Gezien ThisSpartais' post in het donkere mannen topic gaat hij nooit meer terug.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:00 schreef GuRBuH het volgende:
Wanneer gaan die muppets terug de kast in
Details neukersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niks tegen de club uit mijn geboortestad he! Overigens heeft Feyenoord er nog niet tegen gespeeld
Haha, ik gebruik een roze bal, past mooi bij m'n shirtje! Maar ik gebruik hem juist voor als het sneeuwt, dan zie ik de witte bal weer niet. In FUT11 gebruikte ik altijd een oranje bal, die kon je ook lekker duidelijk zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:47 schreef Tim86 het volgende:
Ik erger me ook dood aan al die kleuren ballen weer. Zijn ook altijd dezelfde type spelers die met en blauwe of roze bal spelen
Bij Suarez wel, die schoot er 30 in tegen respectievelijk Willem 2, VVV, De Graafschap, Vitesse en Akkrum zuid.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja, want winst op RKC levert miljoenen aan winstpremie voor de club op
We hebben het nu over Cabral, dat de doelpunten van Suarez CL oplevert en dus miljoenen is normaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij Suarez wel, die schoot er 30 in tegen respectievelijk Willem 2, VVV, De Graafschap, Vitesse en Akkrum zuid.
Ik heb gister 7 CL wedstrijden gezien en 1 europa cup. EN ja, dat was de wedstrijd zagreb - ajax.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:00 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Maar niet in de Champions League
Cabral heeft dan ook nog 3 jaar om dit te doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:03 schreef Santello het volgende:
[..]
We hebben het nu over Cabral, dat de doelpunten van Suarez CL opleveren en dus miljoenen is normaal.
Niveau bij Otelul - Man U was veel lager hoor. Man U geen enkele uitgespeelde kans, allebei alleen maar foute passes en balverliesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb gister 7 CL wedstrijden gezien en 1 europa cup. EN ja, dat was de wedstrijd zagreb - ajax.
Anderlecht heeft er ook eentje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:05 schreef ThisSpartais het volgende:
Als ik naar Sport1 kijk en Suarez zie spelen valt me bek open, HELDē
Want je kickt op schwalbes en huilende konijnen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:05 schreef ThisSpartais het volgende:
Als ik naar Sport1 kijk en Suarez zie spelen valt me bek open, HELDē
Dat snap ik. Maar daar ging het niet om. Je punt in je discussie was dat de dribbels van Cabral 908 miljoen heeft opgeleverd in tegenstelling tot suljemaniquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cabral heeft dan ook nog 3 jaar om dit te doen.
Doe die Feyenoord bril af man; noem mij 1 Feyenoord speler die op dit moment zijn niveau haalt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Want je kickt op schwalbes en huilende konijnen?
Echt zo'n Feyenoorder hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Want je kickt op schwalbes en huilende konijnen?
Ja want Sulejmani loopt zich al op de eerste tegenstander vast met zijn hoofd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:06 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar daar ging het niet om. Je punt in je discussie was dat de dribbels van Cabral 908 miljoen heeft opgeleverd in tegenstelling tot suljemani
Clasie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:07 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Doe die Feyenoord bril af man; noem mij 1 Feyenoord speler die op dit moment zijn niveau haalt?
Precies, dat bedoel ik.
WIe haalt zijn niveau dan bij ajax?quote:
En dan over zoiets gaan zeuren..heb je dat haar van Cabral gezien johquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want Sulejmani loopt zich al op de eerste tegenstander vast met zijn hoofd.Beter gaat hij er iets aan doen want de jaren 50 zijn al lang voorbij
Van der wielquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIe haalt zijn niveau dan bij ajax?
Iedereen behalve Ooijer en Van der Wiel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIe haalt zijn niveau dan bij ajax?
Jesus, waarom ga je steeds off-topic? Suljemani maakt een dribbel waarbij winst in de championsleague uit komt. Miljoenen voor Ajax. Daar is een reactie over geplaats. Jij komt met een counterpost dat als dat zo is Cabral al tig miljoenen heeft opgeleverd voor Feyenoord.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want Sulejmani loopt zich al op de eerste tegenstander vast met zijn hoofd.Beter gaat hij er iets aan doen want de jaren 50 zijn al lang voorbij
Hé, ik ben een rastafari papiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan over zoiets gaan zeuren..heb je dat haar van Cabral gezien joh
Speelde met Wallyson en hij was baas, enkel spijtig dat ie geen Unique face heeftquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:10 schreef Mallerd het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hKmhNAfwbbI7B
Van hieruit ga ik doorselecteren, zelfs als ik Juninho vervang voor Gourcuff is de chemistry nog 100
Ik moet trouwens nog zien of ik Wallyson of Mossoró CF zet, ik heb over beiden veel wilde verhalen gehoord..
Een dribbeltje dat miljoenen oplevert is wel heel erg raar uitgedrukt hoor. Er word gescoord en daardoor winnen ze dan waarschijnlijk de wedstrijd maar dat levert niet direct MILJOENEN op. Ga is heel snel VI lezen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Jesus, waarom ga je steeds off-topic? Suljemani maakt een dribbel waarbij winst in de championsleague uit komt. Miljoenen voor Ajax. Daar is een reactie over geplaats. Jij komt met een counterpost dat als dat zo is Cabral al tig miljoenen heeft opgeleverd voor Feyenoord.
Ik vertel je dat winst op RKC niets oplevert.
Jouw mening over de speler Suljemani gaat hier dus niet op.
Idem, hier ook een gele bal voor de sneeuwwedstrijden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik speel met een gele bal. Alleen al omdat ik de bal moeilijk kan volgen als er sneeuw ligt als ik een witte bal gebruik.
Je kan er wel omheen draaien om te verbloemen dat Feyenooit als sinds 1204 voor Christus geen Champions League meer heeft gespeeld, waarop ik doelde met die opmerking, maar welke badge had Ajax gisteren op de mouw dan? Toch echt die ronde witte met zwarte sterren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb gister 7 CL wedstrijden gezien en 1 europa cup. EN ja, dat was de wedstrijd zagreb - ajax.
je hebt toch 3 teams? is ook bezitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:14 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik heb op dit moment zo'n 200k , moet je rekenen dat ik Aguero in een pack kreeg en 90.000 coins haalde aan wedstrijdinkomsten.
Ik zuig op het maken van geld op de player market Xd
Jongens Ajax en Feyenoord zijn niks vergeleken met PSV en Twentequote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:13 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Je kan er wel omheen draaien om te verbloemen dat Feyenooit als sinds 1204 voor Christus geen Champions League meer heeft gespeeld, waarop ik doelde met die opmerking, maar welke badge had Ajax gisteren op de mouw dan? Toch echt die ronde witte met zwarte sterren.
Maargoed, iedereen die na 1712 geboren is en een feyenooit-hart heeft, heeft dat ding nog nooit gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
Jah, op 5 December als zijn papa, Sinter Clasie, weer eens wat lekkers in zijn voetbalschoentje stopt.quote:
Ja, maar die zijn echt niet zoveel waard man.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
je hebt toch 3 teams? is ook bezit
Nee heb mijn dagelijkse Fifa wel weer gehadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zin om nog ff potje te doen? Deze keer zorg ik ervoor dat er iemand wint!
Omdat je hier aan kwam zetten met revolutionaire pace abuse verhalen denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:17 schreef ThisSpartais het volgende:
Waarom heeft iedereen het over mij? Wat doe ik fout dan?
quote:
Lekker elftal, keuze voor buffon boven stekelenburg omdat...?:)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Maicon is binnen. Mijn team nu.
Lavezzi - Ibra - Krasic
Cassano - De Rossi - Giovinco
Taiwo - Chiellini - Lucio - Maicon
Buffon
Die is wel prima zo, geen zin om voor Silva te gaan sparen. Nu maar sparen en wachten op IF's of gewoon pakjes halen.
Zet hem er dan duurder opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef Iceman21 het volgende:
Ongelooflijk, Lucho Gonzaleg weg voor 650 terwijl ik hem kocht voor 2.8k...
Geen wonder dat ik nooit coins over hou. Verkoop werkelijk helemaal niks met winst door. Lijk Leo Beenhakker wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |