abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103289387
:'(

Eergisteren dus maandag middag besloot ik me in te schrijven voor een tentamen (Erasmus Universiteit Rechten). Dus ik mezelf via Osiris inschrijven en even mijn studievoortgangsoverzicht bekijken :'( WAAROM BEN IK VAN 102 ECTS NAAR 96 GEGAAN :( .

Oke blijkt dus dat dat systeem |:( besloten heeft een vak niet mee te rekenen in het examenprogramma. Dus ik even mailen naar de studieadviseur + de examenadministratie. Beide antwoorden na een uur...de studieadviseur zegt het vak wordt gewoon door de administratie meegeteld bij het aanvragen van de bul. De examenadministratie schreef echter dat ik contact op moet nemen met de studieadviseur :') .

Nou ja goed alles in orde dus. Na een uurtje besloot ik nog even te kijken en plots zie ik dat mijn examenprogramma is gewijzigd :X . Was het eerst bachelor 2002 met overgangsregeling plots hadden ze er bachelor 2002-2008 zonder overgangsregeling van gemaakt :( . Dus ik dit keer maar telefonisch de examenadministratie lastig vallen. Ach bleek niet zo moeilijk te zijn ze kunnen die programma's gewoon met een muisklik wijzigen en al. Dus uiteindelijk heb ik het goed laten zetten.

Gisteren besloot ik echter nog even bij de studieadviseur te laten controleren of het nu allemaal klopt op Osiris. :( :( :( Nu heeft die nare studieadviseur mij: ONTKOPPELT 8)7 . Dus wanneer ik nu op studievoortgangsoverzicht klik zie ik:

Maak hier een keuze welk studievoortgangsoverzicht je wilt zien.

Je staat niet op een examenprogramma ingeschreven. Het is niet mogelijk om een studievoortgangsoverzicht aan te maken.

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Oke goed als ik op Dossieroverzicht klik zie ik mijn cijfers en punten gelukkig nog wel. Maar ik heb net de OER van mijn opleiding bekeken en daarin staat duidelijk:

Artikel 2 Voorwaarden voor graadverlening
De voorwaarden voor graadverlening zijn dat de examinandus:
b. op de juiste wijze staat ingeschreven gedurende de opleiding en op de datum van het
afsluitend examen.

Artikel 4 Het vaststellen van het afsluitend examen door de examenadministratie
1. De examenadministratie kan op mandaat van de examencommissie vaststellen dat het
afsluitend examen is afgelegd, nadat zij heeft vastgesteld dat de examinandus voldoet
aan de voorwaarden van artikel 2.
2. Indien de examenadministratie vaststelt dat de student voldoet aan de voorwaarde onder
a, maar niet aan de voorwaarde onder b, kan zij:
(a) in het geval een studieresultaat niet is geboekt onder het examenprogramma van de
opleiding dit alsnog doen met instemming van de examencommissie

:( :( :(

Met andere woorden als ik nu over twee weekjes tentamen maak en dus een tien behaal dan wordt mijn studieresultaat niet geboekt onder een examenprogramma, want ik sta niet ingeschreven dankzij die studieadviseur :X

Nog erger vind ik het woordje 'gedurende' in art. 2 onder b :'( . Want zelfs al krijg ik het nu goed gezet op Osiris ik stond oke goed nu dus 2/3 dagen niet goed ingeschreven gedurende de opleiding :(

Wat moet ik nou doen? Ik zal morgen maar weer eens contact opnemen met de examenadministratie....studieadviseurs vertrouw ik niet meer -O-
  woensdag 19 oktober 2011 @ 18:19:57 #2
349110 RHood314
Ik hou van poesjes
pi_103289397
Samenvatting?????
pi_103289433
Sanasoufi is er weer :')
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_103289456
jij studeert rechten en je vraagt ons wat te doen...
  woensdag 19 oktober 2011 @ 18:25:11 #5
349110 RHood314
Ik hou van poesjes
pi_103289548
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:22 schreef Kroc het volgende:
jij studeert rechten en je vraagt ons wat te doen...
Als ie een leuke zus heeft dan wil ik zijn betoog misschien eens lezen
pi_103290003
gwn afmelden bij die kut schooltje en ga gwn andere zoekwen?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 18:37:06 #7
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_103290070
quote:
15s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:21 schreef Masterboy het volgende:
Sanasoufi is er weer 14.gif
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_103291201
Zou je niet gewoon stoppen met studeren en je kontje verkopen achter het CS?
pi_103291263
Ga er eens langs. Bereik je meer mee dan bellen en mailen.
pi_103291293
Waarom studeren :') gewoon een rijke 50+er trouwen toch..
pi_103291395
tl dr

Edit. Gvd ik ga het toch maar proberen.
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_103291445
Oh godver, ben je terug? :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:10:57 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_103291548
TS terug? Wat is dit?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_103291935
Ik zag een heleboel smileys en TS, ik besloot de OP niet te lezen. :')
pi_103292722
Oh nee he, jij was toch dat wijf dat de hele vakantie in de stress zat, omdat je geen brief had gekregen van de universiteit ofzo? :')
En jij was toch ook diegene die een aantal keer kansloos faalde in CBR theorie-examen rijbewijs B? :')
Nigga please
pi_103293150
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:35 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Oh nee he, jij was toch dat wijf dat de hele vakantie in de stress zat, omdat je geen brief had gekregen van de universiteit ofzo? :')
En jij was toch ook diegene die een aantal keer kansloos faalde in CBR theorie-examen rijbewijs B? :')
Nigga please
Zij is ook degene die na 116 lessen nog steeds niet kan inparkeren en recht achteruit rijden. :')
pi_103298558
Erasmus :')

alleen maar gezeik gehad als ik iets moest regelen daar
pi_103299332
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:23 schreef JoPiDo het volgende:
Erasmus :')

alleen maar gezeik gehad als ik iets moest regelen daar
Echt vreselijk! Normaal zou ik onder deze omstandigheden niet kunnen studeren. Maar ik moet gewoon, want ik moet daar zo snel mogelijk weg. Dus zodra ik mijn tentamen over 2 weken heb gehaald zal ik ze achterna rennen totdat mijn cijfer netjes in het systeem staat onder een examenprogramma.
pi_103300725
Oh god, toen ik de TS zag dacht ik al dat dit onzin zou worden :') Je hebt wel erg weinig punten voor een derdejaars zeg.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_103301375
Alles ligt aan Osiris. Standaard :')
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:50:47 #21
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_103303948
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:19 schreef sanasoufi het volgende:
Wat moet ik nou doen? Ik zal morgen maar weer eens contact opnemen met de examenadministratie....studieadviseurs vertrouw ik niet meer -O-
Stoppen met studeren en in een kartonnen doos leven.

Zichzelf omhoogneukende nietsnutten als jij mogen niet geruisloos aan de top komen maar moeten eigenlijk tegengewerkt worden...
pi_103304067
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:50 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Stoppen met studeren en in een kartonnen doos leven.

Zichzelf omhoogneukende nietsnutten als jij mogen niet geruisloos aan de top komen maar moeten eigenlijk tegengewerkt worden...
Jaloers much? :')
Propaganda will never die out. Intelligent men must realize that propaganda is the modern instrument by which they can fight for productive ends and help to bring order out of chaos.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:53:52 #23
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_103304175
quote:
12s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:52 schreef Bernays het volgende:

[..]

Voel jij je aangesproken?
pi_103304321
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:53 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Voel jij je aangesproken?
Wow verbitterd :D
Propaganda will never die out. Intelligent men must realize that propaganda is the modern instrument by which they can fight for productive ends and help to bring order out of chaos.
pi_103305757
quote:
12s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:52 schreef Bernays het volgende:

[..]

Bedankt :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')