quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:10 schreef kamustra het volgende:
Hoe heet het liedje wat de laatste tijd redelijk vaak in clubs gedraaid wordt?
Het gaat van 'ih ih ih ih ah ah ah ah'.
Redelijk vaag, ik weet het, maar ik hoop toch dat het iemand bekend voorkomt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kom nooit in de clubsmaar ga toch een gooi doen:
Is dat niet van DTP? Heet volgens mij ook nog ih ah?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:10 schreef kamustra het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die in clubs gedraaid wordt maar Cage The Elephant heeft ook zo'N stukje in Around My Headquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:10 schreef kamustra het volgende:
Ja dat is het! Bedankt!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kom nooit in de clubsmaar ga toch een gooi doen:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:00 schreef Peauper het volgende:
http://gemi.st/13186725
@28:03
Een oude clubhit van ongv 7 jaar geleden toen ik mijzelf nog debiel stond te bezopen op terschelling. Dus een soort van sentimenteel nummertje voor mij.
Heel graag gedaan, ik googlede op Rakim Guess who's back housenummer, en kwam bij #306quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:30 schreef Peauper het volgende:
Ah, sorry voor dat, toch heel erg bedankt!
Nog uit het vorige reeksje...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef ReVu het volgende:
de melodie van falco of jeanny wordt (sneller) gebruikt in een 'dance' nummer ergens in de jaren 90.
Wordt volgens mij ook niet in gezongen...
Kan iemand mij helpen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:17 schreef Roland1000 het volgende:
donroyco had dit al gepost in Help, ik zoek.... #306
Origineel is overigens van Bob James.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:17 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Van het "origineel":
donroyco had dit al gepost in Help, ik zoek.... #306
Tnx, daarom had ik origineel tussen haakjes gezetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:52 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Origineel is overigens van Bob James.
Shamboozie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:08 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Tnx, daarom had ik origineel tussen haakjes gezet
Ik wist bijna zeker dat er nog een artiest voor Rakim moest zijn
Hoe heet dat nummer van Bob James?
Lees de OP eens, je mag daar zelf een topic voor openen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:43 schreef mrPanerai het volgende:
Als muziek bij een filmpje ben ik op zoek naar een song over iemand die uit een diep dal terug opstaat, een soort van wederopstanding maakt. Liefst een trager nummer, hiphop of rap...daar ben ik nog niet echt uit... De bedoeling is niet dat de muziek de boventoon op het filmpje neemt maar dat wanneer je echt luisterd bij het kijken je wel merkt dat er een verband is tussen de context van het filmpje en de tekst van de muziek.
Alle suggesties zijn welkom.
Geen dankquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:55 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Thanks donroyco, meesterlijk nummer!
Weet je nog welke tijd ongeveer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:12 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Vanmorgen hoorde ik op 3FM een nummer waarin vaak de zin "it's the darkest before the dawn" terug kwam. Gezongen door een zangeres. Het was alvast níet Beth Hart met "Soulshine", waar deze zin óók in voor komt. Leek me een vrij recent popnummer met gitaar erin.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:12 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Vanmorgen hoorde ik op 3FM een nummer waarin vaak de zin "it's the darkest before the dawn" terug kwam. Gezongen door een zangeres. Het was alvast níet Beth Hart met "Soulshine", waar deze zin óók in voor komt. Leek me een vrij recent popnummer met gitaar erin.
Misschien deze?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:12 schreef Baba-O-Riley het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:38 schreef Peewee het volgende:
Help, ik zoek;
'n nummer waarvan ik alleen weet dat er een zangeres steeds "You just, you just, you just" herhaald. Toonhoogte gaat van laag naar midden naar hoog naar laag (steeds herhaald)
Betreft een dance/house-nummer van begin tot midden jaren negentig.
thx
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:38 schreef Peewee het volgende:
Help, ik zoek;
'n nummer waarvan ik alleen weet dat er een zangeres steeds "You just, you just, you just" herhaald. Toonhoogte gaat van laag naar midden naar hoog naar laag (steeds herhaald)
Betreft een dance/house-nummer van begin tot midden jaren negentig.
thx
Deze?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:02 schreef znarch het volgende:
Ik heb pas zon clip langs zien komen op MTV, wou er vervolgens over klagen tegen een collega maar kon niet op de naam komen. Hij komt volgens mij regelmatig langs bij dat fantastic music videos van MTV. Het zal dus vrij hoog in de top40 of ed staan.
Tis een soort emo/hiptsterbandje waarbij ze een gedeelte van de klip (snachts?) op een dak staan te zingen. De leadzanger heeft een enorm fag sjaaltje om.
Iemand?
Wild guessquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:02 schreef znarch het volgende:
Ik heb pas zon clip langs zien komen op MTV, wou er vervolgens over klagen tegen een collega maar kon niet op de naam komen. Hij komt volgens mij regelmatig langs bij dat fantastic music videos van MTV. Het zal dus vrij hoog in de top40 of ed staan.
Tis een soort emo/hiptsterbandje waarbij ze een gedeelte van de klip (snachts?) op een dak staan te zingen. De leadzanger heeft een enorm fag sjaaltje om.
Iemand?
beter laat dan nooit.. bedankt!quote:
Deze bedoelde ik. Dankje!quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:22 schreef RonnieHansen het volgende:
Ik hoorde afgelopen weeg op radio 538 een remix van Gotye's Somebody that i used to know. Het was te horen in het programma van Jeroen Nieuwenhuize tussen 2 en 4 in de middag. Ik wil graag weten welke remix dat is. Er zijn verschillende remizen beschikbaar maar juist die enen heb ik nog niet kunnen vinden. Wie kan mij helpen?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kent iemand hier een (klassiek) dansnummer met toeters/trompetachtig iets. iig niet Let Me Think About It. The Partysquad heeft het ooit gesampled als het goed is, maar dat weet ik niet zeker.
quote:
Kent iemand hier een (klassiek) dansnummer met toeters/trompetachtig iets. iig niet Let Me Think About It. The Partysquad heeft het ooit gesampled als het goed is, maar dat weet ik niet zeker.
Ik begrijp de verwarring (van Paul-89) wel. Wat bedoel je precies met klassiek... Bedoel je bijv. Mozart, of gewoon jaren 60/70/80?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrij oud dansnummer, denk early 90's.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:04 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ik begrijp de verwarring (van Paul-89) wel. Wat bedoel je precies met klassiek... Bedoel je bijv. Mozart, of gewoon jaren 60/70/80?
In iedergeval hier mijn 2 gokjes:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrij oud dansnummer, denk early 90's.
En dat zijn ze allebei niet
Orgineel ? Ga je diep schamen !quote:
Dat is toch dezelfde.quote:
En ik was al bang dat ik niet goed kon zien/lezen.quote:
Doe dat maar even ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:56 schreef 2cv het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten om mij diep te schamen.
Ik keek teveel naar het plaatje enzo ...
![]()
![]()
![]()
![]()
Of deze:quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gokje ,quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:18 schreef MissRomy het volgende:
Hallo, ik zoek een nummer die ik laatst heb gehoord. Ze draaide het nummer in de vero moda, toen ik vroeg aan de kassa of ze misschien wisten hoe het nummer heette hadden ze geen idee, maar misschien kan hier iemand me heel toevallig helpen. Het was een spaanse remix, echt een lekker zomernummer. Er werd niet in gesproken het enigste wat ik ooit eens voorbij hoorde komen was: una cerveza por favor. Ik heb op internet al gezocht maar kan het niet vinden, jullie misschien een idee?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:11 schreef nikki-me het volgende:
Ik zoek een liedje die volgens mij nog niet zo oud is van Enrique Iglesias en nog een vrouw verder weet ik er niks meer van..
nee dat is m niet!! Maar bedanktquote:
Gokjequote:Op zondag 23 oktober 2011 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaa dit is 'm.quote:
Gokjequote:Op zondag 23 oktober 2011 18:08 schreef Infrared het volgende:
Zaterdagavond 22-10-2011 rond 22:30 hoorde ik op Slam FM in Clubbin' een nummer aan het einde van een set van Lucien Foort.
Het was een "Avicii"-achtig nummer met daarin een zangeres die de volgende tekst zong:
"Gotta get back... ...rigt to the end.
Iemand enig idee welk nummer dat geweest is?
Gr,
Infrared
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:18 schreef MissRomy het volgende:
Hallo, ik zoek een nummer die ik laatst heb gehoord. Ze draaide het nummer in de vero moda, toen ik vroeg aan de kassa of ze misschien wisten hoe het nummer heette hadden ze geen idee, maar misschien kan hier iemand me heel toevallig helpen. Het was een spaanse remix, echt een lekker zomernummer. Er werd niet in gesproken het enigste wat ik ooit eens voorbij hoorde komen was: una cerveza por favor. Ik heb op internet al gezocht maar kan het niet vinden, jullie misschien een idee?
Nee helaas is dit niet degene die ik zoek.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:11 schreef nikki-me het volgende:
Ik zoek een liedje die volgens mij nog niet zo oud is van Enrique Iglesias en nog een vrouw verder weet ik er niks meer van..
helaas die is het niet, maar toch bedanktquote:
haha nee die zijn het ook nietquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:30 schreef JackieBrown het volgende:
Hoi! Ik zoek een nummer;
Het gaat over een vrouw die de minnares is van een man, of verliefd op een bezette man, iets van die strekking. Waarin ze dus volgens mij zingt over hoe ze wenst dat zij het was etc. etc. Misschien was het zelfs een vorige relatie die nu verder is gegaan... zoiets![]()
Ik weet niet eens meer of het nou nederlands- of engelstalig was, alleen dat het gezongen is door een vrouw.
Vage beschrijving maar als het iemand wat zegt ben ik heel blij
Hoi! Ik zoek een nummer;
Het gaat over een vrouw die de minnares is van een man, of verliefd op een bezette man, iets van die strekking. Waarin ze dus volgens mij zingt over hoe ze wenst dat zij het was etc. etc. Misschien was het zelfs een vorige relatie die nu verder is gegaan... zoiets![]()
Ik weet niet eens meer of het nou nederlands- of engelstalig was, alleen dat het gezongen is door een vrouw.
Gezongen door een vrouw weet ik zo snel even niet. Lemar heeft wel ook zoiets, maar dat zoek je dan niet neem ik aan dus ik denk nog verder na voor je.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:30 schreef JackieBrown het volgende:
Hoi! Ik zoek een nummer;
Voor die vraag kun je beter een apart topic openen. Of misschien dat iemand je kan helpen in dit topic: De allermooiste klassieke stukken #4.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:56 schreef phrtphkbrlz het volgende:
Mooi. Ik zou graag muziek van Bach willen zien met notennamen erbij ( A B C# enz), omdat ik het notenlezen niet goed genoeg kan en ik gewoon graag die shit wil leren spelen.
het zal wel niet, maar you never know..quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:18 schreef MissRomy het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:58 schreef larry_flynt het volgende:
Ik zoek de clip van een band waarin ze allemaal pruiken dragen en eruit zien als 17de eeuws...
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En ik was al bang dat ik niet goed kon zien/lezen.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:56 schreef 2cv het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten om mij diep te schamen.
Ik keek teveel naar het plaatje enzo ...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:58 schreef larry_flynt het volgende:
Ik zoek de clip van een band waarin ze allemaal pruiken dragen en eruit zien als 17de eeuws...
Of deze:quote:
Deze?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:14 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer met gefluit in het refrein (?), vrij recent en doe mij denken aan Bob Sinclar.
Deze zal wel niet, maar gefluit:quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:14 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer met gefluit in het refrein (?), vrij recent en doe mij denken aan Bob Sinclar.
Deze?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:14 schreef EvanStone het volgende:
Gokje:quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:14 schreef EvanStone het volgende:
Dat is hem inderdaad! Thanks!quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Ik vind je nog steeds lievvv hoor
Gokje ,beetje anders dan de omschrijving ,quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:30 schreef JackieBrown het volgende:
Hoi! Ik zoek een nummer;
Hoi! Ik zoek een nummer;
?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:30 schreef JackieBrown het volgende:
Hoi! Ik zoek een nummer;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |