Goegedaan jochie!quote:
Exact de reden waarom ik niet komquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We doen iig niet aan fysiek geweld.
Dan gaat het al los, no matter whatquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:38 schreef remlof het volgende:
Ik kom sowieso. En dat popje verwacht ik ook
Ik kan er niets aan doen dat je niet komt als je er niet bentquote:
scherp...quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat je niet komt als je er niet bent.
Hoort bij mijn functieomschrijvingquote:
Nee, klein grachtje naast de schreierstoren zeg maar, zie linkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
Die grote Ierse pub op het Rokin?
Vroeger komen = meer drinken. Maar ik moet zaterdag ook nog klussen. Dus ik kom ws. pas na het eten.
Ik moet werken tot 6 uur, dus ik ben er pas na 7enquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Ja, hoelaat wil men eigenlijk afspreken? En waar?
Ik ben de hele dag beschikbaar, er zit een grote ierse pub vlakbij de Zeedijk, misschien een goeie verzamelplek?
19:07 Amsterdam Centraal 7aquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Maakt mij allemaal niet uit, als ik maar weet hoelaat.
Zie kaartje in de link, tenminste dat denk ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:56 schreef remlof het volgende:
[..]
19:07 Amsterdam Centraal 7a
En waar moet ik dan heen?
Ah top, vlakbij het station en ze hebben food. Maar ik whatsapp je nog wel even voordat ik aankom. Voor het geval dat jullie er dan al uitgezet zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie kaartje in de link, tenminste dat denk ik.
Zou wel lekker zijn als er meer mensen zich even melden ivm tijdenWmb zitten we rond 15:00/16:00 in die ierse pub.
KOmt helemaal goed, nu nog mensen die er in de middag kunnen/willen zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah top, vlakbij het station en ze hebben food. Maar ik whatsapp je nog wel even voordat ik aankom. Voor het geval dat jullie er dan al uitgezet zijn
Stomquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan niet dus doe ik ook niet mee met de voorpret.
Die is volgend jaar weer jarigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik zal het doorgeven aan mijn jarige oma.
Alsof familie belangrijker is dan FOK!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan viert ze het waarschijnlijk weer de 29ste.
Zeker weten?quote:
moet dat klussen trouwens per se? Ik kan wel iemand gebruiken die alvast toezegt er in de middag te zijn?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeiden we bij mij ook afgelopen februari. Ben toch blij dat ik ben gegaan
Ja maar dat hoeven zij niet weten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof familie belangrijker is dan FOK!.
Wat mij betreft niet, maar mijn pa komt langs en ik ben pussy-whipped door mrs. stbabylonquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet dat klussen trouwens per se? Ik kan wel iemand gebruiken die alvast toezegt er in de middag te zijn?.
OK, so be itquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, maar mijn pa komt langs en ik ben pussy-whipped door mrs. stbabylon
Eerder dan 16:xx de trein (17:30 op CS) gaat me niet lukken.
Ja, want ik doe ook halalquote:
Ik vind deez veel beterquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
http://www.mollyinamsterd(...)_Amsterdam/Home.html
Ja, er stond altijd al Casablanca, maar daar kunnen we toch pas later terecht.
Ik doe m'n bestquote:
Ja natuurlijk, iedereen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |