poekiewoekiequote:
Check danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind deez veel beter
Eten, drank, je hoeft niet in de rij of op een lijst.
Ik zeg: doen!
Soms krijg ik wel eens het idee dat yvonne mij geblocked heeft...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:14 schreef yvonne het volgende:
Die mensen die zich opgegeven hebben weten ook nog dat ze zich heben opgegeven?
Ik zie HW, Rem en mij wel als enige komers overblijven
Ik bedoel, moeten we echt met z'n allen eten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het ook niet, ik opteer voor uurtje of 16:00 beginnen.
Stond je er in dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:27 schreef BrandX het volgende:
Oy, waarom sta ik niet meer in de lijst van komers
nee joh, ik wil alleen niet zo lang wachten met zuipenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik bedoel, moeten we echt met z'n allen eten?
In een pub kun je eten wanneer je wilt, dus. Toch.
Ik bedoel ( x2) je bent niks verplichtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee joh, ik wil alleen niet zo lang wachten met zuipen.
post nummer 11 in het vorige topicquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stond je er in dan?. Ik pas het wel ff aan
.
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
JahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSjezus
Snap ik popje, maar ik WIL juist vroeg aanwezig zijn, en dan niet in mijn eentje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik bedoel ( x2) je bent niks verplicht
Niet om 18 uur verzamelen
19 uur eten
21 uur dansen
23 karaoke
01 uur naar huis
Sweet.quote:
ik ben er. Wil je heus mijn mobiel of vertrouw je mequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik popje, maar ik WIL juist vroeg aanwezig zijn, en dan niet in mijn eentje.
Dus als er meer mensen om 16:00 aanwezig willen zijn, meld het nu, PM evt je nummer en ik ben er.
Jou vertrouw ik welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben er. Wil je heus mijn mobiel of vertrouw je me
Schijnt verklaart te worden in het boek, mannen komen van mars, vrouwen van venus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:35 schreef yvonne het volgende:
Waarom doen mannen altijd zo moeilijk?!
quote:
Check. Neem jij de snoepjes met touwtjes mee? Dan neem ik stoepkrijt mee voor de kinders.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:35 schreef yvonne het volgende:
Om vrouwen op hun gemak te laten voelen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:35 schreef yvonne het volgende:
Dat vind \Heatwave écht enorm leuk!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:39 schreef stbabylon het volgende:
Mag ik trouwens mijn 9 jarige zoontje meenemen? Vind iemand dat een probleem?
Oh dan doe ik het zeker! Hij vindt het zo leuk om tussen de groten in de kroeg te zittenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat vind \Heatwave écht enorm leuk!
Goed plan! Altijd leuk, en je krijgt veel aandacht van vrouwen, als man met kind!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh dan doe ik het zeker! Hij vindt het zo leuk om tussen de groten in de kroeg te zitten
Detlev en brechtje waren hoe oud ook alweer, toen in de Coco's?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat vind \Heatwave écht enorm leuk!
Hoelaahaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, ik ben er toch ook? En sym. En aangezien ik geen hipperdeflippe mobiel heb met internetfunctie kan ik me fulltime focussen op het bier.
mooizo, dan wordt tenminste gezellig als jij er niet bentquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef utopie het volgende:
ik had wel verwacht dat smegmanus ook zou gaan trouwens...
edit; laat maar het is geen ONZ meet
Zal ik voor je afbellen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:42 schreef smegmanus het volgende:
Waarom altijd op zaterdag
Ik moet zondag altijd om 0900 voetballen
ik kom wel na de tijd bij je om koffie en uit te huilenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mooizo, dan wordt tenminste gezellig als jij er niet bent
Mooi toch, kun je meteen doorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:42 schreef smegmanus het volgende:
Waarom altijd op zaterdag
Ik moet zondag altijd om 0900 voetballen
Of een briefje schrijven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teamsport man, dahoortnie!quote:
quote:
Smegje kan aanstaande zondag niet komen foebellen omdat ie dan hoofdpijn heeft.quote:
Right, "hoofd"pijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Smegje kan aanstaande zondag niet komen foebellen omdat ie dan hoofdpijn heeft.
Groetjes,
Zijn moeder
Wat heb jij daar te zoeken dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, ik ben er toch ook? En sym. En aangezien ik geen hipperdeflippe mobiel heb met internetfunctie kan ik me fulltime focussen op het bier.
Niet hier bashen, das IRL veel leuker, en dapperderquote:
Je snapt het niet, je moet hier alvast wat stoken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet hier bashen, das IRL veel leuker, en dapperder.
quote:
quote:
Yvonne hosselen.quote:
Heb je piemel danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:42 schreef yvonne het volgende:
Right.
Zal ik jou eens lekker zwaffelen dan?
WIST JE DAT NIET?!!!!!!quote:
Alsof ik in de buurt durf te komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:42 schreef yvonne het volgende:
Right.
Zal ik jou eens lekker zwaffelen dan?
Dat was je inwijding niet hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jahoor, dat ding tijdens m'n inwijding was echt geen warme halfzachte genotsknots!
neequote:
Dat wil ik dan wel weer meemakenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Yvon slaat met haar clitoris zo een volwassen vent van z'n brommer door het open raam.
Verhalen gehoord over formaat "basketbal" ..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Yvon slaat met haar clitoris zo een volwassen vent van z'n brommer door het open raam.
Ik kan nog steeds amper pratenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsof ik in de buurt durf te komen.
Ik ga wel gezellig met Brandx zitten ouwehoeren. Dat ging zaterdag ook goed. Alleen was ze schor, half dood en constant afgeleid :
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds amper praten
Ben inmiddels wat minder dood
Zaterdag gaan we gewoon weer verder met feesten
alleen geen vodka meer
en? loopt het alquote:
Je ziet de levendige slowchat van gisteren, overdag leeft het niet zo geloof ikquote:
Zodat je stiekem om 13:00 met mij af kan spreken?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe alsof ik wat beters te doen heb overdag!
Nee, in het weekend heb ik toch geen leven. Ik doelde net op doordeweeks.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zodat je stiekem om 13:00 met mij af kan spreken?.
ah zo, my badquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, in het weekend heb ik toch geen leven. Ik doelde net op doordeweeks.
Tnx, maar was oorspronkelijk remlof's topic hoor, ikheb alleen het nieuwe deel geopend en de OP overgenomen en aangepastquote:
Sgoe, effe nummers uitwisselen via DM, doe ik zo als ik thuis ben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
19:03 kom ik aan. Samen heen lopen?
Goed initiatief remlof!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx, maar was oorspronkelijk remlof's topic hoor, ikheb alleen het nieuwe deel geopend en de OP overgenomen een aangepast.
Misschien kun jij even zeggen dat je niet komt en daarna dat je misschien toch tijd hebt en dat wij dan heel dramatisch doen. Voel jij je ook een beetje thuisquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Super idd. Nog nooit gedaan en altijd succesvol!
Goed idee. Zo gaat het altijd! hahahaha.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien kun jij even zeggen dat je niet komt en daarna dat je misschien toch tijd hebt en dat wij dan heel dramatisch doen. Voel jij je ook een beetje thuis
ha.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed idee. Zo gaat het altijd! hahahaha.
Het kwam wel voort uit een idee van mij ergens natuurlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed initiatief remlof!
Weinig leuke meets de afgelopen jaren volgens mij. Helaas heb ik een andere leuke meet dan
Zie op, 16:00 voor een klein groepje, de rest zal er tussen 18;00 en 19:15 wel zijn.quote:
overheen gelezen, misschien dat ik ook wel ff kom buurten danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie op, 16:00 voor een klein groepje, de rest zal er tussen 18;00 en 19:15 wel zijn.
Be our guestquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
overheen gelezen, misschien dat ik ook wel ff kom buurten dan
Tsss nog een reden minder om naar die flutstad af te rijden natuurlijk zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:49 schreef Ripley het volgende:
Helaas heb ik een andere leuke meet dan
Die zijn luiers aan het verschonen man..... van geen leven op FOK! naar geen leven, periodquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:08 schreef HighLander het volgende:
[..]
Tsss nog een reden minder om naar die flutstad af te rijden natuurlijk zo.
Maar waar zijn al die oldbietjes gebleven dan die die meetings van oudsher wel zo gezellig maakten?
Pfff en nog nieuwe aanwas waar wel gezellig pils mee valt te drinken?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Die zijn luiers aan het verschonen man..... van geen leven op FOK! naar geen leven, period.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |