Als ie een leuke zus heeft dan wil ik zijn betoog misschien eens lezenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:22 schreef Kroc het volgende:
jij studeert rechten en je vraagt ons wat te doen...
quote:
Zij is ook degene die na 116 lessen nog steeds niet kan inparkeren en recht achteruit rijden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:35 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Oh nee he, jij was toch dat wijf dat de hele vakantie in de stress zat, omdat je geen brief had gekregen van de universiteit ofzo?
En jij was toch ook diegene die een aantal keer kansloos faalde in CBR theorie-examen rijbewijs B?
Nigga please
Echt vreselijk! Normaal zou ik onder deze omstandigheden niet kunnen studeren. Maar ik moet gewoon, want ik moet daar zo snel mogelijk weg. Dus zodra ik mijn tentamen over 2 weken heb gehaald zal ik ze achterna rennen totdat mijn cijfer netjes in het systeem staat onder een examenprogramma.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:23 schreef JoPiDo het volgende:
Erasmus
alleen maar gezeik gehad als ik iets moest regelen daar
Stoppen met studeren en in een kartonnen doos leven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:19 schreef sanasoufi het volgende:
Wat moet ik nou doen? Ik zal morgen maar weer eens contact opnemen met de examenadministratie....studieadviseurs vertrouw ik niet meer
Jaloers much?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stoppen met studeren en in een kartonnen doos leven.
Zichzelf omhoogneukende nietsnutten als jij mogen niet geruisloos aan de top komen maar moeten eigenlijk tegengewerkt worden...
Wow verbitterdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |