Kiezen tussen Danny Lucas en Jack.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)est/hoegaybenjij.xml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij was ook al op gynaecologie toen rikkie daar voor een echo moest.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Anton is toch SEH-arts? Dus Lucas ligt als comapatiënt bij de SEH? Want Anton loopt altijd daar...
Eentje vergiftigen en aanbieden is genoeg.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef loezzzje het volgende:
Maar die gebakjes gaat Jef ook eten toch? Is dat de bedoeling? Ze kan moeilijk gebakjes apart houden voor Laura.
Moet ze wel de goeie gevenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Eentje vergiftigen en aanbieden is genoeg.
''Het wordt vast een onvergetelijke avond.''
En Tanya is net zoals Nick, steeds een raar hoofd trekken als er niemand in de buurt is
Met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hopen dat Edwin ook uitgenodigd is![]()
Bing werkte toch ook bij de koning? Of niet?
Waarom ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Edwin is echt een verschrikkelijk raar jong.
Ik snap het ook niet helemaal, ik vind Lucas erger eigenlijk, maar die is nu even buiten beeld dus kennelijk verschuift de focus nu naar Edwin.quote:
Zijn broer is leuker... Als hij iets aan zijn haar doet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Naast het tenenkrommend slechte acteerwerk, is Edwin vaak zonder goede reden boos en heeft een grote mond tegen z'n ouders. Gewoon een vaag en nutteloos personage.
Als hij nou leuk was om naar te kijken ... dan kon ik tenminste naar scènes met hem kijken zonder geluid.
Ik vind beide broertjes Bouwhuis niet echt knap.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zijn broer is leuker... Als hij iets aan zijn haar doet.
Ik zou zo geld dokken voor een knipbeurt! Wie weet worden we aangenaam verrast na de geboorte van de baby?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zijn broer is leuker... Als hij iets aan zijn haar doet.
Ze kijkt ook gewoon alsof ze gestoord is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:14 schreef Frey het volgende:
Die blikken van Tanya als ze steeds even wegkeek.
ik ook. ik vind edwin niet knap maar wel de knapste van de 2. als ik man candy wil zien kijk ik wel naar vampire diariesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik vind Edwin wel leuker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |