dat zowieso, ik vond hem al leuk in idolsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Sjoerd vindt ik niet zo leukIk vindt Lucas schattiger dan Edwin
Ik erger me gewoon ziek aan dat "hé kijk mij eens, ik sta hier en ik ben heel sociaal hoor" gedrag van hem. En hij is onredelijk.quote:
Wel hoor! Hij gaat dagelijks nog naar Lucas toe! En hij praat met Ron omdat zoals hij zelf zei "Hij is een van de weinigen waarmee ik op mijn gemak over Lucas kan praten"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:39 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind Edwin met Lucas wel leuk maar nu hij alleen is heeft hij eigenlijk geen storyline dus hij is een beetje boring nu.
soesje met rattengif!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:05 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
ik zap ook even voorbij:
wat is Tanya voor een rare oliebol aan het uitlepelen?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat heeft Janine een schore stem.. Houdt Janine van Simpel?
Geloof ik niet, denk dat hij Edwin stiekem leuk vindtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hm, in elk geval is Ron niet zo bezig met dat "homo zijn".
van wie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
wat een heerlijk staaltje acteerprestatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |