quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Kijk ik net in mijn AT-lijst denk ik: oh wat suf, ik maakte een grapje dat al in de TT stond.![]()
Dat meen je niet?!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:44 schreef JaneDoe het volgende:
de kids zijn weer bij oma con ondergebracht
Ik gok meer dat Mo er eindelijk achter is dat Conneke alleen maar de gans is, zonder de gouden eieren en dat meneer nu maar de pleiterik neemt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:23 schreef JaneDoe het volgende:
echt, mo raalridder zei er ook nog bij dat hij cons amanda op dit moment niet in staat acht om voor de kinderen te zorgen... als dit een list is van die twee samen, pakken ze het wel heel verkeerd aan
En die kinderen zijn net weer thuisquote:
Ik hoop dat Hans en Connie de erfenis voor de kleinkinderen heel goed afschermen, zodat hij er zelfs niet over kan beschikken als Constanza er niet meer zou zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:09 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik gok meer dat Mo er eindelijk achter is dat Conneke alleen maar de gans is, zonder de gouden eieren en dat meneer nu maar de pleiterik neemt.
ik blijf hopen dat je eens wat meer inside info met ons deeltquote:Op zondag 27 mei 2012 23:05 schreef vabe het volgende:
Hahahaha moest echt lachen toen ik het stukje bij shownieuws zag. Typisch Mo.
jaaaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 28 mei 2012 09:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik blijf hopen dat je eens wat meer inside info met ons deelt
hè ja zoals Margherita na haar scheiding van Edwin de Roy van Zuijdeweijn ook weer liefdevol in de familie Oranje werd opgenomen als verloren schaap !!!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:12 schreef takkfyrir het volgende:
Zou er, nu Constanza en Mo uit elkaar zijn, weer een mogelijkheid zijn tot een grote Breukhoven-hereniging?
Precies!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef Prospera het volgende:
Mo ruikt geld![]()
Hij heeft niets aan een webcammendeseksvrouw, maar wel aan de 2 kindjes en
een zeer rijke oma.
Een enkeltje Marokko voor hem en de kleintjes en oma Conny betaalt wel
voor bezoekverlof.
Als Connie echt voor Mo en de kinderen betaalt, maakt ze daar wel een statement mee.quote:Connie Breukhoven onderhoudt Mo
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM -
Connie Breukhoven (60) ondersteunt schoonzoon Mo financieel zodat hij goed voor haar kleinkinderen kan zorgen.
’Mimi’ Connie zorgt dat het goed gaat in het huishouden van haar adoptiedochter Constanza, die nota bene zelf niet meer bij haar vriend en kinderen woont. „Zij betaalt de boodschappen, de kinderkleertjes én de huur. Mo zelf brengt niet voldoende inkomen binnen”, vertellen ingewijden.
Vrienden noemen Connie daarom een droomschoonmoeder: „Terwijl Mo nog altijd verdacht wordt van het leeghalen van de kluis van villa ’De Breuckhove’ en de rechtszaken zich daarover voortslepen, heeft Connie de hand over het hart gestreken. Haar schoonzoon toont zich namelijk wel een uitstekende, zorgzame váder, vindt zij. En Connie wil zorgen dat hij haar geliefde kleinkinderen Soraiya en Semmy een goed nest kan bieden.”
En een aantal kennissen bevestigt verder: „Connie en Mo hebben de strijdbijl begraven. Zij leven in vrede en de omgangsregeling gaat prima.”
Maar Mimi is toch op pad met haar nieuwe lover in Monaco?quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:18 schreef JaneDoe het volgende:
maar mo raalridder zei bij showniews dat de kinderen nu weer bij mimi con waren?!
Ja dat zat ik me ook al af te vragen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:24 schreef doeka het volgende:
[..]
Maar Mimi is toch op pad met haar nieuwe lover in Monaco?
heeft mo dan gelogen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:24 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik las bij de kapper (quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:24 schreef doeka het volgende:
[..]
Ik ben de kluts helemaal kwijt, zou me niks verbazen als de kinderen gewoon met Constanza in huis zittenquote:
zoals ik t in dit stuk lees waren ze er waarschijnlijk voor een paar daagjesquote:Connie Breukhoven onderhoudt schoonzoon Mo
AMSTERDAM - Connie Breukhoven ondersteunt schoonzoon Mo financieel zodat hij goed voor haar kleinkinderen kan zorgen. En dat terwijl Mo en Connies adoptiedochter Constanza uit elkaar zijn. "Zij betaalt de boodschappen, de kinderkleertjes én de huur. Mo zelf brengt niet voldoende inkomen binnen", vertellen bronnen aan De Telegraaf . "En terwijl Mo nog altijd verdacht wordt van het leeghalen van de kluis van villa ’De Breuckhove’ en de rechtszaken zich daarover voortslepen, heeft Connie de hand over het hart gestreken. Haar schoonzoon toont zich namelijk wel een uitstekende, zorgzame vader, vindt zij. En Connie wil zorgen dat hij haar geliefde kleinkinderen Soraiya en Semmy een goed nest kan bieden." Kennissen van Breukhoven bevestigen: "Connie en Mo hebben de strijdbijl begraven. Zij leven in vrede en de omgangsregeling gaat prima. Het toont aan dat Connie het welzijn van de kleintjes boven alles stelt. Mo mag dan tot nu toe geen net leven hebben geleid, hij is wel altijd heel zorgzaam voor de kinderen geweest. "Iets waar het bij moeder Constanza nog altijd vaak aan ontbreekt. Zij zit te veel met zichzelf in de knoop. Ze woont ook niet meer samen met Mo, heeft enorm veel schulden en verdient af en toe bij als webcamgirl. Als ik goed ben geïnformeerd is ook hun Marokkaanse bruiloft afgeblazen. Ze zijn gewoon echt uit elkaar." Nieuw iemand Ook Mo bevestigt de breuk. "Constanza mag onze twee kinderen zo vaak als ze wil zien. Maar ik deel liever met een nieuw iemand mijn leven. Ik heb het lang genoeg geprobeerd." Over Connie, die hij eerder een koude, berekenende vrouw noemde, zegt Mo nu: "Ze heeft een gouden hart." Hoeveel hij maandelijks krijgt overgemaakt, is onduidelijk. Naar verluidt zou de kinderbijslag minimaal duizend euro bedragen. Connie wil dat niet bevestigen. "Ik zwijg", zegt zij. © BuzzE
Ja dat dus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben de kluts helemaal kwijt, zou me niks verbazen als de kinderen gewoon met Constanza in huis zitten
Geen idee, het topic van Rob de Nijs heb ik niet gevolgd destijds, maar heeft die misschien ook lang gelopen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Ahwell ik heb zo'n gevoel dat dit topic de komende periode erg goed loopt weer.
Is dit btw de langste gate?
Loopt nu al vanaf eind 2010 toch?
wie weet, komt er ook weer een nieuw kettingboek!quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Ahwell ik heb zo'n gevoel dat dit topic de komende periode erg goed loopt weer.
Is dit btw de langste gate?
Loopt nu al vanaf eind 2010 toch?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wie weet, komt er ook weer een nieuw kettingboek!
De tekst uit de "papieren Telegraaf"quote:Mo en zijn twee kinderen zijn intussen uit Friesland naar het Noord-Hollandse Uithoorn verhuisd, zodat Connie de jongen en het meisje in Amsterdam makkelijker wat vaker over de vloer kan hebben. „Zij betaalt de boodschappen, de kinderkleertjes én de huur. Mo zelf brengt niet voldoende inkomen binnen”, vertellen ingewijden.
Vrienden noemen Connie daarom een droomschoonmoeder: „Terwijl Mo nog altijd verdacht wordt van het leeghalen van de kluis van villa ’De Breuckhove’ en de rechtszaken zich daarover voortslepen, heeft Connie de hand over het hart gestreken. Haar schoonzoon toont zich namelijk wel een uitstekende, zorgzame váder, vindt zij. En Connie wil zorgen dat hij haar geliefde kleinkinderen Soraiya en Semmy een goed nest kan bieden.”
En een aantal kennissen bevestigt verder: „Connie en Mo hebben de strijdbijl begraven. Zij leven in vrede en de omgangsregeling gaat prima.”
Een goede bekende zegt ook: „Het toont aan dat Connie het welzijn van de kleintjes boven alles stelt. Mo mag dan tot nu toe geen net leven hebben geleid, hij is wel altijd heel zorgzaam voor de kinderen geweest. Iets waar het bij moeder Constanza nog altijd vaak aan ontbreekt. Zij zit te veel met zichzelf in de knoop. Ze woont ook niet meer samen met Mo, heeft enorm veel schulden en verdient af en toe bij als webcamgirl. Als ik goed ben geïnformeerd is ook hun Marokkaanse bruiloft afgeblazen. Ze zijn gewoon echt uit elkaar.”
Berekenend
Datzelfde bevestigde Mo afgelopen weekend. Voor de camera vertelde hij: „Constanza mag onze twee kinderen zo vaak als ze wil zien. Maar ik deel liever met een nieuw iemand mijn leven. Ik heb het lang genoeg geprobeerd.” De financiële steun verklaart ook waarom hij opeens zo positief praat over Connie, die hij eerder afschilderde als een ’koude, berekenende vrouw’. „Ze heeft een gouden hart”, stelt hij nu. Hoeveel geld hij maandelijks van zijn beroemde schoonmama krijgt, is niet helemaal duidelijk. Maar de kinderbijslag van ’mimi’ zou minimaal duizend euro bedragen. Connie zelf wil, geconfronteerd met de verhalen, liever niet reageren. „Ik zwijg”, zegt zij.
De Kinderbescherming, die via pleegzorg waakt over het welzijn van de minderjarige kinderen van Mo en Constanza, oftewel Amanda Morales, ziet in de recente ontwikkelingen geen reden om in te grijpen. Want juist door de financiële steun van Connie zijn er garanties dat de kinderen goed onderhouden worden. Mo zou een stabiele thuisbasis moeten bieden en anders is er altijd nog ’mimi’ die de kleintjes kan opvangen. Zij zou ze zelfs af en toe kunnen meenemen naar Monaco, waar ze haar nieuwe liefde Ben Angelier bezoekt.
In weekblad Privé staat deze week overigens het relaas van Corina Nolten, de aanstaande, vierde ex-echtgenote van Ben. Zij vertelt dat Ben haar en haar twee kinderen heeft verzocht hun gigantische huis in België eind juni definitief te verlaten.
"Cons als webcamgirl - een meeslepende roman"quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wie weet, komt er ook weer een nieuw kettingboek!
Ze verhuizen wel wat af zo...quote:Mo en zijn twee kinderen zijn intussen uit Friesland naar het Noord-Hollandse Uithoorn verhuisd, zodat Connie de jongen en het meisje in Amsterdam makkelijker wat vaker over de vloer kan hebben.
Tja, dat kun je wel zeggen idd, Con blijft idd alles voor die 2 doen.quote:Het toont aan dat Connie het welzijn van de kleintjes boven alles stelt
Staat daar nou eigenlijk dat Mo al een ander heeft?quote:Maar ik deel liever met een nieuw iemand mijn leven. Ik heb het lang genoeg geprobeerd.
Mij schoot afpersing ook door het hoofd. Misschien lag er wel een leuk sommetje zwart geld in de kluis.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:40 schreef vabe het volgende:
Heb uit betrouwbare bron inderdaad vernomen dat de kinders bij Mo verblijven. Volgens mij hebben hij en Constanza geen ruzie ofzo. Ook geloof ik wel dat hij een goede vader zal zijn voor de kids. Hij leeft voor hen. Dat maakt hem daarnaast nog geen brave burger natuurlijk, verre van dat. Het is weer een kwestie van tijd voordat het weer fout gaat (vaak op momenten als er geldproblemen zijn). Spijt komt niet voor in zijn woordenboek, hij speelt het spel. Conny doet haar best maar ik hoop niet dat ze in zijn toneelspel trapt (al kan ik dat enigszins ook wel weer begrijpen omdat hij zeer overtuigend kan zijn). Heb me zelfs nog afgevraagd of hij misschien meer weet van Conny dan wij weten en dat hij nu een soort van zwijggeld krijgt. Maar ja, dat is dan wel iets wat in mijn hoofd oppopt. Sjonge jonge, het is gewoon net een soap. Nog steeds erg zielig voor de kids die hierin meer mee krijgen dan wij denken.
Yolanthe huilt dan niet en plein public mee natuurlijk, maar Wesley zal het wel raar vinden als ze bevalt van een baby die net zo groot is als hijquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Damzz doe mij op vrijdag dan een aflevering met Amanda, Paris en Yolanthe die gezamelijk huilen om NickTheHugePik die hun in de steek heeft gelaten terwijl ze zwanger waren van hem
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yolanthe huilt dan niet en plein public mee natuurlijk, maar Wesley zal het wel raar vinden als ze bevalt van een baby die net zo groot is als hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |