Laatste getal lijkt me een 2quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
Vraag 3 had ik kunnen beantwoorden, maar de 7e term is weggevallen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:39 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn nog eens examens
Regen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:54 schreef borisz het volgende:
Zo eens naar china town. Pepers en andere dingen aanvullen. Ook de vriezer weer even vullen met wat loempia's en risolles etc
.
Wij moeten binnenkort ook weer. Onze voorraad eendenvoetjes begint op te raken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:54 schreef borisz het volgende:
Zo eens naar china town. Pepers en andere dingen aanvullen. Ook de vriezer weer even vullen met wat loempia's en risolles etc
.
Nee, geen zin in.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
Golfer, heb jij de andere sommen al opgelost?
Lidlquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:23 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was een heel uitje voor ons. Bij Waasdorp zeeduivelwangetjes gekocht en daarna ook nog naar een Lidl in IJmuiden geweest. Aparte winkel met apart publiek is dat toch.
geen vodka?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:50 schreef borisz het volgende:
Zo. De voorraad is weer lekker aangevuld. We kunnen weer fatsoenlijk curry's maken. En nu zit naast de oriental markt een Russische supermarkt
. Wel leuk om daar binnen te lopen
. Tevens Russische biertjes meegenomen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:50 schreef borisz het volgende:
Zo. De voorraad is weer lekker aangevuld. We kunnen weer fatsoenlijk curry's maken. En nu zit naast de oriental markt een Russische supermarkt
. Wel leuk om daar binnen te lopen
. Tevens Russische biertjes meegenomen
Nee dat hadden ze nietquote:
Wat is er leuk aan dat ik vastzit met mijn research paper?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
Tukkie gedaan op de bankVoel me een beetje bleeeerch en ken veel mensen die juist nu ziek worden: oppassen dus.
ff teruglezen.
't is valluh en opstaanuhquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan dat ik vastzit met mijn research paper?
met je 'vind ik leuk'?
deze is niet te vinden/mounten. het lijkt er op dat de ahci drivers de ide drivers in de weg zitten.quote:
Gewoon ff bellen met de helpdeskquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:13 schreef z80 het volgende:
[..]
deze is niet te vinden/mounten. het lijkt er op dat de ahci drivers de ide drivers in de weg zitten.
morgen maar iemand met linux ervaring na laten kijken.
fout zoeken op de ssh prompt in en os met weinig ervaring schiet niet echt op.
Zowel de beller als gebelde hebben geen carkitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gewoon ff bellen met de helpdesk
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zowel de beller als gebelde hebben geen carkit
Trouwens Kaas, waar halen jullie de energie vandaan om 2x fulltime te werken en dan ook nog eens 's avonds te klussen?Lijkt me echt slopend
Die gele? Ja, die is reuze irritant.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
Lekkere irritante add-on op Fok zeg.
Eens. Irritante bannerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
Lekkere irritante add-on op Fok zeg.
quote:
Vertel eens meer? En wil je mijn CV zien? Goedgekeurd door golfer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag bij mijn ouders geweest en die lieten me een vacature zien uit een krant van meer dan een week oud; maar uiterlijke inzenddatum is vrijdag al.
Ik hoop dat je beter kunt boekhouden dan spellenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje VvE-en vanavond. Eens kijken of iedereen het ermee eens is dat ik penningmeester wordt
Geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beter kunt boekhouden dan spellen
Jouw CV zat inderdaad goed in elkaar, die van Pee en Tara ook. Trouwens de CV van FFT is ook goed opgebouwd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Vertel eens meer? En wil je mijn CV zien? Goedgekeurd door golfer.
de jeugd van tegenwoordig wordt steeds sneller oudquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:59 schreef borisz het volgende:
Pff net ook een Steertje gedaanop de bank
ik kan em mailen als je je mailadres pm't maar volgens mij heb je die van Lein nu al.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Heeft iemand nog een heel erg goede format voor een cv, want ik kan de mijne nergens vinden
CV advies van Golfer,quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw CV zat inderdaad goed in elkaar, die van Pee en Tara ook. Trouwens de CV van FFT is ook goed opgebouwd.
Keuze zat dus voor Isa.
Gewoon op schrijven!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]Vandaag bij mijn ouders geweest en die lieten me een vacature zien uit een krant van meer dan een week oud; maar uiterlijke inzenddatum is vrijdag al.
Tof! Gewoon die solli eruit gooien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Het is in ieder geval een meer coördinerende, leidinggevende functie dan wat ik nu heb. Als ze me willen
klinkt goed. en lekker handig dat je voor niks bent wezen rijdenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Oe Isa you go girl
Net mijn salade voor morgen op het werk gemaakt : bietjes/geitenkaas/mayo/kappertjes/witte balsamico azijn en een fliebertje suiker. En meteen iets achtergehouden, verrassende combi
Is het een erg gemelleerd (raar woord) gezelschap?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Penningmeester van de VvE.eens kijken in welk een wespennest ik nu weer terecht kom
word?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
en ik ben nog niet moe
EN ik ben nog niet moooee
EN IK BEN NOG NIET MOEEEE
neee neee neee nee nog steeeeds niet
ik word gek
word? wordfeud? neuh, vind scrabble niet zo leuk.quote:
De gehele vve is een gemelleerd gezelschap, maar het bestuur is wel ok denk ik. Ik vind het wel leuk om een beetje mee te denken over onderhoud etcquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het een erg gemelleerd (raar woord) gezelschap?
Pffffffffffquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef FutureFairytale het volgende:
trusten Borisz!!
@ Bluezz; hmm ik check ff... mn jus d'orange is nog niet op nee
speciaal voor jullieeeeeee want dit past bij mijn bui!
/klompkes aan en goan met die banaan!
dat is moooooiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pffffffffff
Bennie sjaggerijnigNooit eigenlijk
Ook niet normaal
Oh tnx! Die zocht ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:17 schreef MaximusTG het volgende:
Gemelleerd is inderdaad raar. Het is dan ook gemêleerd.![]()
Ik ga slapen!
Uhm...je batterijen zijn al leeg?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben nog ff aan het luisteren naar Jan de Brandweerman. Die spuit zover hij kan!
Ik heb ook zo'n idioot boven me wonen....ik kan je vertellen dat ik er toch minder blij mee ben als mensen om half 1 's avonds een hoop gaan lopen bonken op vloer en muurquote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:33 schreef Bluezz het volgende:
Zijn je buren wel blij met je zo 's nachts?
zo fijn die isolatie hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:33 schreef Bluezz het volgende:
Zijn je buren wel blij met je zo 's nachts?
Moggel all en een fijne dag
Die zou ik graag ook willen hebben trouwens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:57 schreef DarkElf het volgende:
hallo, weet iemand het adres van Krakke in het ziekenhuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |