Deze is serieus waar anders dan die simpele kermisshizzle.quote:
k ben ook huppelkindquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik weet verder nog niks en ik heb sowieso huppelkind bij me dan
OMG ZO NICE ik ging in rotterdam naar newlook ik heb allemaal slijm op schoenen achtergelaten ik voelde net prinsesje met zoveel mooie hakken enzoquote:
Pics.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:06 schreef coban het volgende:
[..]
OMG ZO NICE ik ging in rotterdam naar newlook ik heb allemaal slijm op schoenen achtergelaten ik voelde net prinsesje met zoveel mooie hakken enzo
Ohja was mooie portomonnee bij primark 5 euro maar ik dachy chilllll bleek bij kassa 2 euro te zijn ik dacht chilllllllll
Gem shoennen gekocht goey he ookal zag ik er zoveel
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:06 schreef coban het volgende:
[..]
OMG ZO NICE ik ging in rotterdam naar newlook ik heb allemaal slijm op schoenen achtergelaten ik voelde net prinsesje met zoveel mooie hakken enzo
Ohja was mooie portomonnee bij primark 5 euro maar ik dachy chilllll bleek bij kassa 2 euro te zijn ik dacht chilllllllll
Gem shoennen gekocht goey he ookal zag ik er zoveel
wat een TT serieus geen zin om te lezenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:07 schreef TWP het volgende:
Weer een pareltje van sanasoufi.
Studieadviseurs
keuken prinses spelen!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Anyways ik kan niet meer bewegen vd honger ik kook nu
Is ze terug?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:07 schreef TWP het volgende:
Weer een pareltje van sanasoufi.
Studieadviseurs
okequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
noem 1 reden wrm ik dat zou moeten zeggen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |