De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoertje.quote:
En wat nou als je geen COBAN groot in beeld wil hebben?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:29 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende TT gaat over dit plaatje soberzo
PICSquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef Dalando het volgende:
Het huis is af. De banken staan in de kamer. Ze hoeven alleen nog maar even recht gezet worden en afgestoft.
Zegmaar.
wie wil dat nou nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat nou als je geen COBAN groot in beeld wil hebben?
Een verbetering?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef TWP het volgende:
Dus ik zet even de nieuwe Coldplay aan, je moet het toch een keer luisteren voor je het afkraakt. komt Rihanna opeens voorbij. WAT IS DEZE?!
Ik!quote:
Dat is dé cobanknop.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind hem lelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat is dé cobanknop.
Moet er een functie komen om hem we te halen?
Kom maar uitvechten dan.quote:
Waarom zou je dat niet willen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lelijkquote:
Doe mij maar Chris Martin ten tijde van Parachutes, A Rush of Blood, X&Y. En daar hoeft Rihanna niet doorheen te komen.quote:
Ja graag!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nu moet je dood. coban's naam te grabbel gooien
hard coderen. bah!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef Dalando het volgende:
<?php
if($user != "Huppelmuts")
echo $cobanknop;
}
?>
Dit wil ik graag ondervinden dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |