he lekkertje wil je datenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:53 schreef TWP het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik met mc flurry,lion! [ afbeelding ]
de chick met wie k vorig week een afspraakje had die gooide die hele M&M McFflurry terwijlik hem nog had betaaldquote:
geile boyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:53 schreef TWP het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik met mc flurry,lion! [ afbeelding ]
Eens.quote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee downloaden gaat hem niet worden [ afbeelding ]
Je maakt wat mee op een McDatequote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:54 schreef speedking het volgende:
[..]
de chick met wie k vorig week een afspraakje had die gooide die hele M&M McFflurry terwijlik hem nog had betaald, ze vroeg wel of ik hem nog wou opeten
Gewoon nietquote:
Kleine verbouwing.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:54 schreef speedking het volgende:
[..]
geile boy![]()
![]()
boilessen je bent veranderd
Denk dat het gewoon zusje van Boilesen is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:55 schreef speedking het volgende:
[..]
ah oke je wou jezelf wat mannelijker maken skr?
![]()
oh oke hossel nummerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef TWP het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon zusje van Boilesen is.
Voor de echt fangirls en boys.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef Rezania het volgende:
McDate.
McWedding.
McDivorce.
McFuneral.
als je honger hebt en moet plassen en ff met een chick daar dan ook wat gaat eten is het meteen een McDatequote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef Rezania het volgende:
McDate.
McWedding.
McDivorce.
McFuneral.
McDreamyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef Rezania het volgende:
McDate.
McWedding.
McDivorce.
McFuneral.
McBiggahquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef Rezania het volgende:
McDate.
McWedding.