M.A.S.H!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ouwe meuk muziek![]()
Die serie vond ik echt geniaal trouwens
Geniaalquote:
Geüpload door Baracuss1 op 1 apr 2009quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ouwe meuk muziek![]()
Die serie vond ik echt geniaal trouwens
Dan gaan we dat zeker doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:47 schreef Dalando het volgende:
Ik ga even, maar als bbq weer komt, zeg dan tegen hem:
posts.php pagina's
Des te sneller de website gelanceerd kan worden.
Jammer dat het niet meer herhaald wordt.quote:
Frasier en That 70's Show vind ik ook nog wel grappig, maar Southpark begint me een beetje de keel uit te hangen. Misschien even een brief schrijven naar CC om M*A*S*H en My Dad's Army uit te gaan zenden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer dat het niet meer herhaald wordt.
Op zich kan het best 's nachts op CC ipv herhaling 393847652387642 van Frasier of Southpark of That 70's show
hahaha jij nerd, southparkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Frasier en That 70's Show vind ik ook nog wel grappig, maar Southpark begint me een beetje de keel uit te hangen. Misschien even een brief schrijven naar CC om M*A*S*H en My Dad's Army uit te gaan zenden.
Gaat niks boven de M&M McFlurry.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:49 schreef aight1 het volgende:
lijkt me niet lekker die mcflurry kitkat
Ik vind al die series wel grappig maar hoe ze het uitzenden niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Frasier en That 70's Show vind ik ook nog wel grappig, maar Southpark begint me een beetje de keel uit te hangen. Misschien even een brief schrijven naar CC om M*A*S*H en My Dad's Army uit te gaan zenden.
ja en volgens mij lion ofzo die was ook wel aangenaamquote:
Ja, dat is dan ook gewoon dom.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind al die series wel grappig maar hoe ze het uitzenden niet.
Ze springen van seizoen 2 naar seizoen 9 dan naar 5 ofzo en als ze alle seizoenen hebben gehad meteen opnieuw beginnen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja en volgens mij lion ofzo die was ook wel aangenaam
Nee downloaden gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook gewoon dom.
http://torrentz.eu/search?f=dad%27s+army
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |