Ik hou van je.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:58 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Climbing Walls van Strange Talk?
Ken het spotje btw niet, misschien dat je die kan plaatsen?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:48 schreef TheArt het volgende:
Kan iemand mij helpen met dit nummer.
Van 0.38 tot 0.46. Mijn zoektocht is niet gelukt. Weet iemand anders het?
Was dat K-otic? Mijn hemelquote:
Ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen, maar ik denk dat het voor het programma geschreven is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:27 schreef elkravo het volgende:
Weet iemand uit welk lied de gitaar-riff komt die wordt gebruikt in zo: Raymann?
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1114760 Vanaf 18 seconden.
Nope ik weet heel zeker dat het loopje uit een bekend nummer komt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen, maar ik denk dat het voor het programma geschreven is.
Heb je link?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:41 schreef superky het volgende:
Hoe heet dat liedje aan het einde van die Giulietta reclame op tv? Weet iemand dat? Alvast bedankt voor uw antwoord!
Het klinkt heel erg als Sharon den Adel van Within Temptation vind ik...quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:27 schreef onlogisch het volgende:
1.31
Graag ook het orgineel, of alleen het orgineel als iemand dat weet.
Bvd
Arghhhh Ik weet wat je bedoelt...quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:27 schreef elkravo het volgende:
uit welk lied komt de gitaar-riff die wordt gebruikt in zo: Raymann
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1114760 vanaf 18 seconden
Stuur anders ff mailtje http://zoraymann.ntr.nl/contact/quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:27 schreef elkravo het volgende:
uit welk lied komt de gitaar-riff die wordt gebruikt in zo: Raymann
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1114760 vanaf 18 seconden
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:10 schreef SunshineFlower het volgende:
Hallo,
Even een vraagje: Ik zat net mtv te kijken er er was net een liedje met de zin 'heaven is a place on earth with you' (nee het is niet deze: )
Het was een andere melodie. Het liedje werd gezongen door een vrouw die volgens mij tijdens de clip op straat liep...
Volgens mij was het het laatste liedje van de fantastic music video's.
Ik hoop dat iemand dit liedje kent, want ik kan het nergens vinden.![]()
Alvast bedankt!
Jaaa, die is het! Heel erg bedankt!quote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:28 schreef SunshineFlower het volgende:
[..]
Jaaa, die is het! Heel erg bedankt!
Ik moest meteen hieraan denken:quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:09 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
Ik zoek een klassiek tranceplaatje van midden jaren '90... Meen me te herinneren dat de videoclip vrij duister was, en dat een van de voornaamste figuranten in de clip een boom was tegen een achtergrond met een zogenaamde time-lapse (of hoe je dat ook noemt) van stormachtige wolken die voorbijtrekken.
Moeilijke vraag wellicht... Het erge is alleen dat iedereen die toen al groot genoeg was om z'n eigen billen af te vegen hem zeker weten onmiddelijk herkent. Heel bekend repetitief deuntje.
Als het niet lukt op deze manier dan zal ik een poging wagen het deuntje te imiteren om zo alsnog te slagen.
Moet en zal hebben
Geen vocalen. Is gewoon ouwerwetse trance.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:25 schreef Jerkmaine het volgende:
Het eerste wat in me opkomt is Dance 2 Trance - Power of American Natives, vraag me niet waarom. Heb je iets meer info over het nummer, wat voor stemmen (Man/Vrouw) zitten erin etc?
Ik kom er niet op. Nou zit ik er ook mee.. :pquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:27 schreef onlogisch het volgende:
1.31
Bvd
Het origineel (zover ik weet dan):quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:27 schreef onlogisch het volgende:
1.31
Bvd
Hehe, gevonden. Deze versie ken ik het van:quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:27 schreef onlogisch het volgende:
1.31
Bvd
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:22 schreef twinkles het volgende:
[..]
Hehe, gevonden. Deze versie ken ik het van:
Maar dit is eigenlijk het origineel:
En hij schijnt inderdaad in lotr - return of the king te zitten aan het eind.
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Kon me ook al niet voorstellen dat Scooter het origineel van dat stuk had gemaakt.
Zelf gevondenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:09 schreef Toetsenbordbikkel het volgende:
Ik zoek een klassiek tranceplaatje van midden jaren '90... Meen me te herinneren dat de videoclip vrij duister was, en dat een van de voornaamste figuranten in de clip een boom was tegen een achtergrond met een zogenaamde time-lapse (of hoe je dat ook noemt) van stormachtige wolken die voorbijtrekken.
Moeilijke vraag wellicht... Het erge is alleen dat iedereen die toen al groot genoeg was om z'n eigen billen af te vegen hem zeker weten onmiddelijk herkent. Heel bekend repetitief deuntje.
Als het niet lukt op deze manier dan zal ik een poging wagen het deuntje te imiteren om zo alsnog te slagen.
Moet en zal hebben
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:12 schreef KermitKikker het volgende:
Een tijdje terug heb ik het album The Fall van The Gorillaz geprobeerd te downloaden. Dit lukte prima, todat ik erachter kwam dat het niet het echte album was maar een verzameling van allemaal onuitgebrachte en onbekende nummers van The Gorillaz, daarnaast zitten er op het nepalbum ook een paar nummers die helemaal niet van The Gorillaz zijn, waaronder eentje van Massive Attack en het nummer waar ik naar op zoek ben. het is een rapnummer waarin ook een stukje in een volgens mij aziatische taal wordt gerapt, daarnaast komt de zin 'Robot, android, mechanical cyborg' vaak terug, ook wordt vaak de zin 'Into the great divide' gebruikt.
Ik heb het nummer ook geupload voor het geval mijn uitleg niet toereikend is
http://www.mediafire.com/?i84q9difrm9r2rj
Ik vond het nummer best wel vet, dus ik ben benieuwd wie de artiest is en dacht dat jullie mij misschien konden helpen.
Edit: Voor degenen die het interessant vinden om het hele album te krijgen, geef even een seintje dan wil ik hem best uploaden.
Gokje:quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:18 schreef SunshineFlower het volgende:
Nog een vraagje, ik ben al heel lang opzoek naar een liedje wat ik leuk vond. De band naam bestaat uit 3 letters als ik me goed herinner. De clip van het liedje was volgens mij best wel hippie achtig en op het eind hadden ze een ongeluk in een busje/auto die vol met foto's hing...? Klinkt allemaal best wel vaag, maar als iemand weet welk liedje ik bedoel ben je mijn held
Nee dat is hem niet, maar t is wel een lekker nummer.quote:
Ik weet welke je bedoelt, kom erop terugquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:38 schreef SunshineFlower het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet, maar t is wel een lekker nummer.
Het was een groep en er zaten sowieso ook meiden in en de clip was felgekleurd. Volgens mij hadden ze allemaal wel apparte kleding aan...
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer op 20.42?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e175df82-22a8-3f51-9981-dca69933b6b8/
Volgende gok:quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:38 schreef SunshineFlower het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet, maar t is wel een lekker nummer.
Het was een groep en er zaten sowieso ook meiden in en de clip was felgekleurd. Volgens mij hadden ze allemaal wel apparte kleding aan...
Gotye - somebody i used to know?quote:Op woensdag 2 november 2011 02:13 schreef houdjemond het volgende:
Voor een collega zoek ik een nummer, nieuwe (?) band, nummer is langzaam, van een bandje, met een monotone zanger, en als grootste feature een hele vreemde tik in de beat / bas line ( getik op glas/ xylofoon) .. Klinkt heel vaag, I know.. Hoop dat iemand snapt wat ik bedoel..
Jij bent mijn held!quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:10 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt, kom erop terug
Edit:
Robyn "with every heartbeat"quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:46 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer, pop.
Refrein met volgens mij de tekst: I'll never go back, en iets van step ik take. Voorzichtig gezongen voor een vrouw. Doet mij denken aan Kylie Minogue.
Klinkt mij in de oren als Falco.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:59 schreef Cudles het volgende:
Hey, ik zoek een Duits nummer. Er wordt traag in gerapt, of meer gepraat door een Duitse man met een droge beetje lage stem. Volgens mij zit er ook zang van dames in het refrein.
Beetje vaag, maar het is echt een o ja moment, hij is best bekend.
Ja daar kwam ik ook op uit, maar dat is em niet. Het is ook een vrolijker liedjequote:
gokje:quote:Op woensdag 2 november 2011 11:59 schreef Cudles het volgende:
Hey, ik zoek een Duits nummer. Er wordt traag in gerapt, of meer gepraat door een Duitse man met een droge beetje lage stem. Volgens mij zit er ook zang van dames in het refrein.
Peter Fox, gok ik.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:59 schreef Cudles het volgende:
Yup dat is em! Thanks! Wow het is pas uit 2008, dacht dat het tien jaar oud was. Superbedankt ^^quote:
Geweldig plaatje dat.quote:
Avicii - Levels ?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:57 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een lied dat heel erg op dit nummer lijkt (vind ik in ieder geval). Ook van die soort bellen of hoe je 't ook noemt. Ook best bekend, zou zomaar van Tiesto of Armin kunnen zijn.
Vooral die eerste paar seconden doen me er aan denken.
deze misschien?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:57 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een lied dat heel erg op dit nummer lijkt (vind ik in ieder geval). Ook van die soort bellen of hoe je 't ook noemt. Ook best bekend, zou zomaar van Tiesto of Armin kunnen zijn.
Vooral die eerste paar seconden doen me er aan denken.
Super.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat je in de intro van het TV-programma Neonletters hoort?
Op het einde van die intro, met 'I'm gonna stand..'
http://player.omroep.nl/?aflID=13308197, hier te horen
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:52 schreef Doutzen het volgende:
House ibiza
Hoe heet dit nummer op 38:18min?
Het is een variant op deze:quote:
Ja, die had ik ook al gevonden maar het nummer zoals in de commercial niet. Het is toch een wezenlijk anders liedje.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is een variant op deze:
Volgens mij speciaal voor de reclame gemaakt.
Op de meeste sites van radiozenders kan je terugzoeken welk nummer er gedraaid isquote:Op woensdag 2 november 2011 23:16 schreef Mr_Brownz het volgende:
Help, Vanmiddag rond half 7 en 7uur hoorde ik op één van de betere(naar mijn mening) radio zenders een goed nummer voorbij komen maar kan hem niet vinden
Het klonk als een vrij nieuw nummer (2011??) beetje een feest/mooi nummer.
wat ik heb kunnen verstaan in de tekst was:
''Baby girl i want to be more then friends to you''
''If we were more then friends''
''Lost in the moment''
*niet alles is volledig en/of in goede volgorde
Danku
i know, helaas heel nummergemist gebeuren afgezocht in die tijds periode en heeft niks opgeleverd, vandaag dat ik dacht misschien hoort iemand hem wel eens of herkent iemand het nummer.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:54 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Op de meeste sites van radiozenders kan je terugzoeken welk nummer er gedraaid is
Welke zender?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:32 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
i know, helaas heel nummergemist gebeuren afgezocht in die tijds periode en heeft niks opgeleverd, vandaag dat ik dacht misschien hoort iemand hem wel eens of herkent iemand het nummer.
Dat is het hem nou juist, ik dacht zo slim: anders mail ik om te vragen welke nummers in de playlist stonden.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:07 schreef stefanbroeders het volgende:
Help ik zoek een nummer, veelvuldig op 3fm gedraaid meisje met hele hoge stem (jennifer ewbank achtig) en alleen begeleid met piano. ik kan het nergens vinden. en het is een betoverend nummer.
Wie weet het wel.
Werd het gezongen door een man of vrouw (of meerdere mannen/vrouwen) en welk genre was het?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:16 schreef Mr_Brownz het volgende:
Help, Vanmiddag rond half 7 en 7uur hoorde ik op één van de betere(naar mijn mening) radio zenders een goed nummer voorbij komen maar kan hem niet vinden
''Lost in the moment''
Danku
Werd gezongen door een vrouw met een man erbij die als een duet af en toe zong, en het was een beetje rap achtig ? maar toch ook rustig bijvoorbeeld het refrein.'quote:Op donderdag 3 november 2011 19:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Werd het gezongen door een man of vrouw (of meerdere mannen/vrouwen) en welk genre was het?
Gokje:quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef BriaNL het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik zoek een nummer, het is een dance nummer.
Het enige kleine stukje dat ik weet is 'Do you believe, you believe!'.
Dat stukje komt er constant tussen door. Het is een vrouw die het zingt.
Volgens mij is het een nieuw nummer.
Groeten Brian!
![]()
Nee, is 'm jammer genoeg niet!quote:
Als ik Shazam laat luisteren vind hij dit, maja, ik ben niet echt een held in chinees dusquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:41 schreef ThomasKuiper het volgende:
Hallo mensen..
ik ben op zoek naar de muziek die gebruikt wordt voor de eilandraad in Expedtie Robinson:
vanaf 5:50
http://www.rtl.nl/xl/#/u/180f1974-139c-411c-87f8-c25d5e6c4e40/
mvg Thomas
Nieuw ho maar:quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef BriaNL het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik zoek een nummer, het is een dance nummer.
Het enige kleine stukje dat ik weet is 'Do you believe, you believe!'.
Dat stukje komt er constant tussen door. Het is een vrouw die het zingt.
Volgens mij is het een nieuw nummer.
Groeten Brian!
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:17 schreef Mark94 het volgende:
Ik zoek een rap liedje waarin honden in de clip voorkomen. De clip speelt zich af bij een huis. Op een gegeven moment gaat het regenen en loop de boel over. Het is een bekend liedje en is al aardig oud. De honden zelf rappen ook (voice-over van de echte rappers of zo). Weet iemand welke ik zoek? Rappers zijn twee negers dacht ik.
Een van deze twee misschien?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:16 schreef Mr_Brownz het volgende:
''Lost in the moment''
Danku
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hi there
Ik zoek een liedje waarvan ik dacht dat het misschien Amy Winehouse is/was?
Ik hoorde m net in mijn stamkroegje, maar vergat gewoon te kijken van wie het is..
Het klonk als: "Im not using my cellphone"
Mogelijk is het iets heeeeeeeeeeeeeel anders, omdat het nogal luidruchtig was..
Dus wie helpt mij ?!
Het is inderdaad heel wat anders namelijk I'm not foolin myself now.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hi there
Ik zoek een liedje waarvan ik dacht dat het misschien Amy Winehouse is/was?
Ik hoorde m net in mijn stamkroegje, maar vergat gewoon te kijken van wie het is..
Het klonk als: "Im not using my cellphone"
Mogelijk is het iets heeeeeeeeeeeeeel anders, omdat het nogal luidruchtig was..
Dus wie helpt mij ?!
Niet electronisch, de rest klopt wel aardig:quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 nummers zoek ik weer:
1. (Waarschijnlijk elektronisch) indieband die rond 2006/2007 wel eens op MTV voorbij kwam (MTV Brand New). Van het nummer kan ik me niets herinneren, van de video wel: De bandleden speelden (afzonderlijk) in een grote, beetje vervallen/verpauperde stad. (Zuid-Europa-achtig)
quote:2. Nummer met een schema dat lijkt op 2:33 - 2:46 van Jesus of Surburbia van Green Day, ook een poppunknummer, en het laatste woord van het refrein is 'life'. En het is niet Welcome to my Life van Simple Plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |