Bronquote:Constanza Breukhoven: 'We gaan emigreren'
AMSTERDAM - Constanza Breukhoven en haar partner Mohamed hebben een huis gekocht op Curaçao. Na de zomer hopen ze met hun kinderen Soraiya en Semmy te emigreren.
Dit vertelt de adoptiedochter van Hans en Connie Breukhoven in Story. "We hebben deze beslissing genomen met de gedachte dat we een nieuw leven willen opbouwen. (...) Mohamed en ik hebben het echt wel naar onze zin in Sneek, maar in Nederland worden we steeds achtervolgd door ons verleden."
Constanza en Mohamed wilden eerst een huis kopen in Spanje, maar: "Curaçao heeft gewoon meer. We vinden het belangrijk dat ze daar Nederlands spreken, wat wel zo gemakkelijk is voor de kinderen."
De brunette, die de kluis van vader Hans zou hebben leeggeroofd, zou het liefst vandaag al haar koffers pakken. Maar ze is in hoger beroep gegaan en ook Mohamed moet nog voor de rechter verschijnen. "Pas als dat achter de rug is, kunnen we vertrekken. Zoals ik het nu kan inschatten zullen we na de zomer voorgoed naar Curaçao vertrekken." Het huis is in ieder geval al gekocht en de kinderen kunnen er naar school.
Dit nieuws zal ongetwijfeld hard aankomen bij Connie, die lange tijd voor haar kleinkinderen heeft gezorgd. Soraiya en Semmy verblijven nu één weekend per maand bij hun oma.
We postten in dezelfde minuut, zag je hetquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:56 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Mohammed wordt waarschijnlijk logisitiek manager van een productielijn Curacao-Amsterdam. Daar schijnt hij al ervaring mee te hebben. Zielige kindjes.
Begrijpelijk wel ja. Maar wel een tikkie sneu voor Connie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:56 schreef utrecht1970 het volgende:
"We hebben deze beslissing genomen met de gedachte dat we een nieuw leven willen opbouwen. (...)
Waarschijnlijk is het in Curacao gewoon gemakkelijker om van de Nederlandse staatskas te blijven parasiteren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Constanza en Mohamed wilden eerst een huis kopen in Spanje, maar: "Curaçao heeft gewoon meer. We vinden het belangrijk dat ze daar Nederlands spreken, wat wel zo gemakkelijk is voor de kinderen."
Die lijntjes op de Antillen kennen we...quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Mohammed wordt waarschijnlijk logisitiek manager van een productielijn Curacao-Amsterdam.
quote:wo 07 mrt 2012, 15:56
Conny Breukhoven weet niks van emigratie Constanza van onze redactie
AMSTERDAM - Conny Breukhoven heeft via de media moeten vernemen dat haar adoptiedochter Constanza gaat emigreren naar Curaçao.
"Dit is nieuws voor mij", vertelt een verbaasde Conny aan RTL Boulevard. Vandaag bericht Story dat Constanza en haar partner Mohamed een huis hebben gekocht op Curaçao. Na de zomer hopen ze met hun twee kinderen naar het zonnige eiland te emigreren. "We hebben deze beslissing genomen met de gedachte dat we een nieuw leven willen opbouwen", vertelt Constanza in het weekblad.
Oma Conny verwacht dat de verhuizing nog even gaat duren, omdat Constanza en Mohamed verwikkeld zijn in twee rechtzaken. Maar als het zover is, zal ze haar kind en kleinkinderen Soraiya en Semmy niet tegenhouden. "De reden dat wij kinderen hebben geadopteerd is omdat we willen dat ze gelukkig zijn. Als dit hun gelukkig maakt, dan is dat het allerbelangrijkste."
quote:za 10 mrt 2012, 18:39
'Constanza Breukhoven blijft in Nederland' van onze redactie
AMSTERDAM - Het leek er eerder deze week op dat Constanza Breukhoven wilde emigratieplannen had. Die zijn vooralsnog van de baan...
De adoptiedochter van Hans en Conny Breukhoven zou zich met vriend Mo en kinderen Soraiya en Semmy op het eiland Curaçao willen vestigen. "Ik heb het nooit over Curaçao gehad", zegt Constanza nu, in Shownieuws.
Het zou sowieso onmogelijk zijn voor Constanza om snel te vertekken. Haar kinderen staan onder toezicht van de Nederlandse jeugdzorg. Ook moet Mo op 27 maart nog voor de rechter verschijnen in verband met de kluisroof in de villa van de Breukhovens.
Constanza is in hoger beroep gegaan tegen het vonnis waarin zij werd veroordeeld tot medeplichtigheid aan de kluisroof. Die zaak loopt ook nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 10:59 schreef JaneDoe het volgende:
Ik wilde net zeggen, als er 1 iemand in deze gate zit is t ons kloddertje wel!
Ah, ik dacht aan wat anders, maar ik snap hem nu pasquote:
jij met je vuige gedachtenquote:Op zondag 11 maart 2012 12:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht aan wat anders, maar ik snap hem nu pas
Soms klodder, soms!quote:
Bron; Telegraafquote:Mo breekt met Constanza Breukhoven
AMSTERDAM - Mo heeft een paar weken geleden een punt gezet achter zijn relatie met Constanza Breukhoven. Hij is er achtergekomen dat ze bijklust als webcam girl.
Dit vertelt Mo in Shownieuws. Hij dacht dat zijn verloofde helpdeskmedewerker was, maar Constanza zou veel verder gaan om haar klanten te behagen. "Ik heb het gezien en meegemaakt waar de kinderen bij waren", vertelt Mo. "Hier wil ik niets mee te maken hebben."
Mo stoort zich er ook aan dat Constanza diep in de schulden zit. "We hebben het toch al gauw over een bedrag van 10.000 euro. Ze brengt mijn gezin alleen maar in de problemen. Ik ben uitgeknokt. Ik kan niet meer. Het is beter om deze relatie te verbreken." De twee stonden op het punt te gaan trouwen.
Constanza en Mo hebben een turbulente relatie achter de rug. Eind 2010 werden de twee gearresteerd, omdat ze de kluis van Constanza's vader Hans Breukhoven zouden hebben leeggeroofd. De rechtszaken zijn nog in volle gang. In januari moest Mo zich melden bij de rechtbank wegens het bedreigen van een autohandelaar. Kinderen Soraiya en Semmy hebben een tijdje bij hun oma Connie gewoond. Inmiddels wonen ze weer thuis, maar ze staan nog wel onder toezicht van Jeugdzorg.
op een jacht in monaco waar haar nieuwe hans vlam woontquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
En waar zat Connie ook alweer op dit moment? Bij de supermarkt zag ik voorpagina met Con in zwempak
Nu je het zegt, even denken, klinkt wel herkenbaarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
ik kan me herinneren dat ik in het kettingboek had gelezen dat ze eerder al bij een sexlijn/babbelbox had gewerkt...of haal ik nu verhalen door elkaar?!
Ja, staat in het boek. En daar wist Mo alles van. Vreemd dat hij dan nu ineens de moralist uithangt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
ik kan me herinneren dat ik in het kettingboek had gelezen dat ze eerder al bij een sexlijn/babbelbox had gewerkt...of haal ik nu verhalen door elkaar?!
Mo Raalridderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Whahaha, Mo Raalridder opeens! Hoe geloofwaardig!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Kijk ik net in mijn AT-lijst denk ik: oh wat suf, ik maakte een grapje dat al in de TT stond.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Kijk ik net in mijn AT-lijst denk ik: oh wat suf, ik maakte een grapje dat al in de TT stond.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |