quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Kijk ik net in mijn AT-lijst denk ik: oh wat suf, ik maakte een grapje dat al in de TT stond.![]()
Dat meen je niet?!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:44 schreef JaneDoe het volgende:
de kids zijn weer bij oma con ondergebracht
Ik gok meer dat Mo er eindelijk achter is dat Conneke alleen maar de gans is, zonder de gouden eieren en dat meneer nu maar de pleiterik neemt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:23 schreef JaneDoe het volgende:
echt, mo raalridder zei er ook nog bij dat hij cons amanda op dit moment niet in staat acht om voor de kinderen te zorgen... als dit een list is van die twee samen, pakken ze het wel heel verkeerd aan
En die kinderen zijn net weer thuisquote:
Ik hoop dat Hans en Connie de erfenis voor de kleinkinderen heel goed afschermen, zodat hij er zelfs niet over kan beschikken als Constanza er niet meer zou zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:09 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik gok meer dat Mo er eindelijk achter is dat Conneke alleen maar de gans is, zonder de gouden eieren en dat meneer nu maar de pleiterik neemt.
ik blijf hopen dat je eens wat meer inside info met ons deeltquote:Op zondag 27 mei 2012 23:05 schreef vabe het volgende:
Hahahaha moest echt lachen toen ik het stukje bij shownieuws zag. Typisch Mo.
jaaaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 28 mei 2012 09:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik blijf hopen dat je eens wat meer inside info met ons deelt
hè ja zoals Margherita na haar scheiding van Edwin de Roy van Zuijdeweijn ook weer liefdevol in de familie Oranje werd opgenomen als verloren schaap !!!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:12 schreef takkfyrir het volgende:
Zou er, nu Constanza en Mo uit elkaar zijn, weer een mogelijkheid zijn tot een grote Breukhoven-hereniging?
Precies!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef Prospera het volgende:
Mo ruikt geld![]()
Hij heeft niets aan een webcammendeseksvrouw, maar wel aan de 2 kindjes en
een zeer rijke oma.
Een enkeltje Marokko voor hem en de kleintjes en oma Conny betaalt wel
voor bezoekverlof.
Als Connie echt voor Mo en de kinderen betaalt, maakt ze daar wel een statement mee.quote:Connie Breukhoven onderhoudt Mo
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM -
Connie Breukhoven (60) ondersteunt schoonzoon Mo financieel zodat hij goed voor haar kleinkinderen kan zorgen.
’Mimi’ Connie zorgt dat het goed gaat in het huishouden van haar adoptiedochter Constanza, die nota bene zelf niet meer bij haar vriend en kinderen woont. „Zij betaalt de boodschappen, de kinderkleertjes én de huur. Mo zelf brengt niet voldoende inkomen binnen”, vertellen ingewijden.
Vrienden noemen Connie daarom een droomschoonmoeder: „Terwijl Mo nog altijd verdacht wordt van het leeghalen van de kluis van villa ’De Breuckhove’ en de rechtszaken zich daarover voortslepen, heeft Connie de hand over het hart gestreken. Haar schoonzoon toont zich namelijk wel een uitstekende, zorgzame váder, vindt zij. En Connie wil zorgen dat hij haar geliefde kleinkinderen Soraiya en Semmy een goed nest kan bieden.”
En een aantal kennissen bevestigt verder: „Connie en Mo hebben de strijdbijl begraven. Zij leven in vrede en de omgangsregeling gaat prima.”
Maar Mimi is toch op pad met haar nieuwe lover in Monaco?quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:18 schreef JaneDoe het volgende:
maar mo raalridder zei bij showniews dat de kinderen nu weer bij mimi con waren?!
Ja dat zat ik me ook al af te vragen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:24 schreef doeka het volgende:
[..]
Maar Mimi is toch op pad met haar nieuwe lover in Monaco?
heeft mo dan gelogen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:24 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik las bij de kapper (quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:24 schreef doeka het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |