Ah een zelfkastijder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kijk het altijd om me eens ff stevig te ergeren.
Ze krijgen altijd maar een minuut.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef Jahr00n het volgende:
omdat het gwn dope is kempi komt daar ook hij spit die shit
Ik heb het al 3 jaar niet gezien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is op zich knap. Werkelijk alles aan dat programma is slecht.
Dit inderdaad, ik kijk bijna elke uitzending op gemist, geen idee waarom maar het blijft boeien ofzoquote:
Ik doe precies hetzelfde en ik weet eigenlijk niet waaromquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik kijk bijna elke uitzending op gemist, geen idee waarom maar het blijft boeien ofzo.
MTV is allemaal geacteerd, dus daar hoef je soberso niet naar te kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef Vulcanic het volgende:
Ik vind dit programma beter dan alles wat op MTV verschijnt. Nou is dat ook niet zo moelijk, om eerlijk te zijn.
Misschien is dat het wel echt, bij sommige gasten denk ik bij voorbaatquote:
Ik mis inderdaad ook iets, maar weet niet precies wat... Alexander C. is echter, volgens mijn geheugen pas 1x langs geweest dit seizoen...quote:
Maar dan nog, liever hem dan b.v. Leo Blokhuis of Joost Zwagerman.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ik mis inderdaad ook iets, maar weet niet precies wat... Alexander C. is echter, volgens mijn geheugen pas 1x langs geweest dit seizoen...
Vast wel, maar z'n onderwerpen boeit me niets.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die kan op zich wel boeiend vertellen, toch?
Genoeg mensen zullen het gewoon een leuk programma vinden, de groep die behoefte heeft aan iets wat net zo snel gaat als RTL Boulevard, maar dan wat serieuzer. Maar ik heb het vermoeden dat er ook een héél grote groep is die zich 'lekker intelligent' voelt door ernaar te kijken. Met al die politici en 'serieuze' acteurs en schrijvers en zo. Het komt gewoon goed over op velen als je zegt dat je het zo'n leuk programma vindt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef Sugarcoated het volgende:
Carice en Alexander Klopping zijn kind aan huis. De huisdichter overtreft zich elke keer weer als het op slechte poezie aankomt. De gastbandjes zijn niet om aan te horen: De onderwerpen zijn om te huilen.
Waarom is het dan zo populair?
Ik werk met best slimme mensen, maar ik hoor nooit iemand over DWDD praten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:17 schreef Sugarcoated het volgende:
Ja dat is het vooral. dat al die semi intellectuele mensen denken dat ze slim zijn als ze ernaar kijken. En de volgende dag uitgebreid alles bespreken. Dan ben ik maar arrogant, maar ik voel me té slim voor dit flutprogramma.
Dat inderdaad. En dan onder het mom van cultuurquote:Op woensdag 19 oktober 2011 06:55 schreef female81 het volgende:
Ja, al die muzikanten, schrijvers, acteurs, enzovoort zitten daar gewoon heel doorzichtig hun eigen product te promoten, net als in zogenaamd lager aangeschreven programma's als RTL Boulevard en Shownieuws.
Alexander Klöpping, die mag ook naar een digitaal afgelegen gebied...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef Sugarcoated het volgende:
Carice en Alexander Klopping zijn kind aan huis. De huisdichter overtreft zich elke keer weer als het op slechte poezie aankomt. De gastbandjes zijn niet om aan te horen: De onderwerpen zijn om te huilen.
Waarom is het dan zo populair?
En zogenaamde deskundigen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 06:55 schreef female81 het volgende:
Ja, al die muzikanten, schrijvers, acteurs, enzovoort zitten daar gewoon heel doorzichtig hun eigen product te promoten, net als in zogenaamd lager aangeschreven programma's als RTL Boulevard en Shownieuws.
Op dat tijdstip keek ik voorheen altijd Blokken (zeer licht entertainment), sinds KPN het TV-aanbod heeft verruimd is het nu Pointless.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 06:08 schreef female81 het volgende:
[..]
Genoeg mensen zullen het gewoon een leuk programma vinden, de groep die behoefte heeft aan iets wat net zo snel gaat als RTL Boulevard, maar dan wat serieuzer. Maar ik heb het vermoeden dat er ook een héél grote groep is die zich 'lekker intelligent' voelt door ernaar te kijken. Met al die politici en 'serieuze' acteurs en schrijvers en zo. Het komt gewoon goed over op velen als je zegt dat je het zo'n leuk programma vindt.
Ik schakel rond tien voor acht weleens in, als ze met De TV Draait Door beginnen, verder... Mwoah. Doe mij toch maar RTL Boulevard. Dan maar niet 'lekker intelligent'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |