de bus komen. Heb het slechter gezien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... edwin en ron waren echt na elkaar hun regeltjes aan het oplezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Is dat niet die ringtone van die mobiele provider van RTL zelfquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:36 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Jaaa ik heb hem ook!
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)22_mail_ringtone.xml
Was ik echt zo lang naar op zoek
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:Wat is het dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nina die Noud wil helpenJe zag Noud echt zo kijken van oh dammn
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:51 schreef Sk00p het volgende:
Ik hou het maar kort vandaag...
Tanja![]()
![]()
Laura![]()
Edwin![]()
Ron![]()
Nick![]()
Rik
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Edwin een enorme eikel.![]()
![]()
Met stip het verschrikkelijkste personage in de soap op dit moment.
Laat hem alsjeblieft zo snel mogelijk oprotten.
Inderdaad, zeker omdat z'n vocabulaire op dit moment niet verder reikt dan het woord 'Lucas'.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Edwin een enorme eikel.![]()
![]()
Met stip het verschrikkelijkste personage in de soap op dit moment.
Laat hem alsjeblieft zo snel mogelijk oprotten.
En "homo".quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker omdat z'n vocabulaire op dit moment niet verder reikt dan het woord 'Lucas'.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:12 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Heldenactie
[ afbeelding ]
Zie vooral de kiwi in de rondte vliegen en Jef die 'm nog najaagt met z'n tong.
Omg heerlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:12 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Heldenactie
[ afbeelding ]
De high tea was zowieso geen goed idee. Je kon er op wachten dat Laura een ander soesje zou willen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:16 schreef DeLuna het volgende:
Ik zat echt zo: Tanya, the fuck. Alsof iemand dit gaat begrijpen.
Ja ik heb niet de hele aflevering gezien, ik kwam pas thuis na de reclame, ik moet de rest nog even zien als ik tijd heb.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
De high tea was zowieso geen goed idee. Je kon er op wachten dat Laura een ander soesje zou willen.
En alsof ze die oranje korrels nou niet op de grond zien liggen
Je hebt niks gemist, ervoor was meer domme acties van Tanjaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik heb niet de hele aflevering gezien, ik kwam pas thuis na de reclame, ik moet de rest nog even zien als ik tijd heb.
In ieder geval niet oranje, ze hebben bij GTST vermoedelijk koninginnedaghagelslag gebruikt of zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik heb me altijd al afgevraagd hoe rattengif eruitziet
Wat een bazenactie van Tanya ... ''een vlieg!''
Of de hagelslag uit de fruithagel.. alle oranje eruit gevistquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:45 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
In ieder geval niet oranje, ze hebben bij GTST vermoedelijk koninginnedaghagelslag gebruikt of zo.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:12 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Heldenactie
[ afbeelding ]
Daar vond ik het dus heel erg op lijken jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Of de hagelslag uit de fruithagel.. alle oranje eruit gevist
hihi.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Of de hagelslag uit de fruithagel.. alle oranje eruit gevist
Jongens, in wat voor wereld leven jullie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:17 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb het net op internet opgezocht hoe het eruit ziet want ik was toch wel benieuwdbij Google een plaatje gevonden waar het rattengif rood is dus GTST zit er niet erg ver naast
Ik snapte ook nooit zo waarom Robert zo geïrriteerd was, maar dat was dus kennelijk omdat die ambtenaar aanvankelijk vond dat hun tijd om wasquote:
Ik zou niet weten wanneer ik in aanraking zou moeten zijn gekomen met rattengifquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:45 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Jongens, in wat voor wereld leven jullie?
Nog nooit rattengif gezien in levende lijve?
Het is knal en knal roze.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het homoverhaal is erger.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:19 schreef Purdey het volgende:
Dat hele zwangerschapsverhaal hangt me zó de keel uit, en volgens de spoilers gaat het nog minstens een week of 2 duren
Nou is dat met Rik nu wel heel makkelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:36 schreef Klipnap het volgende:
En NickMoet hij altijd blijven stoken?
Uitgelekte beelden van de volgende aflevering.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vraag me meer af waarom er rattengif naast dat zeebanket ligt ....
Als je muizen op zolder hebt, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wanneer ik in aanraking zou moeten zijn gekomen met rattengif
Roze dus. Hadden ze net zo goed de roze uit de fruithagel kunnen halen
Ik dacht eerst dat dat de speciale Jef-Brazilie-tune was maar hij komt nu wel opmerkelijk vaak voorbij ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:15 schreef James1988 het volgende:
Dat getokkel op die gitaar is mooi. Maar het komt nu iedere keer voorbij
Die heb ik nog nooit gehad. En ik maak ze niet dood, vind ik zieligquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:25 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Als je muizen op zolder hebt, bijvoorbeeld.
echt he, wat een syndroom van down kind met z'n tong half uit z'n mond hangend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:33 schreef loezzzje het volgende:
Die Valentijn is net een autist zeg.
Nederlandse kind acteurs
Die komen vast zaken doen met ene meneer Sandersquote:
Ik schaam me er gewoon voor. En die ouders waarschijnlijk heel trots voor de tv. kijk! wat doet jantje het goed he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:53 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
echt he, wat een syndroom van down kind met z'n tong half uit z'n mond hangend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Is ook niet zo vreemd, heb je zijn moeder als eens bekeken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:32 schreef James1988 het volgende:
Die Valentijn komt niet echt over als een helder kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |