Laatste getal lijkt me een 2quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
Vraag 3 had ik kunnen beantwoorden, maar de 7e term is weggevallen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:39 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn nog eens examens
Regen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:54 schreef borisz het volgende:
Zo eens naar china town. Pepers en andere dingen aanvullen. Ook de vriezer weer even vullen met wat loempia's en risolles etc
.
Wij moeten binnenkort ook weer. Onze voorraad eendenvoetjes begint op te raken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:54 schreef borisz het volgende:
Zo eens naar china town. Pepers en andere dingen aanvullen. Ook de vriezer weer even vullen met wat loempia's en risolles etc
.
Nee, geen zin in.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
Golfer, heb jij de andere sommen al opgelost?
Lidlquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:23 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was een heel uitje voor ons. Bij Waasdorp zeeduivelwangetjes gekocht en daarna ook nog naar een Lidl in IJmuiden geweest. Aparte winkel met apart publiek is dat toch.
geen vodka?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:50 schreef borisz het volgende:
Zo. De voorraad is weer lekker aangevuld. We kunnen weer fatsoenlijk curry's maken. En nu zit naast de oriental markt een Russische supermarkt
. Wel leuk om daar binnen te lopen
. Tevens Russische biertjes meegenomen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:50 schreef borisz het volgende:
Zo. De voorraad is weer lekker aangevuld. We kunnen weer fatsoenlijk curry's maken. En nu zit naast de oriental markt een Russische supermarkt
. Wel leuk om daar binnen te lopen
. Tevens Russische biertjes meegenomen
Nee dat hadden ze nietquote:
Wat is er leuk aan dat ik vastzit met mijn research paper?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
Tukkie gedaan op de bankVoel me een beetje bleeeerch en ken veel mensen die juist nu ziek worden: oppassen dus.
ff teruglezen.
't is valluh en opstaanuhquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan dat ik vastzit met mijn research paper?
met je 'vind ik leuk'?
deze is niet te vinden/mounten. het lijkt er op dat de ahci drivers de ide drivers in de weg zitten.quote:
Gewoon ff bellen met de helpdeskquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:13 schreef z80 het volgende:
[..]
deze is niet te vinden/mounten. het lijkt er op dat de ahci drivers de ide drivers in de weg zitten.
morgen maar iemand met linux ervaring na laten kijken.
fout zoeken op de ssh prompt in en os met weinig ervaring schiet niet echt op.
Zowel de beller als gebelde hebben geen carkitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gewoon ff bellen met de helpdesk
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zowel de beller als gebelde hebben geen carkit
Trouwens Kaas, waar halen jullie de energie vandaan om 2x fulltime te werken en dan ook nog eens 's avonds te klussen?Lijkt me echt slopend
Die gele? Ja, die is reuze irritant.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
Lekkere irritante add-on op Fok zeg.
Eens. Irritante bannerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
Lekkere irritante add-on op Fok zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |