Ik stalk nooit iemand.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als jij dan mij stalkt en coban stalkt jou, dan gaan we in rondjes.
meeten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Zaterdag naar Amsterdam Dungeon![]()
Wie gaat er mee?
Oh ja, het is weer bijna Halloween hè? Jippie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soort spookhuis in Amsterdam![]()
Ik wil ook nog naar London Dungeon en Berlin Dungeon
Dat zou kunnen jaquote:
AD is hele jaar door open hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, het is weer bijna Halloween hè? Jippie.![]()
Ja ik weet het 4 of 5 uurquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:04 schreef speedking het volgende:
huppelmuts je moet weten dat die kut ding fucking vroeg sluit, wou er paar weken heen we waren toevallig in de buurt niemand had zin om naar huis te gaan en t was al dicht.
Ik weet alleen nog niet hoe laat enzquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:04 schreef TWP het volgende:
BBQ BBQ BBQ BBQ
Ik moest van Dalando zeggen:
posts.php pagina's
Mensenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:04 schreef Rezania het volgende:
Mensen die mij niet stalken, wat een losers.
Ik houd niet van spookhuizen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AD is hele jaar door open hoor.
Is echt gaaf, verrassend einde ook
Ja maar ik weet verder nog niks en ik heb sowieso huppelkind bij me danquote:
Deze is serieus waar anders dan die simpele kermisshizzle.quote:
k ben ook huppelkindquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik weet verder nog niks en ik heb sowieso huppelkind bij me dan
OMG ZO NICE ik ging in rotterdam naar newlook ik heb allemaal slijm op schoenen achtergelaten ik voelde net prinsesje met zoveel mooie hakken enzoquote:
Pics.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:06 schreef coban het volgende:
[..]
OMG ZO NICE ik ging in rotterdam naar newlook ik heb allemaal slijm op schoenen achtergelaten ik voelde net prinsesje met zoveel mooie hakken enzo
Ohja was mooie portomonnee bij primark 5 euro maar ik dachy chilllll bleek bij kassa 2 euro te zijn ik dacht chilllllllll
Gem shoennen gekocht goey he ookal zag ik er zoveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |