Is K vlaams voor G?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:34 schreef ThisSpartais het volgende:
Gaat ie offtopic over politiek. Doe een strikje aan en ga naar het parlement K.
Tele camera FTWquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Er is trouwens ook 1 heel raar bronzen stadium..dan zit de camera zo bizar kort op het veld dat het net is alsof je een ander spel speelt
K bedoelde ik gewoon als OK.quote:
Belgquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:52 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
K bedoelde ik gewoon als OK.
Vind het trouwens erg dat we geen regering hebben, maar ja we moeten nu tenminste geen belastingen betalen
Merkte ik niet in dat potje tegen mij. Jouw doelpunten kwamen allemaal uit steekballen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Tja, ik gebruik amper pace dus moet het vooral van tikken hebben.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:52 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
K bedoelde ik gewoon als OK.
Vind het trouwens erg dat we geen regering hebben, maar ja we moeten nu tenminste geen belastingen betalen
Maar je papa wel, kleuter.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:52 schreef ThisSpartais het volgende:
Same hierquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Merkte ik niet in dat potje tegen mij. Jouw doelpunten kwamen allemaal uit steekballen.
knikkerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:56 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Ik haat PES knikker, Fifa is voor echte mannen.
I lolled. Typische Amsterdamse hooghartigheid. Dan is Cabral ook wel 8926 miljoen waard inmiddels, die dribbelt ook veel voorbij en heeft af en toe een lucky schot.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:50 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Haha, zeg dat nog eens?
En de man van 16 miljoen heeft de helft van zijn transfersom al terugverdiend met die dribbel
Precies. Ongelofelijk tof team, maar Conf speelt er wel erg sweaty mee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Same hierZoals ik al zei, is niet erg ofzo hoor maar ga het dan niet ontkennen
Ja, want winst op RKC levert miljoenen aan winstpremie voor de club opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
I lolled. Typische Amsterdamse hooghartigheid. Dan is Cabral ook wel 8926 miljoen waard inmiddels, die dribbelt ook veel voorbij en heeft af en toe een lucky schot.
julliequote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:58 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik ben helemaal geen troll, ik vind pace gewoon deel uitmaken van het spel.
Dat jullie dat ontkennen slaat helemaal nergens op, dus jullie zeggen dat je nooit de runfunctie gebruikt bij je poppetje?
Tja, ze durven gewoon niet onder ogen te zien dat 16 miljoen voor zo'n speler veel te veel is. Ze verkijken zich ook constant op het feit dat daar ook een andere speler had kunnen lopen met een goede actie voor minder dan 5 miljoen. En dan maar zeggen dat één dribbel 8 miljoen waard is, net of een andere speler niet kan dribbelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
I lolled. Typische Amsterdamse hooghartigheid. Dan is Cabral ook wel 8926 miljoen waard inmiddels, die dribbelt ook veel voorbij en heeft af en toe een lucky schot.
9999 van de 10000 Ajacieden vinden het een belachelijk bedrag hoor, don't worryquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tja, ze durven gewoon niet onder ogen te zien dat 16 miljoen voor zo'n speler veel te veel is. Ze verkijken zich ook constant op het feit dat daar ook een andere speler had kunnen lopen met een goede actie voor minder dan 5 miljoen. En dan maar zeggen dat één dribbel 8 miljoen waard is, net of een andere speler niet kan dribbelen.
Maar niet in de Champions Leaguequote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb zelf ook een traag middenveld, mijn CAM (Ramsey) en CDM (Diaby zijn traag)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:00 schreef Confetti het volgende:
Ik bedoelde dat ik relatief weinig pace in mijn team heb! Natuurlijk is Messi, Reyes en Villa snel maar het middenveld is erg traag.
Ben iig geen standaard pace noob maar steekpasses mag toch wel?
Niks tegen de club uit mijn geboortestad he! Overigens heeft Feyenoord er nog niet tegen gespeeldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja, want winst op RKC levert miljoenen aan winstpremie voor de club op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |