Dat heb ik heel lang geleden gehad, dat laatste, bij de schooltandarts, er moesten 4 kiezen uit en bij de derde werkte de verdoving niet meer.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:22 schreef kruidkoekje het volgende:
ja zon draadje achter je tanden zodat je tanden recht blijven staan.. Maar die zit/zat los
ik had hem kunnen zijn lag ook altijd te piepen.
Vooral toen verdoving het niet deed en er een kies uit moest
4 kiezen in 1 keer dat mag toch nietquote:Op woensdag 16 november 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik heel lang geleden gehad, dat laatste, bij de schooltandarts, er moesten 4 kiezen uit en bij de derde werkte de verdoving niet meer.
Och och, wat erg zeg. En dan vrolijk zo op tv komen.. :xquote:Op donderdag 17 november 2011 13:21 schreef Karina het volgende:
Ook dat item is ongeveer hetzelfde als bij de Engelse versie, met een voetbalelftal: alleen werd bij het Engelse elftal het sperma getest om te kijken of de heren wel vruchtbaar warenMaar misschien doen ze dat hier ook wel.
ja ik ookquote:Op woensdag 23 november 2011 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind die tieten best meevallen.
neeee het begint zo pas, dan krijg je allemaal snikkels te zienquote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef kruidkoekje het volgende:
godskanonnen heb ik het weer gemist dus
spannendquote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
neeee het begint zo pas, dan krijg je allemaal snikkels te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |