quote:Op donderdag 3 november 2011 19:07 schreef stefanbroeders het volgende:
Help ik zoek een nummer, veelvuldig op 3fm gedraaid meisje met hele hoge stem (jennifer ewbank achtig) en alleen begeleid met piano. ik kan het nergens vinden. en het is een betoverend nummer.
Wie weet het wel.
Werd het gezongen door een man of vrouw (of meerdere mannen/vrouwen) en welk genre was het?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:16 schreef Mr_Brownz het volgende:
Help, Vanmiddag rond half 7 en 7uur hoorde ik op één van de betere(naar mijn mening) radio zenders een goed nummer voorbij komen maar kan hem niet vinden
Het klonk als een vrij nieuw nummer (2011??) beetje een feest/mooi nummer.
wat ik heb kunnen verstaan in de tekst was:
''Baby girl i want to be more then friends to you''
''If we were more then friends''
''Lost in the moment''
*niet alles is volledig en/of in goede volgorde
Danku
Werd gezongen door een vrouw met een man erbij die als een duet af en toe zong, en het was een beetje rap achtig ? maar toch ook rustig bijvoorbeeld het refrein.'quote:Op donderdag 3 november 2011 19:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Werd het gezongen door een man of vrouw (of meerdere mannen/vrouwen) en welk genre was het?
Gokje:quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef BriaNL het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik zoek een nummer, het is een dance nummer.
Het enige kleine stukje dat ik weet is 'Do you believe, you believe!'.
Dat stukje komt er constant tussen door. Het is een vrouw die het zingt.
Volgens mij is het een nieuw nummer.
Groeten Brian!
![]()
Nee, is 'm jammer genoeg niet!quote:
Als ik Shazam laat luisteren vind hij dit, maja, ik ben niet echt een held in chinees dusquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:41 schreef ThomasKuiper het volgende:
Hallo mensen..
ik ben op zoek naar de muziek die gebruikt wordt voor de eilandraad in Expedtie Robinson:
vanaf 5:50
http://www.rtl.nl/xl/#/u/180f1974-139c-411c-87f8-c25d5e6c4e40/
mvg Thomas
Nieuw ho maar:quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef BriaNL het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik zoek een nummer, het is een dance nummer.
Het enige kleine stukje dat ik weet is 'Do you believe, you believe!'.
Dat stukje komt er constant tussen door. Het is een vrouw die het zingt.
Volgens mij is het een nieuw nummer.
Groeten Brian!
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:17 schreef Mark94 het volgende:
Ik zoek een rap liedje waarin honden in de clip voorkomen. De clip speelt zich af bij een huis. Op een gegeven moment gaat het regenen en loop de boel over. Het is een bekend liedje en is al aardig oud. De honden zelf rappen ook (voice-over van de echte rappers of zo). Weet iemand welke ik zoek? Rappers zijn twee negers dacht ik.
Een van deze twee misschien?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:16 schreef Mr_Brownz het volgende:
Help, Vanmiddag rond half 7 en 7uur hoorde ik op één van de betere(naar mijn mening) radio zenders een goed nummer voorbij komen maar kan hem niet vinden
Het klonk als een vrij nieuw nummer (2011??) beetje een feest/mooi nummer.
wat ik heb kunnen verstaan in de tekst was:
''Baby girl i want to be more then friends to you''
''If we were more then friends''
''Lost in the moment''
*niet alles is volledig en/of in goede volgorde
Danku
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hi there
Ik zoek een liedje waarvan ik dacht dat het misschien Amy Winehouse is/was?
Ik hoorde m net in mijn stamkroegje, maar vergat gewoon te kijken van wie het is..
Het klonk als: "Im not using my cellphone"
Mogelijk is het iets heeeeeeeeeeeeeel anders, omdat het nogal luidruchtig was..
Dus wie helpt mij ?!
Het is inderdaad heel wat anders namelijk I'm not foolin myself now.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hi there
Ik zoek een liedje waarvan ik dacht dat het misschien Amy Winehouse is/was?
Ik hoorde m net in mijn stamkroegje, maar vergat gewoon te kijken van wie het is..
Het klonk als: "Im not using my cellphone"
Mogelijk is het iets heeeeeeeeeeeeeel anders, omdat het nogal luidruchtig was..
Dus wie helpt mij ?!
Niet electronisch, de rest klopt wel aardig:quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 nummers zoek ik weer:
1. (Waarschijnlijk elektronisch) indieband die rond 2006/2007 wel eens op MTV voorbij kwam (MTV Brand New). Van het nummer kan ik me niets herinneren, van de video wel: De bandleden speelden (afzonderlijk) in een grote, beetje vervallen/verpauperde stad. (Zuid-Europa-achtig)
quote:2. Nummer met een schema dat lijkt op 2:33 - 2:46 van Jesus of Surburbia van Green Day, ook een poppunknummer, en het laatste woord van het refrein is 'life'. En het is niet Welcome to my Life van Simple Plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |