Ja dat is al meer dan een jaar, maar het is nu wel ergerquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:19 schreef _Joy_ het volgende:
Jeetje die Connie, ze lijkt op die catwoman!
en op Donatella Versace.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:19 schreef _Joy_ het volgende:
Jeetje die Connie, ze lijkt op die catwoman!
quote:
Jaaaa, nu je het zegt!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom zegt ze altijd kindjes dat irriteert me zo.
dat ja, die kindjes zijn dr alles en weerhoudt haar ervan om ook met modder te gaan smijtenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best sympathie voor haar kan opbrengen
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best sympathie voor haar kan opbrengen
als ze bij haar zijn kleding voor ze kopen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:31 schreef JaneDoe het volgende:
wat ik me trouwens ook afvraag is hoe ze dan die kindjes onderhoudt zonder geld aan mo te geven...via een tussenpersoon?
ah zo, dacht aan geld omdat er vorige keer bedragen werden genoemdquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
als ze bij haar zijn kleding voor ze kopen?
bij ah.nl boodschappen bestellen en bij ze laten bezorgen?
connie zei nadrukkelijk dat ze geen geld gaf iig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ah zo, dacht aan geld omdat er vorige keer bedragen werden genoemd
maar ja, mo eet natuurlijk ook van die boodschappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |