nee ik ook nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:29 schreef BasEnAad het volgende:
Ik neem mensen die veel Engelse woorden gebruiken bewust en onbewust meestal niet zo serieus eigenlijk.
En die ondertitelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:33 schreef MichaelScott het volgende:
De klacht in combinatie met TS zijn naam.
OT? Wat is dat nou voor een rare, Nederlandse, niet-Engelse afkorting?quote:
ik weet niet wat jij met OT bedoelt maar het is niet Engelsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
OT? Wat is dat nou voor een rare, Nederlandse, niet-Engelse afkorting?
Sorry lieverd, neuken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:35 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
jij zijn echt dom dat het je nu pas opvalt eigenlijk
het is een afgekorte 'belediging'quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:43 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij met OT bedoelt maar het is niet Engels
Dan ben ik benieuwd wat jij begrijpt onder OT.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:43 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ah, Ontzettenddikkedomme Troll zeker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:43 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
het is een afgekorte 'belediging'
neequote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:45 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ah, Ontzettenddikkedomme Troll zeker.
Wat een zelfkennis TS
On Topic (ja erg nederlandsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:43 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
quote:
........quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik heb een beroep waar ik alleen maar engels praat, typ en denk. Dan slipt er wel eens een engels woordje in mijn nederlandse zinnen. Vooral als ik net thuis kom na mijn werk.
Ik zie het probleem niet, snap je het dan niet meer of? Kan je geen engels?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dit lijkt mij een leuk terugvuurdraad. Daarbij is DB natuurlijk een verliezer.
Gewoon GI (gebruikersicoon), of GA (gebruikersafbeelding)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:53 schreef Façade het volgende:
UI moet ook nog vertaald worden, Gebruikersbeeld komt in de buurt.
Dan heb je het onderschrift en de handtekening niet inbegrepen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:56 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Gewoon GI (gebruikersicoon), of GA (gebruikersafbeelding)
Al uw basis behoren tot ons.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef w0nderboi het volgende:
Dit onderwerp. Volgens mij gaat deze draad niet helemaal zoals FeestJongen1991 had verwacht.
Echt een faal klacht.
Mirakeljongeman heeft gelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef w0nderboi het volgende:
Dit onderwerp. Volgens mij gaat deze draad niet helemaal zoals FeestJongen1991 had verwacht.
Echt een faal klacht.
Nederlandse vertalingen zijn zo knudde, vooral bij films.quote:
Mirakeljongeman was eigenlijk beter geweest dan wat ik nu hebquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mirakeljongeman heeft gelijk.
FeestJongen1991
Mirakelj0ngeman dan wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:02 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Nederlandse vertalingen zijn zo knudde, vooral bij films.
The countdown to armageddon had begun!
Het aftellen naar de het einde van de wereld is begonnen!
[..]
Mirakeljongeman was eigenlijk beter geweest dan wat ik nu heb.
Ik erger mij aan die verkeerd geschreven 'citeer-knop'quote:
Inderdaad of de knop van een "rechtstreeks bericht"quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik erger mij aan die verkeerd geschreven 'citeer-knop'
Waarom vraag ene 'Facebook' of ik hem wil likken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:07 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Inderdaad of de knop van een "rechtstreeks bericht"
Vind ik leukquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom vraag ene 'Facebook' of ik hem wil likken?
Het NEUK!-forumquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:11 schreef Façade het volgende:
Preview - Voorproefje
Fok! - Gudver! of Kot!
Om eerlijk te zijn vond ik Angelyrical er tenminste wel uitzien als een echte rapper, de rest liep er bij als vermomde hardstylertjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |