Yup dat is em! Thanks! Wow het is pas uit 2008, dacht dat het tien jaar oud was. Superbedankt ^^quote:
Geweldig plaatje dat.quote:
Avicii - Levels ?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:57 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een lied dat heel erg op dit nummer lijkt (vind ik in ieder geval). Ook van die soort bellen of hoe je 't ook noemt. Ook best bekend, zou zomaar van Tiesto of Armin kunnen zijn.
Vooral die eerste paar seconden doen me er aan denken.
deze misschien?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:57 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een lied dat heel erg op dit nummer lijkt (vind ik in ieder geval). Ook van die soort bellen of hoe je 't ook noemt. Ook best bekend, zou zomaar van Tiesto of Armin kunnen zijn.
Vooral die eerste paar seconden doen me er aan denken.
Super.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat je in de intro van het TV-programma Neonletters hoort?
Op het einde van die intro, met 'I'm gonna stand..'
http://player.omroep.nl/?aflID=13308197, hier te horen
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:52 schreef Doutzen het volgende:
House ibiza
Hoe heet dit nummer op 38:18min?
Het is een variant op deze:quote:
Ja, die had ik ook al gevonden maar het nummer zoals in de commercial niet. Het is toch een wezenlijk anders liedje.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is een variant op deze:
Volgens mij speciaal voor de reclame gemaakt.
Op de meeste sites van radiozenders kan je terugzoeken welk nummer er gedraaid isquote:Op woensdag 2 november 2011 23:16 schreef Mr_Brownz het volgende:
Help, Vanmiddag rond half 7 en 7uur hoorde ik op één van de betere(naar mijn mening) radio zenders een goed nummer voorbij komen maar kan hem niet vinden
Het klonk als een vrij nieuw nummer (2011??) beetje een feest/mooi nummer.
wat ik heb kunnen verstaan in de tekst was:
''Baby girl i want to be more then friends to you''
''If we were more then friends''
''Lost in the moment''
*niet alles is volledig en/of in goede volgorde
Danku
i know, helaas heel nummergemist gebeuren afgezocht in die tijds periode en heeft niks opgeleverd, vandaag dat ik dacht misschien hoort iemand hem wel eens of herkent iemand het nummer.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:54 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Op de meeste sites van radiozenders kan je terugzoeken welk nummer er gedraaid is
Welke zender?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:32 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
i know, helaas heel nummergemist gebeuren afgezocht in die tijds periode en heeft niks opgeleverd, vandaag dat ik dacht misschien hoort iemand hem wel eens of herkent iemand het nummer.
Dat is het hem nou juist, ik dacht zo slim: anders mail ik om te vragen welke nummers in de playlist stonden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |