abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107038719
Ik zag vandaag het boek voor 2 euro in de supermarkt liggen _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108819861
Constanza Breukhoven: 'We gaan emigreren' van onze redactie
AMSTERDAM - Constanza Breukhoven en haar partner Mohamed hebben een huis gekocht op Curaçao. Na de zomer hopen ze met hun kinderen Soraiya en Semmy te emigreren.

Dit vertelt de adoptiedochter van Hans en Connie Breukhoven in Story. "We hebben deze beslissing genomen met de gedachte dat we een nieuw leven willen opbouwen. (...) Mohamed en ik hebben het echt wel naar onze zin in Sneek, maar in Nederland worden we steeds achtervolgd door ons verleden."

Constanza en Mohamed wilden eerst een huis kopen in Spanje, maar: "Curaçao heeft gewoon meer. We vinden het belangrijk dat ze daar Nederlands spreken, wat wel zo gemakkelijk is voor de kinderen."

De brunette, die de kluis van vader Hans zou hebben leeggeroofd, zou het liefst vandaag al haar koffers pakken. Maar ze is in hoger beroep gegaan en ook Mohamed moet nog voor de rechter verschijnen. "Pas als dat achter de rug is, kunnen we vertrekken. Zoals ik het nu kan inschatten zullen we na de zomer voorgoed naar Curaçao vertrekken." Het huis is in ieder geval al gekocht en de kinderen kunnen er naar school.

Dit nieuws zal ongetwijfeld hard aankomen bij Connie, die lange tijd voor haar kleinkinderen heeft gezorgd. Soraiya en Semmy verblijven nu één weekend per maand bij hun oma.

bron: www.telegraaf.nl

Mohammed wordt waarschijnlijk logisitiek manager van een productielijn Curacao-Amsterdam. Daar schijnt hij al ervaring mee te hebben. Zielige kindjes.
pi_108819870
quote:
Constanza Breukhoven: 'We gaan emigreren'

AMSTERDAM - Constanza Breukhoven en haar partner Mohamed hebben een huis gekocht op Curaçao. Na de zomer hopen ze met hun kinderen Soraiya en Semmy te emigreren.

Dit vertelt de adoptiedochter van Hans en Connie Breukhoven in Story. "We hebben deze beslissing genomen met de gedachte dat we een nieuw leven willen opbouwen. (...) Mohamed en ik hebben het echt wel naar onze zin in Sneek, maar in Nederland worden we steeds achtervolgd door ons verleden."

Constanza en Mohamed wilden eerst een huis kopen in Spanje, maar: "Curaçao heeft gewoon meer. We vinden het belangrijk dat ze daar Nederlands spreken, wat wel zo gemakkelijk is voor de kinderen."

De brunette, die de kluis van vader Hans zou hebben leeggeroofd, zou het liefst vandaag al haar koffers pakken. Maar ze is in hoger beroep gegaan en ook Mohamed moet nog voor de rechter verschijnen. "Pas als dat achter de rug is, kunnen we vertrekken. Zoals ik het nu kan inschatten zullen we na de zomer voorgoed naar Curaçao vertrekken." Het huis is in ieder geval al gekocht en de kinderen kunnen er naar school.

Dit nieuws zal ongetwijfeld hard aankomen bij Connie, die lange tijd voor haar kleinkinderen heeft gezorgd. Soraiya en Semmy verblijven nu één weekend per maand bij hun oma.
Bron

Ik vind het sneu voor Connie. En voor de kindjes natuurlijk: zo woon je maanden bij oma in huis, zo zie je haar bijna nooit meer :{
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:59:31 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108819975
Huis al gekocht?
Van die leeggeroofde kluis?

Eerst maar eens zien dat ze idd vertrekken, want het is iedere paar maanden een ander verhaal om maar weer in beeld te komen, daarbij kan ik me niet zo goed voorstellen wat voor bonafide werkgever Mo in dienst zou nemen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108819995
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:56 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Mohammed wordt waarschijnlijk logisitiek manager van een productielijn Curacao-Amsterdam. Daar schijnt hij al ervaring mee te hebben. Zielige kindjes.
We postten in dezelfde minuut, zag je het :D
Zo'n soort baan zal het wel worden inderdaad voor Mohamed :X
pi_108820068
ik moet eerst nog zien dat Mo vrij gesproken wordt....

Ze was zo vol over haar geboorteland, ze hadden haar er nooit mogen weg halen, zei ze eens... En nu Curaçao??? :7
  woensdag 7 maart 2012 @ 14:05:54 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108820242
Nou ja, voor justitie wel makkelijk eigenlijk, weten ze gelijk wie ze in de gaten moeten houden...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108821051
quote:

"We hebben deze beslissing genomen met de gedachte dat we een nieuw leven willen opbouwen. (...)
Begrijpelijk wel ja. Maar wel een tikkie sneu voor Connie.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_108827398
http://www.telegraaf.nl/p(...)za_kan_niet____.html

van onze redactie
AMSTERDAM - Het lijkt Hans Breukhoven onwaarschijnlijk dat Constanza en de kleinkinderen kunnen emigreren naar Curacao.

Hans: "Er staan nog heel wat rechtszaken op de agenda. Bovendien staan de kinderen onder toezicht van de Nederlandse jeugdzorg. Dan kan je niet zo makkelijk op het vliegtuig stappen."

De rechter heeft in december bepaald dat Conny de hoofdverantwoordelijke is voor de zorg voor Soraiya en Semmy. De kinderen zijn wel heel vaak bij Constanza in huis in Sneek. Dat is onderdeel van het zogenaamde terugplaatsingstraject waarbij wordt bekeken in hoeverre de natuurlijke ouders de zorg weer op zich kunnen nemen.

Hans: "Er zijn nu ook mensen die zeggen dat Mo helemaal niet meer bij Constanza woont, maar hij zou zijn ingetrokken bij een ex-vriendin. Wat de rechter daarvan boven water krijgt, horen we in mei. Dan moet hij weer over de eventuele stabiele thuisbasis oordelen."

Op 27 maart moet Mo ook nog voor de rechter verschijnen voor de kluisroof in de villa van de Breukhovens. Ook loopt er tegen hem nog een strafrechtelijk onderzoek wegens mishandeling en bedreiging van een autohandelaar. Hij mag het land dus niet verlaten, ook al is Curacao een 'provincie' van Nederland.

Constanza is in hoger beroep gegaan tegen het vonnis waarin zij werd veroordeeld tot medeplichtigheid aan de kluisroof. De rechter oordeelde dat zij 60.000 euro aan haar vader Hans moest terug betalen. Zolang er nog geen duidelijkheid is over deze zaak, kan ook zij niet emigreren.
pi_108827426
ze ,mo en costanza,zullen wel het een en ander aan dat boek verdiend hebben. walgelijke mensen.
pi_108829516
huis gekocht, van welk geld?!
en ja, curacao mag dan wel 'provincie' zijn van nederland en op op school nederlands onderwijzen, maar in het dagelijks leven spreken ze onze taal nauwelijks

arme kindjes, arme mimi..
  † In Memoriam † woensdag 7 maart 2012 @ 18:10:36 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108830250
quote:
Waarschijnlijk is het in Curacao gewoon gemakkelijker om van de Nederlandse staatskas te blijven parasiteren. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 7 maart 2012 @ 18:11:53 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_108830291
quote:
Mohammed wordt waarschijnlijk logisitiek manager van een productielijn Curacao-Amsterdam.
Die lijntjes op de Antillen kennen we...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO woensdag 7 maart 2012 @ 18:29:43 #114
22592 crew  Ole
pi_108830927
Con weet van niets

quote:
wo 07 mrt 2012, 15:56
Conny Breukhoven weet niks van emigratie Constanza van onze redactie
AMSTERDAM - Conny Breukhoven heeft via de media moeten vernemen dat haar adoptiedochter Constanza gaat emigreren naar Curaçao.

"Dit is nieuws voor mij", vertelt een verbaasde Conny aan RTL Boulevard. Vandaag bericht Story dat Constanza en haar partner Mohamed een huis hebben gekocht op Curaçao. Na de zomer hopen ze met hun twee kinderen naar het zonnige eiland te emigreren. "We hebben deze beslissing genomen met de gedachte dat we een nieuw leven willen opbouwen", vertelt Constanza in het weekblad.

Oma Conny verwacht dat de verhuizing nog even gaat duren, omdat Constanza en Mohamed verwikkeld zijn in twee rechtzaken. Maar als het zover is, zal ze haar kind en kleinkinderen Soraiya en Semmy niet tegenhouden. "De reden dat wij kinderen hebben geadopteerd is omdat we willen dat ze gelukkig zijn. Als dit hun gelukkig maakt, dan is dat het allerbelangrijkste."

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 maart 2012 @ 20:27:57 #115
22592 crew  Ole
pi_108948651
Toch maar weer niet
quote:
za 10 mrt 2012, 18:39
'Constanza Breukhoven blijft in Nederland' van onze redactie
AMSTERDAM - Het leek er eerder deze week op dat Constanza Breukhoven wilde emigratieplannen had. Die zijn vooralsnog van de baan...

De adoptiedochter van Hans en Conny Breukhoven zou zich met vriend Mo en kinderen Soraiya en Semmy op het eiland Curaçao willen vestigen. "Ik heb het nooit over Curaçao gehad", zegt Constanza nu, in Shownieuws.

Het zou sowieso onmogelijk zijn voor Constanza om snel te vertekken. Haar kinderen staan onder toezicht van de Nederlandse jeugdzorg. Ook moet Mo op 27 maart nog voor de rechter verschijnen in verband met de kluisroof in de villa van de Breukhovens.

Constanza is in hoger beroep gegaan tegen het vonnis waarin zij werd veroordeeld tot medeplichtigheid aan de kluisroof. Die zaak loopt ook nog.
pi_108948721
Yay voor de Telegraaf Story weer :')
pi_108960226
Hier moet ik gepost hebben :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108962281
Ik wilde net zeggen, als er 1 iemand in deze gate zit is t ons kloddertje wel!
pi_108964012
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:59 schreef JaneDoe het volgende:
Ik wilde net zeggen, als er 1 iemand in deze gate zit is t ons kloddertje wel!
:D

Ik heb volgende week een date met een SHO-girl *O*
Ik ga haar knopjes misbruiken :7
pi_108964127
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:

Ik ga haar knopjes misbruiken :7
Ah, ik dacht aan wat anders, maar ik snap hem nu pas :D
pi_108964362
quote:
11s.gif Op zondag 11 maart 2012 12:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah, ik dacht aan wat anders, maar ik snap hem nu pas :D
jij met je vuige gedachten :P
pi_108964388
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 12:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

jij met je vuige gedachten :P
Soms klodder, soms!
pi_108964474
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 12:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Soms klodder, soms!
kom eens online op fb, dan maak ik je even aan het lachen :7
  zondag 11 maart 2012 @ 13:00:52 #124
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_108965275
Niet álles hoeft een SC te worden. }:|
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_108965496
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:00 schreef static het volgende:
Niet álles hoeft een SC te worden. }:|
daarom verder op fb gegaan lieve static :*
pi_108966237
Ik ben trouwens wel benieuwd of er nog ooit een tweede deel van het boek van Amanda komt!
  zondag 11 maart 2012 @ 16:13:26 #127
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_108973491
Waarom zou iemand dat willen?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Moderator / Miss SHO zondag 11 maart 2012 @ 16:49:43 #128
22592 crew  Ole
pi_108975021
"Gevangen in de gevangenis":7
pi_109729138
Ik ken Mo al zo'n jaar of 14 en hij gaat gevangenis in en uit alsof het een supermarkt is.
Hij bedondert iedereen in zijn omgeving en heeft hier nooit spijt van. En om dan maar niet te spreken over de rest van de familie.

Mo zal nooit veranderen.. of hij nou 1 of 10 kids heeft en nou 1 of 100 keer naar de gevangenis moet. Het is een acteur die niets geeft om wat hij anderen aan doet. Kluisroven, loverboypraktijken, drugs, auto's verhandelen, verboden wapens, mensen bedreigen.. alsof het allemaal niets is! Heb ook geen medelijden met die Constanza.. die is zeker net zo verknipt als Mo en daarbij is het dus een match.. al vind ik natuurlijk ook dat ze nooit kinderen hadden moeten krijgen..

Zal niet verder uitwijden over zijn criminele activiteiten omdat ik niet wil dat hij mijn verhaal hierin herkent.. Hoop gewoon dat hij spijt krijgt van de dingen die hij anderen en mij persoonlijk heeft aangedaan en dat dit heel hard zal aankomen.
pi_109729313
VABE : dan kan ik maar niet snappen dat de kinderen aan Constanza zijn toegewezen...
  Moderator / Miss SHO zaterdag 31 maart 2012 @ 17:52:47 #131
22592 crew  Ole
pi_109735011
Oeh inside info :9
pi_110087551
Elske6: Ik snap het ook niet.. Mo heeft inmiddels vast wel door hoe het rechtssysteem in elkaar steekt en dit gebruikt hij natuurlijk in zijn voordeel. Heb inmiddels het boek gelezen en er staan dingen in die gewoonweg onwaar zijn of ze heeft dingen weggelaten omdat ze die waarschijnlijk niet goed kan praten. Net als de achtergrond van Mo en zijn broers. Lieverdjes zijn het niet. Brahim is bijvoorbeeld over de grens opgepakt door Interpol, vlak na de kluisroof.. Toen Brahim dit vertelde en ik zei dat ik het een gewaagde actie vond om de kluis leeg te roven, reageerde hij hier lachend op en zei dat hij het mij allemaal nog wel eens zou vertellen. Ook vind ik dat 'Amanda", Mo teveel de hemel in prijst. Kledingman? Mo loopt in zijn joggingpak en slippers met witte sokken! Haar vet naar achter en een vettig gezicht. Populair in Zaltbommel? Ja, hij kent een hoop mensen en hij heeft mooie praatjes, bij de Marokkaanse gemeenschap zal hij vast wel populair zijn maar heel veel mensen willen niks met die jongen te maken hebben. Het is zwaar aangedikt dus.
  maandag 9 april 2012 @ 09:44:54 #133
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_110087634
*weer incheckt hier. *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_112030844
quote:
Mo breekt met Constanza Breukhoven

AMSTERDAM - Mo heeft een paar weken geleden een punt gezet achter zijn relatie met Constanza Breukhoven. Hij is er achtergekomen dat ze bijklust als webcam girl.

Dit vertelt Mo in Shownieuws. Hij dacht dat zijn verloofde helpdeskmedewerker was, maar Constanza zou veel verder gaan om haar klanten te behagen. "Ik heb het gezien en meegemaakt waar de kinderen bij waren", vertelt Mo. "Hier wil ik niets mee te maken hebben."
Mo stoort zich er ook aan dat Constanza diep in de schulden zit. "We hebben het toch al gauw over een bedrag van 10.000 euro. Ze brengt mijn gezin alleen maar in de problemen. Ik ben uitgeknokt. Ik kan niet meer. Het is beter om deze relatie te verbreken." De twee stonden op het punt te gaan trouwen.
Constanza en Mo hebben een turbulente relatie achter de rug. Eind 2010 werden de twee gearresteerd, omdat ze de kluis van Constanza's vader Hans Breukhoven zouden hebben leeggeroofd. De rechtszaken zijn nog in volle gang. In januari moest Mo zich melden bij de rechtbank wegens het bedreigen van een autohandelaar. Kinderen Soraiya en Semmy hebben een tijdje bij hun oma Connie gewoond. Inmiddels wonen ze weer thuis, maar ze staan nog wel onder toezicht van Jeugdzorg.
Bron; Telegraaf ;)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 20:54:16 #135
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_112032106
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze zich weer wil 'verzoenen' met haar ouders. En natuurlijk zeggen dat ze alles onder de invloed van Mohammed gedaan heeft.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  vrijdag 25 mei 2012 @ 20:57:28 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112032247
En met dit onderuithalen van Constanza denkt Mo de kinderen onder zijn hoede vd krijgen? Of hoopt hij dat Hans of Connie de beurs wel weer trekt om Constanza uit de financiële problemen te helpen waarna niets Mo in de weg staat toch met Constanza te trouwen...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112032324
En waar zat Connie ook alweer op dit moment? Bij de supermarkt zag ik voorpagina met Con in zwempak :D
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:08:44 #138
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_112032703
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
En waar zat Connie ook alweer op dit moment? Bij de supermarkt zag ik voorpagina met Con in zwempak :D
op een jacht in monaco waar haar nieuwe hans vlam woont
pi_112032970
Mo deed zijn verhaal net bij shownieuws.....wordt vervolgd _O-
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:21:12 #140
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_112033246
ik kan me herinneren dat ik in het kettingboek had gelezen dat ze eerder al bij een sexlijn/babbelbox had gewerkt...of haal ik nu verhalen door elkaar?!
pi_112033548
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
ik kan me herinneren dat ik in het kettingboek had gelezen dat ze eerder al bij een sexlijn/babbelbox had gewerkt...of haal ik nu verhalen door elkaar?!
Nu je het zegt, even denken, klinkt wel herkenbaar :o
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:31:03 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112033632
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik meen me wel dat soort verhalen te herinneren.... moet dus ergens in deze topics staan :D

Hier de eerste melding, toen haar boek net uit was: Rel dochter Conny Breukhoven, 2,7 miljoen! eis 15 maanden
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 25 mei 2012 @ 21:50:12 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_112034408
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
Ja, staat in het boek. En daar wist Mo alles van. Vreemd dat hij dan nu ineens de moralist uithangt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 mei 2012 @ 21:57:31 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112034685
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:05:56 #145
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112035004
Whahaha, Mo Raalridder opeens! Hoe geloofwaardig!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 25 mei 2012 @ 22:09:51 #146
249559 crew  Lavenderr
pi_112035160
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Whahaha, Mo Raalridder opeens! Hoe geloofwaardig!
Mo Raalridder _O_
  Moderator / Miss SHO vrijdag 25 mei 2012 @ 22:19:27 #147
22592 crew  Ole
pi_112035541
TT en OP aangepast :7 w/
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:35:05 #148
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112036211
Kijk ik net in mijn AT-lijst denk ik: oh wat suf, ik maakte een grapje dat al in de TT stond. ;(

Snobs have more fun!
KLIK!
pi_112036304
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Kijk ik net in mijn AT-lijst denk ik: oh wat suf, ik maakte een grapje dat al in de TT stond. ;(

Moderator / Miss SHO vrijdag 25 mei 2012 @ 22:37:10 #150
22592 crew  Ole
pi_112036327
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:

w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')