De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoertje.quote:
En wat nou als je geen COBAN groot in beeld wil hebben?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:29 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende TT gaat over dit plaatje soberzo
PICSquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef Dalando het volgende:
Het huis is af. De banken staan in de kamer. Ze hoeven alleen nog maar even recht gezet worden en afgestoft.
Zegmaar.
wie wil dat nou nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat nou als je geen COBAN groot in beeld wil hebben?
Een verbetering?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef TWP het volgende:
Dus ik zet even de nieuwe Coldplay aan, je moet het toch een keer luisteren voor je het afkraakt. komt Rihanna opeens voorbij. WAT IS DEZE?!
Ik!quote:
Dat is dé cobanknop.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind hem lelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat is dé cobanknop.
Moet er een functie komen om hem we te halen?
Kom maar uitvechten dan.quote:
Waarom zou je dat niet willen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lelijkquote:
Doe mij maar Chris Martin ten tijde van Parachutes, A Rush of Blood, X&Y. En daar hoeft Rihanna niet doorheen te komen.quote:
Ja graag!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nu moet je dood. coban's naam te grabbel gooien
hard coderen. bah!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Dalando het volgende:
<?php
if($user != "Huppelmuts")
echo $cobanknop;
}
?>
Dit wil ik graag ondervinden dan.quote:
Die knop is gewoon lelijk. En ik heb nog niets gehoord over wat ie toevoegtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef coban het volgende:
Huppelmuts dit valt mij ZEER ZEER tegen van je.
Is het cobanhaatennegeerdag ofzo
Oke. Morgenavond 20.03 station Rotterdam Centraal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit wil ik graag ondervinden dan.
Zal er zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef coban het volgende:
[..]
Oke. Morgenavond 20.03 station Rotterdam Centraal.
zonder dat harde coderen was er nu niks op udowu.nlquote:
Een youtube filmpje.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
zonder dat harde coderen was er nu niks op udowu.nl
linkje naar het ontwerp?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
zonder dat harde coderen was er nu niks op udowu.nl
nee het was er eigenlijk eentje van vimeoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Vorige deel post 295 ofzoquote:
testosteron overschotquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:39 schreef coban het volgende:
[..]
Jou kan ik ook wel aan ik ben sterk omdat snor
Beetje jammer ja.quote:
Snap er niks van maar ziet er prachtig uitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
if ($username = "Coban") {
System.out.println ("FkTwkGs2012")
}
else {
System.out.println ("COBAN");
}
ftw
hard neuken die zooiquote:
Ik dacht dat ze samen wel een mooi nummer konden maken, komen ze aan met dat lied.quote:
Ik ook.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Ach, gewoon lekker luisteren wat je tof vindt toch!
urbanus in de vleesfabriek dusquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Ach, gewoon lekker luisteren wat je tof vindt toch!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dames met veel testosteron hebben een grote clit en kunnen autorijden
pownage
Nee.quote:
Je gaat je gang maar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
urbanus in de vleesfabriek dus
leuk liedje. jammerlijke clip.quote:
Clip boeit me dan ook niet, kijk ik niet eens naar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
leuk liedje. jammerlijke clip.
M.A.S.H!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ouwe meuk muziek![]()
Die serie vond ik echt geniaal trouwens
Geniaalquote:
Geüpload door Baracuss1 op 1 apr 2009quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ouwe meuk muziek![]()
Die serie vond ik echt geniaal trouwens
Dan gaan we dat zeker doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:47 schreef Dalando het volgende:
Ik ga even, maar als bbq weer komt, zeg dan tegen hem:
posts.php pagina's
Des te sneller de website gelanceerd kan worden.
Jammer dat het niet meer herhaald wordt.quote:
Frasier en That 70's Show vind ik ook nog wel grappig, maar Southpark begint me een beetje de keel uit te hangen. Misschien even een brief schrijven naar CC om M*A*S*H en My Dad's Army uit te gaan zenden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer dat het niet meer herhaald wordt.
Op zich kan het best 's nachts op CC ipv herhaling 393847652387642 van Frasier of Southpark of That 70's show
hahaha jij nerd, southparkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Frasier en That 70's Show vind ik ook nog wel grappig, maar Southpark begint me een beetje de keel uit te hangen. Misschien even een brief schrijven naar CC om M*A*S*H en My Dad's Army uit te gaan zenden.
Gaat niks boven de M&M McFlurry.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:49 schreef aight1 het volgende:
lijkt me niet lekker die mcflurry kitkat
Ik vind al die series wel grappig maar hoe ze het uitzenden niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Frasier en That 70's Show vind ik ook nog wel grappig, maar Southpark begint me een beetje de keel uit te hangen. Misschien even een brief schrijven naar CC om M*A*S*H en My Dad's Army uit te gaan zenden.
ja en volgens mij lion ofzo die was ook wel aangenaamquote:
Ja, dat is dan ook gewoon dom.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind al die series wel grappig maar hoe ze het uitzenden niet.
Ze springen van seizoen 2 naar seizoen 9 dan naar 5 ofzo en als ze alle seizoenen hebben gehad meteen opnieuw beginnen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja en volgens mij lion ofzo die was ook wel aangenaam
Nee downloaden gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook gewoon dom.
http://torrentz.eu/search?f=dad%27s+army
he lekkertje wil je datenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:53 schreef TWP het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik met mc flurry,lion! [ afbeelding ]
de chick met wie k vorig week een afspraakje had die gooide die hele M&M McFflurry terwijlik hem nog had betaaldquote:
geile boyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:53 schreef TWP het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik met mc flurry,lion! [ afbeelding ]
Eens.quote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee downloaden gaat hem niet worden [ afbeelding ]
Je maakt wat mee op een McDatequote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:54 schreef speedking het volgende:
[..]
de chick met wie k vorig week een afspraakje had die gooide die hele M&M McFflurry terwijlik hem nog had betaald, ze vroeg wel of ik hem nog wou opeten
Gewoon nietquote:
Kleine verbouwing.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:54 schreef speedking het volgende:
[..]
geile boy![]()
![]()
boilessen je bent veranderd
Denk dat het gewoon zusje van Boilesen is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:55 schreef speedking het volgende:
[..]
ah oke je wou jezelf wat mannelijker maken skr?
![]()
oh oke hossel nummerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef TWP het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon zusje van Boilesen is.
Voor de echt fangirls en boys.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef Rezania het volgende:
McDate.
McWedding.
McDivorce.
McFuneral.
als je honger hebt en moet plassen en ff met een chick daar dan ook wat gaat eten is het meteen een McDatequote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef Rezania het volgende:
McDate.
McWedding.
McDivorce.
McFuneral.
McDreamyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef Rezania het volgende:
McDate.
McWedding.
McDivorce.
McFuneral.
McBiggahquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef Rezania het volgende:
McDate.
McWedding.
McDivorce.
McFuneral.
NIGGAH NIGGAH NIGGAH!!quote:
Nee helaas.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:00 schreef coban het volgende:
Iemand die vrijdag ook naar walibi gaat?
Wij gingen samen toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:00 schreef coban het volgende:
Zal ik even in mijn agenda zetten: Vrijdag coban stalken in Walibi.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:00 schreef coban het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:00 schreef coban het volgende:
quote:
mij nadoenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zal ik even in mijn agenda zetten: Vrijdag coban stalken in Walibi.
Zeg maar.quote:
Arme kipsquote:
Als jij dan mij stalkt en coban stalkt jou, dan gaan we in rondjes.quote:
SM club?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Zaterdag naar Amsterdam Dungeon![]()
Wie gaat er mee?
ik stalk alleen emzelf :$quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als jij dan mij stalkt en coban stalkt jou, dan gaan we in rondjes.
Soort spookhuis in Amsterdamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |