Laatste getal lijkt me een 2quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
Vraag 3 had ik kunnen beantwoorden, maar de 7e term is weggevallen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:39 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn nog eens examens
Regen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:54 schreef borisz het volgende:
Zo eens naar china town. Pepers en andere dingen aanvullen. Ook de vriezer weer even vullen met wat loempia's en risolles etc
.
Wij moeten binnenkort ook weer. Onze voorraad eendenvoetjes begint op te raken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:54 schreef borisz het volgende:
Zo eens naar china town. Pepers en andere dingen aanvullen. Ook de vriezer weer even vullen met wat loempia's en risolles etc
.
Nee, geen zin in.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
Golfer, heb jij de andere sommen al opgelost?
Lidlquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:23 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was een heel uitje voor ons. Bij Waasdorp zeeduivelwangetjes gekocht en daarna ook nog naar een Lidl in IJmuiden geweest. Aparte winkel met apart publiek is dat toch.
geen vodka?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:50 schreef borisz het volgende:
Zo. De voorraad is weer lekker aangevuld. We kunnen weer fatsoenlijk curry's maken. En nu zit naast de oriental markt een Russische supermarkt
. Wel leuk om daar binnen te lopen
. Tevens Russische biertjes meegenomen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:50 schreef borisz het volgende:
Zo. De voorraad is weer lekker aangevuld. We kunnen weer fatsoenlijk curry's maken. En nu zit naast de oriental markt een Russische supermarkt
. Wel leuk om daar binnen te lopen
. Tevens Russische biertjes meegenomen
Nee dat hadden ze nietquote:
Wat is er leuk aan dat ik vastzit met mijn research paper?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
Tukkie gedaan op de bankVoel me een beetje bleeeerch en ken veel mensen die juist nu ziek worden: oppassen dus.
ff teruglezen.
't is valluh en opstaanuhquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan dat ik vastzit met mijn research paper?
met je 'vind ik leuk'?
deze is niet te vinden/mounten. het lijkt er op dat de ahci drivers de ide drivers in de weg zitten.quote:
Gewoon ff bellen met de helpdeskquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:13 schreef z80 het volgende:
[..]
deze is niet te vinden/mounten. het lijkt er op dat de ahci drivers de ide drivers in de weg zitten.
morgen maar iemand met linux ervaring na laten kijken.
fout zoeken op de ssh prompt in en os met weinig ervaring schiet niet echt op.
Zowel de beller als gebelde hebben geen carkitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gewoon ff bellen met de helpdesk
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zowel de beller als gebelde hebben geen carkit
Trouwens Kaas, waar halen jullie de energie vandaan om 2x fulltime te werken en dan ook nog eens 's avonds te klussen?Lijkt me echt slopend
Die gele? Ja, die is reuze irritant.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
Lekkere irritante add-on op Fok zeg.
Eens. Irritante bannerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
Lekkere irritante add-on op Fok zeg.
quote:
Vertel eens meer? En wil je mijn CV zien? Goedgekeurd door golfer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag bij mijn ouders geweest en die lieten me een vacature zien uit een krant van meer dan een week oud; maar uiterlijke inzenddatum is vrijdag al.
Ik hoop dat je beter kunt boekhouden dan spellenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje VvE-en vanavond. Eens kijken of iedereen het ermee eens is dat ik penningmeester wordt
Geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beter kunt boekhouden dan spellen
Jouw CV zat inderdaad goed in elkaar, die van Pee en Tara ook. Trouwens de CV van FFT is ook goed opgebouwd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Vertel eens meer? En wil je mijn CV zien? Goedgekeurd door golfer.
de jeugd van tegenwoordig wordt steeds sneller oudquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:59 schreef borisz het volgende:
Pff net ook een Steertje gedaanop de bank
ik kan em mailen als je je mailadres pm't maar volgens mij heb je die van Lein nu al.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Heeft iemand nog een heel erg goede format voor een cv, want ik kan de mijne nergens vinden
CV advies van Golfer,quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw CV zat inderdaad goed in elkaar, die van Pee en Tara ook. Trouwens de CV van FFT is ook goed opgebouwd.
Keuze zat dus voor Isa.
Gewoon op schrijven!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]Vandaag bij mijn ouders geweest en die lieten me een vacature zien uit een krant van meer dan een week oud; maar uiterlijke inzenddatum is vrijdag al.
Tof! Gewoon die solli eruit gooien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Het is in ieder geval een meer coördinerende, leidinggevende functie dan wat ik nu heb. Als ze me willen
klinkt goed. en lekker handig dat je voor niks bent wezen rijdenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Oe Isa you go girl
Net mijn salade voor morgen op het werk gemaakt : bietjes/geitenkaas/mayo/kappertjes/witte balsamico azijn en een fliebertje suiker. En meteen iets achtergehouden, verrassende combi
Is het een erg gemelleerd (raar woord) gezelschap?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Penningmeester van de VvE.eens kijken in welk een wespennest ik nu weer terecht kom
word?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
en ik ben nog niet moe
EN ik ben nog niet moooee
EN IK BEN NOG NIET MOEEEE
neee neee neee nee nog steeeeds niet
ik word gek
word? wordfeud? neuh, vind scrabble niet zo leuk.quote:
De gehele vve is een gemelleerd gezelschap, maar het bestuur is wel ok denk ik. Ik vind het wel leuk om een beetje mee te denken over onderhoud etcquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het een erg gemelleerd (raar woord) gezelschap?
Pffffffffffquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef FutureFairytale het volgende:
trusten Borisz!!
@ Bluezz; hmm ik check ff... mn jus d'orange is nog niet op nee
speciaal voor jullieeeeeee want dit past bij mijn bui!
/klompkes aan en goan met die banaan!
dat is moooooiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pffffffffff
Bennie sjaggerijnigNooit eigenlijk
Ook niet normaal
Oh tnx! Die zocht ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:17 schreef MaximusTG het volgende:
Gemelleerd is inderdaad raar. Het is dan ook gemêleerd.![]()
Ik ga slapen!
Uhm...je batterijen zijn al leeg?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben nog ff aan het luisteren naar Jan de Brandweerman. Die spuit zover hij kan!
Ik heb ook zo'n idioot boven me wonen....ik kan je vertellen dat ik er toch minder blij mee ben als mensen om half 1 's avonds een hoop gaan lopen bonken op vloer en muurquote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:33 schreef Bluezz het volgende:
Zijn je buren wel blij met je zo 's nachts?
zo fijn die isolatie hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:33 schreef Bluezz het volgende:
Zijn je buren wel blij met je zo 's nachts?
Moggel all en een fijne dag
Die zou ik graag ook willen hebben trouwens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:57 schreef DarkElf het volgende:
hallo, weet iemand het adres van Krakke in het ziekenhuis?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef golfer het volgende:
Kadhafi gevangen genomen of zelfs dood.
ach ja, het bleef een gekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:04 schreef borisz het volgende:
Ja. fijn dat Q/K(h)/G(h)-a-d/dd/dh/dhdh-a-f/ff-i/y (doorhalen wat niet van toepassing is) gepakt is. Scheelt een hoop rechtzaken dat hij nu dood is. Zal Amerika blij mee zijn.
Alles om de olie verslaving voort te zettenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Hypocrisie van het Westen natuurlijk.Eerst Saddam Hussein, Mubarrak, nu Gaddafi....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:38 schreef golfer het volgende:
Onsmakelijke foto wordt er verspreid:Batterij is bijna op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Die-dooie-prutser-uit-Libiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:26 schreef golfer het volgende:
Gadafi, Gadaffi, Gaddafi, Gaddaffi, Gadhafi, Gadhaffi, Ghadafi, Ghadaffi, Ghaddafi, Ghaddaffi, Ghadhafi, Ghadhaffi, Kadafi, Kadaffi, Kaddafi, Kadhafi, Khadafi, Khaddafi, Khaddaffi, Khadhafi, Khadhaffi, Qadafi, Qadaffi, Qaddafi, Qaddaffi, Qadhafi, Qadhaffi, Qadhdhafi, Qathafi.
Kies maar uit hoe je het wilt schrijven.
dat zie jij dan weer he...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:02 schreef Den_Haag het volgende:
Zit hij nou met zijn hoofd in iemand zijn kruis?
Maar de NAVO heeft hier toch niets mee te makenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:17 schreef golfer het volgende:
Overigens prima dat ie gepakt is maar dat was toch niet de opdracht van de NAVO in de resolutie.
NAVO heeft zich dus absoluut niet aan het mandaat gehouden.
Burgerbevolking beschermen is iets anders dan opstandelingen steunen en al heel anders dan Kadhaffi doden.
Oliebelangen en NAVO zijn ook weer eens met elkaar verweven.
Allemaal gedaan door Libiërs zelf....quote:De kolonel stierf bij een aanval door strijders van de Nationale Overgangsraad, stelde deze minister. Abdel Majid Mlegta, een hoge militaire functionaris van de NTC, zegt dat Kaddafi bij zijn arrestatie in Sirte in zijn hoofd en benen is geschoten.
Hij zou gedood zijn bij een NAVO-aanval op een militair konvooi, melden andere bronnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
Maar de NAVO heeft hier toch niets mee te maken
Als je wilt wil ik er wel even naar kijken voordat je hem verstuurd?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit al de hele tijd te zwoegen op die brief; wat is dat moeilijk zegJe wilt toch wat opvallen, je moet jezelf verkopen (as if
), je moet aansluiten bij de 20 kernpunten die ze hebben genoemd, maar om die nu gewoon letterlijk allemaal over te nemen is ook zo wat
Daarbij ben ik natuurlijk gewoon veel te hoog opgeleid en dat stoot ook af.
En dan moet je doen alsof het een droombaan is, maar dat is het natuurlijk voor mij niet, maar ik wil hem wel graag
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijne Heren
Naar aanleiding van uw advertentie voor de positie van CEO wil ik u het volgende mededelen
1. Ik ben de beste en enig geschikte kandidaat voor deze functie
2. Ik verwacht u morgen om 10:15 op mijn kantoor
mvg
Piet Verdriet
Done.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:49 schreef Isabeau het volgende:
En natuurlijk zonder spelfouten
(waar ik nog naar moet kijken overigens)
Wil je me je emailadres pm'en, golfer?
En dat valt binnen het mandaat! Bescherming van de burgerbevolking met alle middelen mogelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij zou gedood zijn bij een NAVO-aanval op een militair konvooi, melden andere bronnen.
zijn belangrijke dingen om te wetenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:02 schreef MaximusTG het volgende:
Omg... Ik stond daarnet bij de bushalte, stonden er twee meisjes, 16/17 of zo. Begint er een te praten "jaaa, ze zeggen wel dat je door een tampon ontmaagd wordt, maar dat is helemaal niet waar!! " toen gingen ze verder over hoe die dingen zich vol zuigen. Neeeeeee!!!
Wat can be heard cannot be unheard.
Sorry voor deze ranzige post
Nog meer hulp nodig?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:49 schreef Isabeau het volgende:
En natuurlijk zonder spelfouten
(waar ik nog naar moet kijken overigens)
Wil je me je emailadres pm'en, golfer?
hier heb ik op gedanstquote:
En Ivo Niehe meldt dat de feestvreugde in Tripoli hem doet herinneren aan 't slotapplaus bij zijn optreden in Parijs.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:02 schreef borisz het volgende:
Vanavond Jeroen Krabbe bij PenW over Gadaffi.
Bij toekomstige salarisonderhandelingen en het uitzoeken van een grote leasebak kan ze vast je hulp wel gebruiken.quote:
wrom nie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moet ik niet in de zorg solliciteren
Alleeeedrieeequote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:24 schreef FutureFairytale het volgende:
wat zal ik eten vnv?
kippenvleugeltjes, valess camembert of spare ribs?
Groentes!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:24 schreef FutureFairytale het volgende:
wat zal ik eten vnv?
kippenvleugeltjes, valess camembert of spare ribs?
Brieven schrijven ben ik wel redelijk in. Sales hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij toekomstige salarisonderhandelingen en het uitzoeken van een grote leasebak kan ze vast je hulp wel gebruiken.
Ware het niet dat bij deze functie het weer CAO-gebonden is en allemaal al vast ligt.
oooeeh dat klinkt lekkerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:28 schreef borisz het volgende:
Kippenvleugeltjes op een bedje van camembert en sparerips
Volgens mij heeft deze week nu nog 1 werkdag en een weekendquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe krijgen we een externe collega gek?
Externe: "omg...nog drie dagen...hoe krijg ik al je verzoeken nog af"
Ik: "rustig <naam externe>. Geen paniek. Geen stress. Je hebt nog drie werkdagen en een weekend. En een dag heeft 24 uur. Geen noodzaak tot paniek dus."
Soms is dat coordinator spelen zo leuk he
Dat zou ook kunnen, natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:01 schreef Den_Haag het volgende:
Misschien is de deadline dinsdagmiddag?
Zijn laatste dag is as dinsdagquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft deze week nu nog 1 werkdag en een weekend
Wat vreselijk leuk dat het steeds beter gaatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:38 schreef Bluezz het volgende:
De hele dag training geven wordt je wel gaar van
Maar het ging alweer beter dan maandagHad ook leuke groepen, sommigen zijn zo verrast dat ik de trainer ben
Tofquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:38 schreef Bluezz het volgende:
De hele dag training geven wordt je wel gaar van
Maar het ging alweer beter dan maandagHad ook leuke groepen, sommigen zijn zo verrast dat ik de trainer ben
Als de stammen ons maar olie gevenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik had helemaal niets meegekregen vandaag van het nieuws, maar goh Kadaffi dood.
Maar nu die stammen toestand en die opstandelingen kalmeren en dan opbouwen, hopelijk gaat dat een beetje goedkomen, maar ik hou mn hart vast
Hm.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Even een berichtje van krakske: ze hebben haar hele nier verwijderd ipv maar een deel
Als ze die ook verwijderen is ze binnen een paar dagen overleden, dus die zal er nog wel zittenquote:
oh das een fikse tegenvaller zeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Even een berichtje van krakske: ze hebben haar hele nier verwijderd ipv maar een deel
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:59 schreef Den_Haag het volgende:
Maar die is toch helemaal schoon en goed?
Klopt!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, de tumor zat maar bij één nier gelukkig.
Je kan prima heel oud worden met 1 nier, DE. Daarom kan je er ook 1 weggeven als iemand in je familie een nier nodig heeft en jij een goede donor zou zijn.
ikke wel ja en ik ga er vanuit dat ze t blijven doen zoals ze t nu doen.quote:
Jeetjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Owquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Dat is vaak maar het beste om te voorkomen dat er restjes tumor achterblijven en inderdaad met 1 nier valt goed te leven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:
oh!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:
daar gaan we bij Krak ook maar vanuit danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:50 schreef borisz het volgende:
Krakke.
Bij een kennis van mij moest er ook een nier uit vanwege een tumor. Gelukkig is alles schoon nu en kan zo goed als weer alles doen wat hij voorheen ook kon.
Jeroen Krabbé? WTF heeft die over Khadaffi te melden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:02 schreef borisz het volgende:
Vanavond Jeroen Krabbe bij PenW over Gadaffi.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en we hebben een nieuw huisgenootje. Een antilliaan (weer). Ik vroeg hem of hij domino speelde. Hij snapte het niet.
![]()
Als een een bekende Nederlander overleden was dan is Jeroen Krabbé altijd zijn allerbeste vriend geweest en moet ie dat vooral in veel praatprogramma's komen melden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Jeroen Krabbé? WTF heeft die over Khadaffi te melden?
Ah, ik kijk eigenlijk nooit praatprogrammas.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Als een een bekende Nederlander overleden was dan is Jeroen Krabbé altijd zijn allerbeste vriend geweest en moet ie dat vooral in veel praatprogramma's komen melden.
Vandaar deze verwijzing daarnaar.
grappen van anderen uitleggen.....![]()
vroeger achter Waanzin gedanst; hij was super verlegen en had podiumangst. wij moesten het podium een beetje 'overnemen' zodat hij niet opviel... arme man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en we hebben een nieuw huisgenootje. Een antilliaan (weer). Ik vroeg hem of hij domino speelde. Hij snapte het niet.
![]()
moet die ene Talitha niet erover praten danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Als een een bekende Nederlander overleden was dan is Jeroen Krabbé altijd zijn allerbeste vriend geweest en moet ie dat vooral in veel praatprogramma's komen melden.
Vandaar deze verwijzing daarnaar.
grappen van anderen uitleggen.....![]()
aapjes gekeken?quote:
Jort Kelder keek aapjesquote:
Jammer, geen fotoos gemaakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Zeker leuk ende lekker Annexx!
Nu nog het eigen fotoverslag![]()
Scooter is van begrenzing af en heeft windscherm gekregen:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jammer, geen fotoos gemaakt.
Hoe is met de scooter.
Hebben g. En jij al werkafspraken? Wie wanneer gebruikt?
Ik hoor tegenwoordig iedere morgen als Bloes naar d'r werk gaatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jammer, geen fotoos gemaakt.
Hoe is met de scooter.
Hebben g. En jij al werkafspraken? Wie wanneer gebruikt?
Broemmmmm Broemmmmmmmquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoor tegenwoordig iedere morgen als Bloes naar d'r werk gaatWat een lawaai
Oh wat vervelend voor Krak. Ik hoop dat ze op een goede afdeling ligt met verpleegkundigen die hun best doen voor haarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Dat is gul! Mensen met dezelfde bloedgroep?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:13 schreef DarkElf het volgende:
zo niet, heb ik al 2 aanbiedingen voor een nier
hahaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoor tegenwoordig iedere morgen als Bloes naar d'r werk gaatWat een lawaai
ik ken de 'tekst' uit mn hoofdquote:
Dat werkt toch snelheidsremmend? Lolquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Scooter is van begrenzing af en heeft windscherm gekregen:
http://www.paulentrudie.
quote:
Ja! Ik had gisteravond een hagelbuitje en dacht hetzelfdequote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat werkt toch snelheidsremmend? Lol
Nou nog een ruitenwisser... lol
Ja, hij gaat niet harder dan 60 km/u nu dat bromscootertje.quote:
Ga je mee met haar naar Parijs?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:43 schreef Stereotomy het volgende:
Bijgekletst met mijn eerste Salsapartner V
Geweldig mensch. Alle anderen praten over au pair zijn op een carribisch eiland, en zij dóet het gewoon even. En straks een jaar in Parijs wonen. Geweldig.ENFP
Breng hem nou niet op ideeenquote:
In DH D_H?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:41 schreef Den_Haag het volgende:
Vanavond lamsstoofje maken
Alleen nog ff goeie islamitische slager vinden in de buurt
In DH iddquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
In DH D_H?
Ik weet een hele goed in Rotterdam. Lakarush op de Nwe Binnenweg.
Ies moeilijk, beter jij gaat naar Rotterdam vriendquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
In DH idd
Om nu via Rotterdam te gaan, kan ik net zo goed naar me ouwe buurtje
1 wel en tegenwoordig wordt er steeds meer door bloedgroepen heen gedoneerd he? Fantastisch dat zoiets kan!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is gul! Mensen met dezelfde bloedgroep?
Zijn inderdaad goed. Als je nou daar toch bent meteen even bij Betty van l'Amuse langs?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:59 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo even langs de kippenboer in Santpoort. En ook maar even langs de slager daar om de hoek. Zijn beide goede vleesbedrijven.
.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn inderdaad goed. Als je nou daar toch bent meteen even bij Betty van l'Amuse langs?
quote:
Veel plezier DE!!!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
1 wel en tegenwoordig wordt er steeds meer door bloedgroepen heen gedoneerd he? Fantastisch dat zoiets kan!
(zit ff op de mr te wachten. Zijn net gearriveerd in t hotel. Zo lekker de stad in ! )
Die boycot ik. Die durft zulke belachelijke prijzen te vragen voor verse pasta dat ik het nog veel liever zelf maak.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:12 schreef borisz het volgende:
En moet ook maar weer eens bij de Italiaan langs voor wat pasta..
de groetjes terug aan krak! en veel beterschapquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Nieuws van krakje, ze verveelt zich rot, voelt zich flink misselijk (was al wat minder) en heeft erg nare pijnscheuten. Voor de rest maakte ze alweer grapjes, dus dat is een goed tekenAllemaal de groetjes en tot snel!
gelukkig dat het al weer wat beter gaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Nieuws van krakje, ze verveelt zich rot, voelt zich flink misselijk (was al wat minder) en heeft erg nare pijnscheuten. Voor de rest maakte ze alweer grapjes, dus dat is een goed tekenAllemaal de groetjes en tot snel!
^^quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de groetjes terug aan krak! en veel beterschap
Schiften is toch het uiteenvallen van een emulsie? Hoe wil je dat doen zonder vet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:44 schreef FutureFairytale het volgende:
vraagje; als ik sinaasappelsap kook, kan dat op een gegeven moment gaan schiften?
Boter in de sinaasappelsap gooien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Schiften is toch het uiteenvallen van een emulsie? Hoe wil je dat doen zonder vet?
Ach ja, dat heb ik dan weer bij Mc Donaldsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Goedemorgen
fijn weekend DE.
en die Islamitische slager liep ik 2 weken geleden langs in R'dam maar nodigde me niet echt uit om naar binnen te gaan. maar dat ligt aan mij hoor.
Heb hier nog wat lamsloinfillets in de vriezer liggen. Dit weekend maar eens bereiden.quote:
ik ga in sinaasappelsap en honing koken en daarna nog boter eroverheen gooien en inkoken... schiften dus?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Boter in de sinaasappelsap gooien.
jummie!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:46 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het hier risotto funghi met eekhoorntjesbrood en kastanjechampignons en daarbij een frisse salade.
oh wat mooiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:21 schreef golfer het volgende:
Kaarten besteld voor een concert van het Koninklijk Concertgebouworkest in het Concertgebouw in Amsterdam voor donderdag 10-11 a.s
(B. is daar nog nooit geweest)
Inkoken, en pas dan de boter erbij, niet meer koken als de boter is toegevoegd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga in sinaasappelsap en honing koken en daarna nog boter eroverheen gooien en inkoken... schiften dus?
Nee, dat schift niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:44 schreef FutureFairytale het volgende:
vraagje; als ik sinaasappelsap kook, kan dat op een gegeven moment gaan schiften?
ok dankjewel. dan smelt ik de boter eroverheen. ik heb roomboter gekocht Pietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Inkoken, en pas dan de boter erbij, niet meer koken als de boter is toegevoegd.
Klinkt ook jummie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
ga maken; geglaceerde -liefst niet geschifte- worteltjes, heilbotfilet met een beurre blanc en aardappelpuree met honingmosterd
quote:Wil je gewicht verliezen?
Tip: Beweeg je hoofd eerst naar links en dan naar rechts!
Doe dit elke keer als iemand je eten aanbiedt...
Wat verrassend.quote:
Dan schrijf je de naam van de studie en daar achter de periode en dan geen diploma/titel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Hoe schrijf je op jje cv dat je een studie niet hebt afgemaakt? Of schrijf je dan niets
Welkom terug!quote:
Misschien nog wat relevante tips:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik las alleen op websites met tips dat je dus vooral niet 'diploma niet behaald' opschrijft. Ik heb bij de studies waar ik wel een diploma van heb wel 'diploma' geschreven.
Dan lijkt het me ook niet zo'n punt om wel te vermelden dat je het diploma niet hebt behaald. Is het misschien wel heel relevant om dat te doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:21 schreef Isabeau het volgende:
En in een gesprek kan ik het prima verwoorden, daarbij waarom zou ik deze baan willen als ik arts ben
Dan doe je het zonder, krijg de meeste tegenwoordig digitaal zonder handtekening binnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:34 schreef Isabeau het volgende:
En hoe krijg ik nu een handtekening in de brief als ik hem wil e-mailenHeb hier geen scanner.
Klopt. Kan prima zonder handtekening gewoon per mail met als bijlage de sollicitatiebrief en het CV.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan doe je het zonder, krijg de meeste tegenwoordig digitaal zonder handtekening binnen.
Vermeld dat je lid bent van het operationeel management van een nationaal georienteerde websitequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:32 schreef Isabeau het volgende:
Of moderator TTK & CUL op FOK! is vast ook niet iets dat je vermeldt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haaaaaai suntavsammie wb
Ik had net telefoon, neem ik op : OOOMMAAAA BEWWUH JAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik had net telefoon, neem ik op : OOOMMAAAA BEWWUH JAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Je slaat doorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vermeld dat je lid bent van het operationeel management van een nationaal georienteerde website
Je bent toch nog bezig?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Hoe schrijf je op jje cv dat je een studie niet hebt afgemaakt? Of schrijf je dan niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |