nee ik ook nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:29 schreef BasEnAad het volgende:
Ik neem mensen die veel Engelse woorden gebruiken bewust en onbewust meestal niet zo serieus eigenlijk.
En die ondertitelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:33 schreef MichaelScott het volgende:
De klacht in combinatie met TS zijn naam.
OT? Wat is dat nou voor een rare, Nederlandse, niet-Engelse afkorting?quote:
ik weet niet wat jij met OT bedoelt maar het is niet Engelsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
OT? Wat is dat nou voor een rare, Nederlandse, niet-Engelse afkorting?
Sorry lieverd, neuken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:35 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
jij zijn echt dom dat het je nu pas opvalt eigenlijk
het is een afgekorte 'belediging'quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:43 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij met OT bedoelt maar het is niet Engels
Dan ben ik benieuwd wat jij begrijpt onder OT.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:43 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ah, Ontzettenddikkedomme Troll zeker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:43 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
het is een afgekorte 'belediging'
neequote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:45 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ah, Ontzettenddikkedomme Troll zeker.
Wat een zelfkennis TS
On Topic (ja erg nederlandsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:43 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
quote:
........quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik heb een beroep waar ik alleen maar engels praat, typ en denk. Dan slipt er wel eens een engels woordje in mijn nederlandse zinnen. Vooral als ik net thuis kom na mijn werk.
Ik zie het probleem niet, snap je het dan niet meer of? Kan je geen engels?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dit lijkt mij een leuk terugvuurdraad. Daarbij is DB natuurlijk een verliezer.
Gewoon GI (gebruikersicoon), of GA (gebruikersafbeelding)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:53 schreef Façade het volgende:
UI moet ook nog vertaald worden, Gebruikersbeeld komt in de buurt.
Dan heb je het onderschrift en de handtekening niet inbegrepen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:56 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Gewoon GI (gebruikersicoon), of GA (gebruikersafbeelding)
Al uw basis behoren tot ons.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef w0nderboi het volgende:
Dit onderwerp. Volgens mij gaat deze draad niet helemaal zoals FeestJongen1991 had verwacht.
Echt een faal klacht.
Mirakeljongeman heeft gelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef w0nderboi het volgende:
Dit onderwerp. Volgens mij gaat deze draad niet helemaal zoals FeestJongen1991 had verwacht.
Echt een faal klacht.
Nederlandse vertalingen zijn zo knudde, vooral bij films.quote:
Mirakeljongeman was eigenlijk beter geweest dan wat ik nu hebquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mirakeljongeman heeft gelijk.
FeestJongen1991
Mirakelj0ngeman dan wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:02 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Nederlandse vertalingen zijn zo knudde, vooral bij films.
The countdown to armageddon had begun!
Het aftellen naar de het einde van de wereld is begonnen!
[..]
Mirakeljongeman was eigenlijk beter geweest dan wat ik nu heb.
Ik erger mij aan die verkeerd geschreven 'citeer-knop'quote:
Inderdaad of de knop van een "rechtstreeks bericht"quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik erger mij aan die verkeerd geschreven 'citeer-knop'
Waarom vraag ene 'Facebook' of ik hem wil likken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:07 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Inderdaad of de knop van een "rechtstreeks bericht"
Vind ik leukquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom vraag ene 'Facebook' of ik hem wil likken?
Het NEUK!-forumquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:11 schreef Façade het volgende:
Preview - Voorproefje
Fok! - Gudver! of Kot!
Om eerlijk te zijn vond ik Angelyrical er tenminste wel uitzien als een echte rapper, de rest liep er bij als vermomde hardstylertjesquote:
Angelo was dan wel weer de slechtste van het hele zooitje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vond ik Angelyrical er tenminste wel uitzien als een echte rapper, de rest liep er bij als vermomde hardstylertjes
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:14 schreef Akwasi het volgende:
Hallon, hier moest ik gepost gepaald hebben.
I luf you kouvanjou.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef stevenmac26 het volgende:
what the fuck man Wat de neuk, man?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vond ik Angelyrical er tenminste wel uitzien als een echte rapper dichter, de rest liep er bij als vermomde hardstylertjes gabbers.
Wat is een vier-president dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Tregte klagt.
Engels is een kut-taal.
Teveel Engelse leenwoorden in het dagelijkse taalgebruik.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Tregte klagt.
Engels is een kut-taal.
Teveel Engelse leenwoorden in het dagelijkse taalgebruik.
quote:All the powers in the universe are already ours. It is we who have put our hands before our eyes and cry that it is dark.
Think free. Act free. Be free
Gepaald? wutquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:21 schreef Façade het volgende:
allon, hier moest ik gepost gepaald hebben.
I luf you kouvanjou.
Ik ga mij schamen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat is een vier-president dan?
Prostituee, kom in de keuken. Maak mij wat aardige boterhammen met pindakaas.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:32 schreef Gladif het volgende:
Bitch, get in the kitchen. Make me some nice butterhams with peanutcheese.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:32 schreef Gladif het volgende:
Vrouwenhond, ga naar de keuken! Maak mij enkele mooie boterhammen met pindakaas.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:32 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik vind de Engelse taal zeker een goede additie, we worden internationaler wereldwijder zo
post [pohst]quote:
Beter introduceren we dan Portugese of Spaanse leenwoorden. Klinkt veel leuker en is ook internationaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:32 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik vind de Engelse taal zeker een goede additie, we worden internationaler zo
Oké jij wint. Zo ver had ik hem niet gezochtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:35 schreef Façade het volgende:
[..]
post [pohst]
noun
1.
a strong piece of timber, metal, or the like, set upright as a support, a point of attachment, a place for displaying notices, etc.
En zodra heel Azië ook engels praat is het opeens de grootste taal. Let maar op. En tevens wordt er in veel handel ook Duits of Frans gebruikt .quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Beter introduceren we dan Portugese of Spaanse leenwoorden. Klinkt veel leuker en is ook internationaal.
Bovendien is Mandarin (Chinees) de meest gesproken taal op aarde, daarna Spaans en dan pas die mislukte taal Engels.
Dus het zou logisch zijn om Chinese leenwoorden of Spaanse leenwoorden te gebruiken. Engels komt pas op de derde plaats.
Spaanstalige landen hebben weinig invloed, alleen een grote populatie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Beter introduceren we dan Portugese of Spaanse leenwoorden. Klinkt veel leuker en is ook internationaal.
Bovendien is Mandarin (Chinees) de meest gesproken taal op aarde, daarna Spaans en dan pas die mislukte taal Engels.
Dus het zou logisch zijn om Chinese leenwoorden of Spaanse leenwoorden te gebruiken. Engels komt pas op de derde plaats.
Ik zou wel langs gaan bij de El Grande Macquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:37 schreef ThisSpartais het volgende:
Allemaal mooi en wel met dat Spaans... maar voor alle duidelijkheid vind jij El Grande Mac beter dan Big Mac?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:37 schreef ThisSpartais het volgende:
Allemaal mooi en wel met dat Spaans... maar voor alle duidelijkheid vind jij El Grande Mac Grote Van Der beter dan Big Mac Grote Van Der?
Dat zijn vaak mensen met een beperkte woordenschat of die zich intelligenter willen voordoen dan anderen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:27 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ik haat het dat meer mensen steeds Engelse woorden in Nederlandse zinnen gebruiken om die zin extra kracht te geven.... Vooral op tv
Tevens mensen die 'kids' zeggen
It takes one to know one, in jouw specifieke geval.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zijn vaak mensen met een beperkte woordenschat of die zich intelligenter willen voordoen dan anderen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
It takes one to know one Het heeft er één nodig om er één te kennen, in jouw specifieke geval.
Volgens mij ben jij degene die zich te interessant voordoet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
It takes one to know one, in jouw specifieke geval.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ironiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die zich te interessant voordoet.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die zich te interessant voordoet.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Op dat tijdstip keek ik voorheen altijd Blokken (zeer licht entertainment), sinds KPN het TV-aanbod heeft verruimd is het nu Pointless.
Niet omdat ik me intelligent wil voelen, gewoon hersentraining...
mensen die random engelse words in een sentence proppen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:27 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ik haat het dat meer mensen steeds Engelse woorden in Nederlandse zinnen gebruiken om die zin extra kracht te geven.... Vooral op tv
Tevens mensen die 'kids' zeggen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:25 schreef Laag_streepje het volgende:
[..]
Mensen die random willekeurige Engelse wordswoorden in een sentence zin proppen.
Je hapt ook nog, geweldig.quote:
Ik doelde met name op zijn Engels.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vond ik Angelyrical er tenminste wel uitzien als een echte rapper, de rest liep er bij als vermomde hardstylertjes
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:25 schreef Under_Score het volgende:
[..]
Mensen die random willekeurig Engelse words woorden in een sentence zin proppen.
en ingrid dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:30 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Goeien topick
Gr gr henk en de kids
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:30 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Goeien topick
Gr gr henk en de kids
Goed draad.
Met vriendelijke groet,
Henk en de kinderen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:36 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Die is ff even peuken halon halen.
Dat interesseert mij niks. Maar OK.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:42 schreef Vernederlandsing het volgende:
[..]
Grammatica doet niet aan meningen.
Grammatica moet je caressen, ok?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat interesseert mij niks. Maar OK.
De liefde voor grammatica moet zacht en zoet zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:47 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Grammatica moet je caressen strelen, ok begrepen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:54 schreef Captainp00face het volgende:
Dat is inderdaad echt ZO annoying gigantisch vervelend, alsof je dan heel interesting interessant bent of zo.
Vraag het aan jezelf, Laag_Streepje. Het is inderdaad gek.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:56 schreef Under_Score het volgende:
Ik vraag mij af of de mensen die willekeurige Engelse woorden gebruiken überhaupt wel door hebben dat ze dat doen.
Heel geniepig van je. Ik ga voor 'eigenlijk' in dit zinsverband.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:56 schreef Under_Score het volgende:
Ik vraag mij af of de mensen die willekeurige Engelse woorden gebruiken überhaupt eigenlijk wel door hebben dat ze dat doen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:59 schreef Vernederlandsing het volgende:
[..]
Heel geniepig van je. Ik ga voor 'eigenlijk' in dit zinsverband.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen en kids kinderen in dit topic wel door hebben wanneer ze Engelse termen gebruiken, ik probeer ook zoveel mogelijk Nederlands te praten spreken.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:02 schreef ThisSpartais het volgende:
Jij bent nog extremer in de vernederlandsing dan ik, bro broeder.
Straattaal en persoonlijke afkortingen zijn geen officieel erkende dialecten, derhalve moest ik het verbeteren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:03 schreef ThisSpartais het volgende:
de afkorting van het Nederlandse broer
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:03 schreef ThisSpartais het volgende:
Gotcha both Daar heb ik jullie beiden bij de neus gevat.
Ik heb de klaplijn geprobeerd te behouden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:10 schreef Captainp00face het volgende:
I thank you from the bottom of my heart, and also from my wife's bottom. Ik dank u vanuit het diepste van mijn hart, ook vanuit mijn vrouw haar diepste.
Ervan uitgaande dat u blank bent, zoals het merendeel op Fok!.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:11 schreef Akwasi het volgende:
Faka met die kill dan? loesoe met die skitta g. Ik ben geboren met de verkeerde huidskleur.
Die heeft het gebouw verlaten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waar is de draadbeginner eigenlijk?
Ga dan weg hier.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:27 schreef SoraAoi het volgende:
Engels is echt een veel mooiere taal hoor. Ik denk ook in het Engels.
Punctuatie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:26 schreef ThisSpartais het volgende:
Serieus is dan weer te Frans, poets je Nederlands op, knul.
De enige reden waarom jij Engels denkt omdat je Cum mooier vind klinken dan komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:27 schreef SoraAoi het volgende:
Engels is echt een veel mooiere taal hoor. Ik denk ook in het Engels.
Eerder een echte nepperquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:19 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:30 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
De enige reden waarom jij Engels denkt, omdat is dat je 'cum' mooier vindt klinken dan 'komen'.
Wegwezen hier.
Ak hab wal gewoon swagger heurquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:31 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Angelyrical heeft wel die bazige Fiat Seicento, swagg
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:31 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Angelyrical heeft wel die een bazige Fiat Seicento, swagg aantrekkingskracht!
Dat is ook mijn oplossing voor alle problemen. De slang op straat doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef ThisSpartais het volgende:
Ging ie als een meisje huilen bij die danser dat ie wel swagg had en daarna de snake op straat doen...
jonge, jonge....
Werkt dat dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:36 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Dat is ook mijn oplossing voor alle problemen. De slang op straat doen.
Ja als ik jou was zou ik gewoon oprotten. En je zinnen eindigen met een punt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:37 schreef Partyboy1991 het volgende:
Wat een haat weer jegens mijn persoon en dan vinden sommige mensen het nog raar dat ik altijd bagger neerzet
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef ThisSpartais het volgende:
Ging ie hij als een meisje huilen bij die danser dat ie hij wel swagg beestachtige aantrekkingskracht had en daarna de snake slang op straat doen...
jonge, jonge.... Dat was niet te geloven, daarom laat ik mijn verwondering blijken middels een plebswaardige uitdrukking: "Jonge, jonge."
Sorry draadbeginner je bent niet meer welkom in je eigen draad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:37 schreef Partyboy1991 het volgende:
Wat een haat weer jegens mijn persoon en dan vinden sommige mensen het nog raar dat ik altijd bagger neerzet
Neuj ik blijf tot ik horizontaal het huis uit ga...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja als ik jou was zou ik gewoon oprotten. En je zinnen eindigen met een punt.
En sinds wanneer heb je een eigen persoon?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:37 schreef Partyboy1991 het volgende:
Wat een haat weer jegens mij en dan vinden sommige mensen het nog raar dat ik altijd bagger neerzet.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:39 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Excuses, draadbeginner. Jij bent niet meer welkom in jouw eigen draad.
Ik moet zeggen dat deze draad goed weggekaapt is van de draadbeginner, een +1 voor iedereen hier.
kutuser, ...quote:
We werken hier aan de verbetering van de Nederlandse taal draadbeginner. Dat jij er niet mee kunt omgaan wil niet zeggen dat er een slot op moet.quote:
Kan ik je aub huren op school? Dan kan jij me constant verbeteren, zou echt lachen zijnquote:
Het beletselteken (...) wordt enkel gebruikt om een ellips aan te duiden, gezien u geen ellips toevoegde, moet ik u hier op afstraffen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:39 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Neuj Nee, ik blijf tot ik horizontaal het huis uit ga.
Ja ik denk dat hij nu wel weet dat hij geen kut draden meer moet aanmaken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:42 schreef Yngwie het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of de draadbeginner hier al iets van geleerd heeft intussen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:40 schreef HSG het volgende:
Geliefde DB,
Ik don't geef a ene shit om your klacht. hecht geen waarde aan uw mening.
Leestekens zijn geen kogels voor een spervuur, één uniek leesteken voldoet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:40 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Kan ik je a.u.b. huren voor op school? Dan kan jij me constant verbeteren, zou echt lachen zijn![]()
Jij bent een held!
In ieder geval één iemand iets aangeleerd. Houd die punctuatie goed beet, jongeman!quote:
Verbeter mij alsjeblieft!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:45 schreef Vernederlandsing het volgende:
[..]
Leestekens zijn geen kogels voor een spervuur, één uniek leesteken voldoet.
En nee, dat zou niet 'lachen zijn'.
Ik kon u slechts op één punt verbeteren, hetwelk ik door de vingers zag.quote:
De puntkomma lijkt mij, stilistisch gezien, mooier.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:36 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Dat is ook mijn oplossing voor alle problemen; de slang op straat doen.
Gezien de context en mijn "Gebruikersplaatje" niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:48 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Je naam is ech racijstischecht racistisch.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:49 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ja, alsof swarte menschen roetmoppen met suiker zijn
Dat verbeteren komt nu wel een beetje de strot uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:49 schreef Vernederlandsing het volgende:
[..]
Ik kon u slechts op één punt verbeteren, hetwelk ik door de vingers zag.
[..]
De puntkomma lijkt mij, stilistisch gezien, mooier.
Zoek de fout eens bij jezelf.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Dat verbeteren komt nu wel een beetje de strot uit.
Kan je echt niets nuttiger doen?
Context verbeter ik naar woordverband of situatieplaatsing.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Gezien de context en mijn "Gebruikersplaatje" niet.
Ik vond het begrip context juist wel passend.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:54 schreef Vernederlandsing het volgende:
[..]
Context verbeter ik naar woordverband of situatieplaatsing.
Dat verbeteren komt me nu wel een beetje de strot uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Dat verbeteren komt nu wel een beetje de strot uit.
Kan je echt niets nuttiger doen?
En toch blijf je hier komen en reageren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:55 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Dat verbeteren komt me nu wel een beetje de strot uit.
Kan je echt niet iets nuttigs doen?
Het heeft zo een nare Engelse tongval.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik vond het begrip context juist wel passend.
Haha beter ga je achter hem aanquote:
Ik verbeterde hem, ik ga hier niet weg eindelijk weer is iets met droge humor in KLB.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En toch blijf je hier komen en reageren.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:08 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Ik verbeterde hem, ik ga hier niet weg eindelijk weer is eens iets met droge humor in KLB.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:10 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ninja edit. Japanse geheim agent aanpassing.
Je snapt het niet echt. De haat komt door de bagger, niet andersom.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:37 schreef Partyboy1991 het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:13 schreef ThisSpartais het volgende:
Kunnen we aub a.u.b. stoppen met het maken van ruzie ruziemaken, de wereld is al zo donker.
Daar heb je nog een flinke kluif aan.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:13 schreef ThisSpartais het volgende:
Kunnen we wij alstublieft stoppen met het maken van ruzie ruziemaken, de wereld is al zo donker.
Gezien u proza noch poëzie paalde, moest ik u erop afrekenen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:16 schreef ThisSpartais het volgende:
Maken van ruzie klinkt toch mooier? Ik klink net als een oude poëet die in zo'n kerktoren woont, gek
Hey, je bent vandaag aangemeld. Welkomquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:16 schreef ThisSpartais het volgende:
maken van ruzie klinkt toch mooier? ik klink net als een oude poët die in zo'n kerktoren woont gek
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:18 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Hey Hallo, jij hebt je vandaag aangemeld. Welkom.
Oh snap, MirakelKnaapquote:
Fanaat wordt vertaald als fanatic, zoals Façade al opperde; engerd is beter,quote:
Dank je zeer, maar euhm hoe verander ik dat blauwe poppetje linksbove?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:18 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Hey, je bent vandaag aangemeld. Welkom
Maar als je een freak bent van iets. Zoals een film of boeken-freak, dan ben je weer een fanaat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:21 schreef Vernederlandsing het volgende:
[..]
Fanaat wordt vertaald als fanatic, zoals Façade al opperde; engerd is beter,
Bij profiel, rechtsboven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:22 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Dank je zeer, maar euhm hoe verander ik dat blauwe poppetje linksboven?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:23 schreef FL_Freak het volgende:
Iedereen die niet weet dat ik eigg eigenlijk w0nderboi's een van MirakelKnaap zijn vrienden ben
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Feed it some moar. Voed het meer.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:30 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik ga effe sigaretje even een sigaret roken want ik moet zometeen naar de tandarts.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:30 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik ga effe sigaretje roken want moet zometeen naar de tandarts. Ik heb taaltyfus.
Ja hoor, dat mag.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:31 schreef ThisSpartais het volgende:
Je hebt gelijk, mag ik nu je schoenen kussen?
Gelieve gebruik je de ingebouwde functie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:36 schreef ThisSpartais het volgende:
* DitSpartaZijn begint aan die schoen te likken alsof het een lolly is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:48 schreef Phantomesse het volgende:
Ik post reageer vooral veel in het Engels op mijn Facebook TS gezichtenboek draadbeginner, en wat nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-- Schrijf ook mee!
All ur base belong to us.
Ik post vooral veel in het Engels op mijn Facebook TS, en nu?hatelijk tevens niet op mn fobo posten mensen dat is niet,koel want ik krijg dan elke keer mail enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vind jou wel lief hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:51 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
hatelijk tevens niet op mn fobo posten mensen dat is niet,koel want ik krijg dan elke keer mail enzo
ben je enigequote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Maar ik vind jou wel lief hoor
Het spijt mequote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:51 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
hatelijk tevens niet op mn fobo posten mensen dat is niet,koel want ik krijg dan elke keer mail enzo
Wij hebben ook niet gezegd dat we hem niet mogen hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Maar ik vind jou wel lief hoor
Ik post vooral veel in het Engels op mijn GelaatBoek, DB, wat nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechts één doel.
Wat is er hatelijk?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:51 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Hatelijk tevens niet op mijn plaatjesboek palen, mensen. Dat waardeer ik niet, ik krijg dan elke keer mail.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Maar Ik vind jou wel lief hoor.
Een wonder dat jij hier niet enigste gebruikte, een pluim voor jou!quote:
.nlquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:57 schreef ThisSpartais het volgende:
Vernederlandsing@
Probeer jij gelaatsboek.com, dan kom je nooit op Facebook terecht.
Dit was een grove misneming van je.
Kijk mensen! We hebben de draadbeginner wat geleerdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:56 schreef Vernederlandsing het volgende:
Een wonder dat jij hier niet enigste gebruikte, een pluim voor jou!
Kids, bottleneck, head of retail en aanverwante begrippen zijn inderdaad uiterst moeilijk te begrijpen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:56 schreef ViezeFur het volgende:
Ik heb geconstateerd dat mensen die haten op Engels hoogstwaarschijnlijk te dom zijn om het te verstaan.
Ditquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:56 schreef ViezeFur het volgende:
mensen die haten op Engels, omdat ze te dom zijn om het te verstaan
Welke taal buiten het Nederlands heeft zulke mooie tongval zonder het gebruik van naamvallen dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:01 schreef Phantomesse het volgende:
En Nederlands is een lelijke kuttaal (wat niet de reden is van mijn moederlands schrijven op FACEBOOK).
Eigenlijk zijn alle talen lelijk en zijn op het basis niveau gewoon klanken die niks betekenen voor iemand die het niet kent.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:01 schreef Phantomesse het volgende:
En Nederlands is een lelijke kuttaal (wat niet de reden is van mijn moederlands schrijven op FACEBOOK).
Een Homogene Middelen Plaatsbepalingsapparaat (HMP ofwel; URL) kan je niet vertalen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:57 schreef ThisSpartais het volgende:
Vernederlandsing@
Probeer jij gelaatsboek.com, dan kom je nooit op Facebook terecht.
Dit was een grove misneming van je.
Nu breek je mij de bekquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:01 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Welke taal buiten het Nederlands heeft zulke mooie tongval zonder het gebruik van naamvallen dan?
Ja want alles op TV en internet is Engelsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:02 schreef sinepedraap het volgende:
Engels gewoon een wereldtaal maken en verplicht stellen.
Mensen die geen Engels kunnenEcht wtf heb je geen tv of internet ofzo?
Behalve spaansquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:02 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alle talen lelijk en zijn op het basis niveau gewoon klanken die niks betekenen voor iemand die het niet kent.
Nederlands niet de mooiste taal, wel één van de meest opmerkelijke. Wij hebben uitermate veel klanken in onze taal verwerkt, daarnaast is onze grammatica op zijn zachts gezegd eigenzinnig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:01 schreef Phantomesse het volgende:
En Nederlands is een lelijke kut taal (wat niet de reden is van het schrijven in mijn moedertaal op GelaatsBoek).
Ik ben je bitch nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef ThisSpartais het volgende:
Is mijne dame vreemd aan het gebruik der ablatief en datief?
Sorry?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Voor een Chinees zal Spaans best lelijk zijn.
Dus eerst ben je me bitch niet en nu moet ik het je leren?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ben je bitch niet![]()
En ja, blijkbaar. Leer het me!
Ik wil je bitch niet zijn maar wel weten wat naamvallen zijn. Duidelijk toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:06 schreef ThisSpartais het volgende:
[..]
Dus eerst ben je me bitch niet en nu moet ik het je leren?
Wel weten wat je wil he
Ik kan uren mijmeren over woorden als Schmetterling en der Schwanz Blasenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind het jammer dat WOII zo afgelopen is, zou echt fantastisch zijn als we allemaal duits praatten. Geweldige taal!!
Ik snapte de reactie ook al niet helemaalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:08 schreef Phantomesse het volgende:
Sorry trouwens at (hihi) w0nderboi als je het niet naar mij gericht bedoelde, maar ik voel me altijd lelijk aangesproken als mensen Chinees zeggen
Deze man heeft verstand van zaken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind het jammer dat WOII zo afgelopen is, het zou echt fantastisch zijn als we allemaal Duits praatten. Geweldige taal!
Hij is slechts een aspirant azijnzeiker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dan het vreselijke 'ik wordt' over het hoofd zien.
Als dat de enige fout is die je kan herkennenquote:
Nee waarom moest je mij ook nog quoten nu is er bewijsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:14 schreef Vernederlandsing het volgende:
[..]
Hij is slechts een aspirant azijnzeiker.
Iets te doen vanavond?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:15 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Nee waarom moest je mij ook nog quoten nu is er bewijs
Sarcasme.quote:
Zoals gezegd is ben ik nog maar een aspirant azijnzeiker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
MirakelKnaap faalt, net als DraadBeginner.
Ojah het is woensdagquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:16 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Sarcasme.
[..]
Zoals gezegd is ben ik nog maar een aspirant azijnzeiker.
@van de draad af:
Ja mijn vriendin is er vanavond.
Ik heb daarnaast ook nog is dyslexie(voordat het een hype werdquote:
Hihi een kut grapje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:17 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind dit topic kwalitatief uitermate teleurstellend.
Jij bent dyslexie, ja?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:19 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Ik ben daarnaast ook nog is dyslexie(voordat het een hype werd).
[..]
Hihi een kut grapje.
Kut ik was te laatquote:
Je vergeet bockworst en bierfestquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:11 schreef ThisSpartais het volgende:
Als we tot Duitsers gemaakt waren aten we nu schnitzel en dronken we lauw bier.
Nee dus
Wij danken u voor alle inzet die er door u is getoond in deze draad. Hiervoor wil ik graag een lintje voor uitdelen.quote:
Geen haat jegens Chinezenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:10 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Ik snapte de reactie ook al niet helemaal. Was gewoon een vergelijking dat mensen ver uit elkaar vaak de andere taal lelijk vinden. Vanwaar die haat tegen Chinezen trouwens?
Als genoeg mensen het doen welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:35 schreef Phantomesse het volgende:
Ik hoop overigens dat DraadBeginner nu niet een FOK!woordje gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |