dat zowieso, ik vond hem al leuk in idolsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Sjoerd vindt ik niet zo leukIk vindt Lucas schattiger dan Edwin
Ik erger me gewoon ziek aan dat "hé kijk mij eens, ik sta hier en ik ben heel sociaal hoor" gedrag van hem. En hij is onredelijk.quote:
Wel hoor! Hij gaat dagelijks nog naar Lucas toe! En hij praat met Ron omdat zoals hij zelf zei "Hij is een van de weinigen waarmee ik op mijn gemak over Lucas kan praten"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:39 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind Edwin met Lucas wel leuk maar nu hij alleen is heeft hij eigenlijk geen storyline dus hij is een beetje boring nu.
soesje met rattengif!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:05 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
ik zap ook even voorbij:
wat is Tanya voor een rare oliebol aan het uitlepelen?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat heeft Janine een schore stem.. Houdt Janine van Simpel?
Geloof ik niet, denk dat hij Edwin stiekem leuk vindtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hm, in elk geval is Ron niet zo bezig met dat "homo zijn".
van wie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
wat een heerlijk staaltje acteerprestatie!
haha, ik heb er stierlijk om moeten lachen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Nederland houdt van Simpel!
[ afbeelding ]
Ja... edwin en ron waren echt na elkaar hun regeltjes aan het oplezenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
van wie?
vind je Ron ook zo bagger?
mwa.. vond Edwin deze ronde redelijk goed uit de bus komen. Heb het slechter gezien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... edwin en ron waren echt na elkaar hun regeltjes aan het oplezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Is dat niet die ringtone van die mobiele provider van RTL zelfquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:36 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Jaaa ik heb hem ook!
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)22_mail_ringtone.xml
Was ik echt zo lang naar op zoek
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:Wat is het dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nina die Noud wil helpenJe zag Noud echt zo kijken van oh dammn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |