Of gewoon roepen dat de kinderen meenemen naar Marokko z'n enige alternatief is, omdat hij ze daar wel van peanuts kan onderhouden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mij schoot afpersing ook door het hoofd. Misschien lag er wel een leuk sommetje zwart geld in de kluis.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of gewoon roepen dat de kinderen meenemen naar Marokko z'n enige alternatief is, omdat hij ze daar wel van peanuts kan onderhouden.
en daar ging mijn thee!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yolanthe huilt dan niet en plein public mee natuurlijk, maar Wesley zal het wel raar vinden als ze bevalt van een baby die net zo groot is als hij
Ze moet!quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Connie Breukhoven in Boulervard weet niet of ze ook over Constanca zou hebben.
tuurlijk. Van de site:quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond Connie Breukhoven in Boulervard weet niet of ze ook over Constanca zou hebben.
quote:Connie praat exclusief met RTL Boulevard!
Connie Breukhoven beheerst de afgelopen anderhalf jaar de headlines. Morgen doorbreekt ze haar stilzwijgen in een exclusief interview met RTL Boulevard.
Het begon allemaal met de kluisroof in januari 2011. Dochter Constanza en haar vriend Mo werden toen opgepakt. Na een slepende rechtszaak werd dochter Constanza veroordeeld voor de miljoenenroof uit de kluis van haar vader.
Connie zorgt in die tijd al voor Constanza's kinderen Semmy en Soraya. Na de veroordeling van Constanza bepaalt Bureau Jeugdzorg dat Connie's kleinkinderen nog langer bij hun oma zouden bijven wonen, maar uiteindelijk zijn Soraya en Semmy toch weer bij hun vader en moeder gaan wonen.
Even is het rustig, maar de afgelopen maand laait de publiciteit weer op als blijkt dat Connie een nieuwe liefde heeft. Ondernemer Ben Angelier is de gelukkige. In Monaco genieten de twee van hun prille liefdesgeluk.
Ben's ex Corina is minder blij met de nieuwe relatie van haar man. Ze voelt zich bedrogen door Connie en Ben. Ondertussen bepalen nu ook Constanza en Mohammed weer het nieuws.
Voor de diva is de maat vol.
Morgen doorbreekt ze haar stilzwijgen in een exclusief interview met RTL Boulevard. Ze geeft antwoord op de vragen: Is Mohammed nog steeds verdachte in de kluisroof? Wat doen Mohammed's aantijgingen dat dochter Constanza een webcamgirl is met Connie? En is Connie's nieuwe relatie met Ben bestand tegen alle druk van de media?
Dat werd door Winston en Albert gisteren paar keer vermeld, heb het niet van de site hoorquote:
Neem je anders op Ole.Op www.rtlxl.nl moet je betalen als je boulervard terug wil kijken.quote:
Albert had een slabbetje nodig. Die zat zo'n beetje te kwijlenquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat werd door Winston en Albert gisteren paar keer vermeld, heb het niet van de site hoor
Je werd er wel moe van dat gezeur. Bang dat ze geen kijkers hebben vanavondquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
Albert had een slabbetje nodig. Die zat zo'n beetje te kwijlen
ik hoop t, dan ben ik al thuis waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal wel aan het einde van de show zijn
ik heb ook zo'n gevoel ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal wel aan het einde van de show zijn
nog 3 haltes kloddertje!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n gevoel ja.
Hopelijk ben je op tijd JaneDoe
Het is ook een interview aan de desk, niet telefonisch uit het liefdesnest in Monaco!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Vast en zeker, zal na de volgende relame zijn pas
Precies op tijd!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:10 schreef JaneDoe het volgende:
thuis! bedankt voor alle steunbetuigingen
Ja dat is al meer dan een jaar, maar het is nu wel ergerquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:19 schreef _Joy_ het volgende:
Jeetje die Connie, ze lijkt op die catwoman!
en op Donatella Versace.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:19 schreef _Joy_ het volgende:
Jeetje die Connie, ze lijkt op die catwoman!
quote:
Jaaaa, nu je het zegt!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom zegt ze altijd kindjes dat irriteert me zo.
dat ja, die kindjes zijn dr alles en weerhoudt haar ervan om ook met modder te gaan smijtenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best sympathie voor haar kan opbrengen
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best sympathie voor haar kan opbrengen
als ze bij haar zijn kleding voor ze kopen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:31 schreef JaneDoe het volgende:
wat ik me trouwens ook afvraag is hoe ze dan die kindjes onderhoudt zonder geld aan mo te geven...via een tussenpersoon?
ah zo, dacht aan geld omdat er vorige keer bedragen werden genoemdquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
als ze bij haar zijn kleding voor ze kopen?
bij ah.nl boodschappen bestellen en bij ze laten bezorgen?
connie zei nadrukkelijk dat ze geen geld gaf iig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ah zo, dacht aan geld omdat er vorige keer bedragen werden genoemd
maar ja, mo eet natuurlijk ook van die boodschappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |