quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:51 schreef Sk00p het volgende:
Ik hou het maar kort vandaag...
Tanja![]()
![]()
Laura![]()
Edwin![]()
Ron![]()
Nick![]()
Rik
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Edwin een enorme eikel.![]()
![]()
Met stip het verschrikkelijkste personage in de soap op dit moment.
Laat hem alsjeblieft zo snel mogelijk oprotten.
Inderdaad, zeker omdat z'n vocabulaire op dit moment niet verder reikt dan het woord 'Lucas'.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Edwin een enorme eikel.![]()
![]()
Met stip het verschrikkelijkste personage in de soap op dit moment.
Laat hem alsjeblieft zo snel mogelijk oprotten.
En "homo".quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker omdat z'n vocabulaire op dit moment niet verder reikt dan het woord 'Lucas'.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:12 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Heldenactie
[ afbeelding ]
Zie vooral de kiwi in de rondte vliegen en Jef die 'm nog najaagt met z'n tong.
Omg heerlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:12 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Heldenactie
[ afbeelding ]
De high tea was zowieso geen goed idee. Je kon er op wachten dat Laura een ander soesje zou willen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:16 schreef DeLuna het volgende:
Ik zat echt zo: Tanya, the fuck. Alsof iemand dit gaat begrijpen.
Ja ik heb niet de hele aflevering gezien, ik kwam pas thuis na de reclame, ik moet de rest nog even zien als ik tijd heb.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
De high tea was zowieso geen goed idee. Je kon er op wachten dat Laura een ander soesje zou willen.
En alsof ze die oranje korrels nou niet op de grond zien liggen
Je hebt niks gemist, ervoor was meer domme acties van Tanjaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik heb niet de hele aflevering gezien, ik kwam pas thuis na de reclame, ik moet de rest nog even zien als ik tijd heb.
In ieder geval niet oranje, ze hebben bij GTST vermoedelijk koninginnedaghagelslag gebruikt of zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik heb me altijd al afgevraagd hoe rattengif eruitziet
Wat een bazenactie van Tanya ... ''een vlieg!''
Of de hagelslag uit de fruithagel.. alle oranje eruit gevistquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:45 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
In ieder geval niet oranje, ze hebben bij GTST vermoedelijk koninginnedaghagelslag gebruikt of zo.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:12 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Heldenactie
[ afbeelding ]
Daar vond ik het dus heel erg op lijken jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Of de hagelslag uit de fruithagel.. alle oranje eruit gevist
hihi.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Of de hagelslag uit de fruithagel.. alle oranje eruit gevist
Jongens, in wat voor wereld leven jullie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:17 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb het net op internet opgezocht hoe het eruit ziet want ik was toch wel benieuwdbij Google een plaatje gevonden waar het rattengif rood is dus GTST zit er niet erg ver naast
Ik snapte ook nooit zo waarom Robert zo geïrriteerd was, maar dat was dus kennelijk omdat die ambtenaar aanvankelijk vond dat hun tijd om wasquote:
Ik zou niet weten wanneer ik in aanraking zou moeten zijn gekomen met rattengifquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:45 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Jongens, in wat voor wereld leven jullie?
Nog nooit rattengif gezien in levende lijve?
Het is knal en knal roze.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |