Je snapt het niet, je moet hier alvast wat stoken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet hier bashen, das IRL veel leuker, en dapperder.
quote:
quote:
Yvonne hosselen.quote:
Heb je piemel danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:42 schreef yvonne het volgende:
Right.
Zal ik jou eens lekker zwaffelen dan?
WIST JE DAT NIET?!!!!!!quote:
Alsof ik in de buurt durf te komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:42 schreef yvonne het volgende:
Right.
Zal ik jou eens lekker zwaffelen dan?
Dat was je inwijding niet hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jahoor, dat ding tijdens m'n inwijding was echt geen warme halfzachte genotsknots!
neequote:
Yvon slaat met haar clitoris zo een volwassen vent van z'n brommer door het open raam.quote:
Dat wil ik dan wel weer meemakenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Yvon slaat met haar clitoris zo een volwassen vent van z'n brommer door het open raam.
Verhalen gehoord over formaat "basketbal" ..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Yvon slaat met haar clitoris zo een volwassen vent van z'n brommer door het open raam.
Ik kan nog steeds amper pratenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsof ik in de buurt durf te komen.
Ik ga wel gezellig met Brandx zitten ouwehoeren. Dat ging zaterdag ook goed. Alleen was ze schor, half dood en constant afgeleid :
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds amper praten
Ben inmiddels wat minder dood
Zaterdag gaan we gewoon weer verder met feesten
alleen geen vodka meer
en? loopt het alquote:
Je ziet de levendige slowchat van gisteren, overdag leeft het niet zo geloof ikquote:
Zodat je stiekem om 13:00 met mij af kan spreken?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe alsof ik wat beters te doen heb overdag!
Nee, in het weekend heb ik toch geen leven. Ik doelde net op doordeweeks.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zodat je stiekem om 13:00 met mij af kan spreken?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |