Ah een zelfkastijder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kijk het altijd om me eens ff stevig te ergeren.
Ze krijgen altijd maar een minuut.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef Jahr00n het volgende:
omdat het gwn dope is kempi komt daar ook hij spit die shit
Ik heb het al 3 jaar niet gezien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is op zich knap. Werkelijk alles aan dat programma is slecht.
Dit inderdaad, ik kijk bijna elke uitzending op gemist, geen idee waarom maar het blijft boeien ofzoquote:
Ik doe precies hetzelfde en ik weet eigenlijk niet waaromquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik kijk bijna elke uitzending op gemist, geen idee waarom maar het blijft boeien ofzo.
MTV is allemaal geacteerd, dus daar hoef je soberso niet naar te kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef Vulcanic het volgende:
Ik vind dit programma beter dan alles wat op MTV verschijnt. Nou is dat ook niet zo moelijk, om eerlijk te zijn.
Misschien is dat het wel echt, bij sommige gasten denk ik bij voorbaatquote:
Ik mis inderdaad ook iets, maar weet niet precies wat... Alexander C. is echter, volgens mijn geheugen pas 1x langs geweest dit seizoen...quote:
Maar dan nog, liever hem dan b.v. Leo Blokhuis of Joost Zwagerman.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ik mis inderdaad ook iets, maar weet niet precies wat... Alexander C. is echter, volgens mijn geheugen pas 1x langs geweest dit seizoen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |