Misschien moeten ze ook wat meer pace gaan gebruiken bij die besluitvorming in jullie regeringquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:34 schreef ThisSpartais het volgende:
Gaat ie offtopic over politiek. Doe een strikje aan en ga naar het parlement K.
Gast hardlopen hoort bij voetbal, de meeste topvoetballers hebben een snelheid om U tegen te zeggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ging niet als eerste off-topic. Jij had het in een voetbaltopic over hardlopen.
Zie ze meestal voor max 7k bin. Zie de database.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:36 schreef Rijst het volgende:
Hoeveel is een 41212 formatie kaart waard? Ik krijg hem niet kwijt voor 8k
Techniek>snelheidquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:36 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Gast hardlopen hoort bij voetbal, de meeste topvoetballers hebben een snelheid om U tegen te zeggen.
Messi en Ronaldo, de besten ter wereld hebben wat?
Klopt, een verschroeiende versnelling gekoppeld aan een lekkere techniek.
wacht dan kerel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:36 schreef Rijst het volgende:
Hoeveel is een 41212 formatie kaart waard? Ik krijg hem niet kwijt voor 8k
Denk dat ik beter kan wachten totdat ze weer 15k wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie ze meestal voor max 7k bin. Zie de database.
Wat heeft iedereen toch tegen die sneeuw? Dan speel ik juist beterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:38 schreef Santello het volgende:
Confetti kan ik wel hebben, mits geen sneeuw
Is koud man.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:39 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen die sneeuw? Dan speel ik juist beter
Sneeuw is idd kut ja, vooral met mijn LED TV, dan is het wit altijd bugged ofzo en gigantisch fel, is haast niet om aan te zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:38 schreef Santello het volgende:
Tja, ik gebruik amper pace dus moet het vooral van tikken hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Sneeuw is idd kut ja, vooral met mijn LED TV, dan is het wit altijd bugged ofzo en gigantisch fel, is haast niet om aan te zien.
En Confetti, met zulke spelers zou ik verwachten dat je m niet telkens breed legt voor de intikker..
Join the darkside, abuse pace/quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Tja, ik gebruik amper pace dus moet het vooral van tikken hebben.
Is gewoon voetbal. Als hij de kans krijgt om voor een intikker te zorgen dan doe je het verkeerd!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Sneeuw is idd kut ja, vooral met mijn LED TV, dan is het wit altijd bugged ofzo en gigantisch fel, is haast niet om aan te zien.
En Confetti, met zulke spelers zou ik verwachten dat je m niet telkens breed legt voor de intikker..
Sneeuw is zo kut, doet gewoon pijn aan m'n ogen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:38 schreef Santello het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Tja, ik gebruik amper pace dus moet het vooral van tikken hebben.
Tja, steekpass op Villa die iedereen eruit rent, Messi die meeloopt aan de andere kant; leg m breed, boem.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Is gewoon voetbal. Als hij de kans krijgt om voor een intikker te zorgen dan doe je het verkeerd!
Ik speel met een gele balquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:47 schreef Tim86 het volgende:
Ik erger me ook dood aan al die kleuren ballen weer. Zijn ook altijd dezelfde type spelers die met en blauwe of roze bal spelen
Ik doe hetzelfde, alleen dan met een oranjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik speel met een gele bal. Alleen al omdat ik de bal moeilijk kan volgen als er sneeuw ligt.
Die zit er niet meer in volgens mij, was echt kut inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:49 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde, alleen dan met een oranjeHeb 1x zwart gehad, toen zag ik de bal de helft van de tijd niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |